45 121 besökare online
858 391 medlemmar • 45 876 790 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum > Samhälle > Organiserad brottslighet
Svara på ämne
Ämnesverktyg
Her0in
Medlem
Her0ins avatar
Finns kriminella i varje stad/län. Men gämfört med andra ställen så är de i kiruna kuksugande mesar. Nazigolbögar ffs.
testa. Tack för att ni kom hit."

Paxoz
Medlem
Paxozs avatar
Ja HA finns i kiruna! dom har en typ av replokal men vars säger jag inte!

Hur vet jag det? har festat med HA killar som är född och uppvuxen i kiruna.

nwodasd
Medlem
Då vill jag veta vilka från HA som är från Kiruna från början.

Harley-rules
Medlem
Det finns inga Hells Angels medlemmar i Sverige som är födda och uppvuxna i Kiruna.
hmmm som jag sa tidigare nu fins det en Red and White crew till HA lulea och vart e den stationerad jo i Luleå så det är inte Iron Ore mc, kan bara säga "vad var det jag sa"

Valpen
Medlem
Valpens avatar
INFO OM KRIMINELLA I KIRUNA:vi kan börja med Iron Ore mc. jag satt häktad med 2 röd vita gubbar som berättade om hur 2 medlemmar från IOM hällt upp ölen åt dom och fjäskat som satan. och om ryktena är sanna så är även en kille från piteå med i IOM, kan säga med fasit i hand: det var han som goolade J.N för några år sedan. har väldigt svårt att tro att dessa gossar blir annat än sånna som köper support tröjor. jag vet av egen erfarenhet att 2 av dessa IOM inte är kriminella någonstans, goolaren har väl varit innan han goolade. jag har själv just nu kontakt med lite rödvitt och det är bra folk,men jag förstår inte vad dom får ut av dessa gossar...nog om detta....

KSH: känner många av dom, de VAR ett ungdomsgäng med razistisk bakrund som gillade att festa men detta gäng finns inte sen 3-4år tillbaks. 1 av dessa är idag en god vän till mig 100% Loyalitet.. Over N Out

Det finns en kille som rockar allt och alla i kiruna oavsett vad motståndarlaget har att komma med.
fick dock höra av gemensamma vänner att han flyttat. han är 100% gubbe, alla vet vi vem ja snackar om...

Finns även en till man som bor kvar i kiruna som rockar, men han gör det inte i onödan, Stor Blond hel Gaddad,har en bror i samma ålder, jag nämner inga namn,dom insatta vet.Over N Out

Bandidos: vet ej var han står nu men har iaf funnits en X-are och vet att några fåtal gubbar har jobbat i kiruna....

Narkotika: Met becknade ju mkt. men Tommy Stenmark Rå goolade ju han så Met sitter nu och när jag diskuterade med han i häktet så lät de som att han tar pension han har alldeles för mkt blåljus på sig..

Det finns ingen fast marknad. OVER N FUCKING OUT!! / VALPEN AKA REDNOSE

Sm0keyMcP0t
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valpen
INFO OM KRIMINELLA I KIRUNA:vi kan börja med Iron Ore mc. jag satt häktad med 2 röd vita gubbar som berättade om hur 2 medlemmar från IOM hällt upp ölen åt dom och fjäskat som satan. och om ryktena är sanna så är även en kille från piteå med i IOM, kan säga med fasit i hand: det var han som goolade J.N för några år sedan. har väldigt svårt att tro att dessa gossar blir annat än sånna som köper support tröjor. jag vet av egen erfarenhet att 2 av dessa IOM inte är kriminella någonstans, goolaren har väl varit innan han goolade. jag har själv just nu kontakt med lite rödvitt och det är bra folk,men jag förstår inte vad dom får ut av dessa gossar...nog om detta....

KSH: känner många av dom, de VAR ett ungdomsgäng med razistisk bakrund som gillade att festa men detta gäng finns inte sen 3-4år tillbaks. 1 av dessa är idag en god vän till mig 100% Loyalitet.. Over N Out

Det finns en kille som rockar allt och alla i kiruna oavsett vad motståndarlaget har att komma med.
fick dock höra av gemensamma vänner att han flyttat. han är 100% gubbe, alla vet vi vem ja snackar om...

Finns även en till man som bor kvar i kiruna som rockar, men han gör det inte i onödan, Stor Blond hel Gaddad,har en bror i samma ålder, jag nämner inga namn,dom insatta vet.Over N Out

Bandidos: vet ej var han står nu men har iaf funnits en X-are och vet att några fåtal gubbar har jobbat i kiruna....

Narkotika: Met becknade ju mkt. men Tommy Stenmark Rå goolade ju han så Met sitter nu och när jag diskuterade med han i häktet så lät de som att han tar pension han har alldeles för mkt blåljus på sig..

Det finns ingen fast marknad. OVER N FUCKING OUT!! / VALPEN AKA REDNOSE

Vem skulle det vara?

Valpen
Medlem
Valpens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sm0keyMcP0t
Vem skulle det vara?

efternamn:K
Fat mexican..

Valpen
Medlem
Valpens avatar
[quote=Valpen]INFO OM KRIMINELLA I KIRUNA:vi kan börja med Iron Ore mc. jag satt häktad med 2 röd vita gubbar som berättade om hur 2 medlemmar från IOM hällt upp ölen åt dom och fjäskat som satan.

Tar tillbaks detta,då jag fick ganska klart för mig att dessa 2 serverare var medlemmar i IOM, men fick för några dagar sedan höra av en godtrogen att så var inte fallet

Carl Serung
Medlem
Carl Serungs avatar
Det är väl mest lappar, finnar och tattare i Kiruna??

"Den enda kvinna jag har bott tillsammans med är min mor, och hon har inga som helst problem med mina porrvanor. Tvärtom, vi brukar porrsurfa tillsammans."

Valpen
Medlem
Valpens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Det är väl mest lappar, finnar och tattare i Kiruna??

svennar,norskar och 2 tusen fucking importer också,mer mång kulturellt än man kan tro

MasterMetal
Medlem
Borde inte kriminella klubbar kunna dölja sig och sina ev fabriker lättare med tanke på att färre poliser har mer mark att täcka än vad poliserna har i södra och mellersta delen av Sverige?

OlleViero
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MasterMetal
Borde inte kriminella klubbar kunna dölja sig och sina ev fabriker lättare med tanke på att färre poliser har mer mark att täcka än vad poliserna har i södra och mellersta delen av Sverige?

Nej, just för att det är glest så märks varje nyinflyttad eller ny aktivitet mycket mera. Byborna anar oråd så fort samma okända bil opasserat mer än tre gånger. Passera obemärkt bland lite människor är betydligt svårare än att försvinna i en folkmassa.

Svara på ämne
Topp Dela »