Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-02-20, 12:42
  #121
Medlem
Så bra, då kan du lira nu igen
Citera
2012-02-20, 16:56
  #122
Medlem
rätt ok site tycker jag! bra värde.. men jag är klar med PP! öl poker och titl är katastrof...
Citera
2012-02-20, 21:42
  #123
Medlem
nitinitis avatar
Ja det kan hon.
Citera
2012-02-21, 19:16
  #124
Medlem
=p
Citera
2012-03-29, 03:58
  #125
Medlem
Tjafsarns avatar
Kan bara instämma. Jag är alldeles övertygad om att jag spelat min sista jävla hand på skitsajten nu.

Jag reggar mig för en 3 dollar 50-manna sng, arbetar upp mig till en nionde plats, får tillfälligt problem med linan, blir utkastad automatiskt, loggar in igen, bordet vill inte öppna, försöker 4-5 gånger ("connection is very good"), men skiten bara tänker och tänker men vill inte öppna bordet. Avslutar min lina och provar grannens, samma sak, skiten öppnar sig inte. Jag försöker gå in under "my tournaments" och självklart finns inget där.

Även tidigare på kvällen försökte jag regga mig för min dagliga (nattliga) turre, men informationen för alla turneringar mellan klockan 00:00 och 06:00 var borta. Om jag söker ersättning från PP för detta så får jag såklart i bästa fall 3 dollar tillbaks, inte de 40 dollar jag eventuellt skulle ha vunnit om jag fått spela med flyt jag hade innan skiten började krångla.

Word of advice: regga dig inte på PartyPoker, detta är inte första gången det sker heller. Tänk er en situation där någon reggar sig för den kvartala miljonturren, arbetar upp sig till förstaplats och detta sker, får i bästa fall 640 dollar tillbaks istället för de 400.000 dollar de eventuell hade haft chans att vinna med deras position i turneringen.

Nu ska jag kasta laptopen i väggen och sova.
Citera
2012-04-10, 21:39
  #126
Medlem
Tjafsarns avatar
Nåja, de har hört av sig via mail utan påtryckningar från min sida och fört över min insats för turneringen och min del av prispotten uträknat efter vilken position jag låg på. Inte dåligt gjort alls faktiskt. Ger sajten en chans till.
Citera
2012-06-18, 18:39
  #127
Medlem
tomfgs avatar
PartyPoker ID check?

Fick nyss ett mail av partypoker där det står att jag ska ta kort på mig själv med mitt ID i bilden, för att förhindra bedrägeriförsök? Jag får också 50$ gratis på mitt pokerkonto om jag gör detta.

Jag tycker nästan det låter lite för bra för att vara sant, så tänkte fråga om någon annan gjort liknande?
Citera
2012-06-18, 19:19
  #128
Medlem
Melongrasss avatar
Brukar vara normalt att behöva skicka in ID och räkning till sidona, har ingen erfaren av PP eller att någon har fått betalt för det dock.
Citera
2012-06-18, 20:10
  #129
Medlem
rakmacka20s avatar
Maila Part Poker och fråga de, men skulle inte tro att de har någon nytta av av det för de har ju redan de uppgifterna som de behöver, de fyllde du ju i när du blev medlem på sidan eller?'

Som du sa de låter lite för bra för att vara sant.
Citera
2012-06-18, 23:14
  #130
Medlem
tomfgs avatar
Jag gjorde som det stod i mailet. Jag menar, om dom ändå är ute efter mina personuppgifter så har dom redan de. Sen stod mitt användarnamn med i mailet också. Men men, får se vad som händer :P
Citera
2012-08-11, 13:18
  #131
Medlem
Party Poker - Världens sämsta Poker client?!

Hej!

Vart nyligen registrerad på PartyPoker och allt funkade jättebra!

När jag sedan skulle börja spela så gick det inte ...

Jag fick upp borden och allt men det var som om Pokerstars ignorerade att jag satt där.. Till exempel när jag ska göra en buy in så har jag 0.1 sekund på mig innan rutan kommer fram som säger: " Tyvärr du tog för lång tid på dig, försök igen senare." Detta händer 99% av gångerna!

När jag väl lyckas sätta mig så kan jag inte spela! Jag lägger ut blind och får kort men när det är min tur så händer ingenting! Kan inte göra något, varken checka folda eller beta, tiden bara rinner ut tills jag foldar automatiskt..

Vad är det här egentligen för nått, nån som har haft liknande problem? Hur tusan är det möjligt att jag ska kunna spela på det här viset? Har provat att installera om skiten men nej det blir samma problem..

Är jätte tacksam för svar..
Citera
2012-08-11, 13:40
  #132
Moderator
easy_dans avatar
Flera trådar om Party Poker sammanfogade

/Mod
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback