Citat:
Ursprungligen postat av KjelleBenchpress
Eller hur gick den
hur som helst så är ju det här ett problem som svenska tidningar INTE tar upp, slakten på vita farmare i Afrika.
Om nu någon skulle nämna det så hade det varit pga att afrikanerna värnar om sitt land och tar tillbaka marken som egentligen är deras.
Tänk om vi svenskar skulle resonera på samma vis och börja mörda afrikaner och araber bara för att de ockuperar och till och med uppehåller sig olagligt i vårat land..
Nej det spelar ingen roll vad som händer och var det händer, det är ALLTID den vite mannen som bär skulden!
Jag vet inte vad man kan göra åt saken förutom att som du nu gör, upplyser andra om problemet.
Ja det var ett korkat uttalande av dig. Du vet mycket väl att det inte är enbart Afrikaner och Araber, utan det är vi svenskar som bestämmer i vårt land. Ja ok inte sk "etniska svenskar" nej de bestämmer ine utan det är riktiga svenskar inte dumma nassar, Sd:ar osv. Ockuperar, är här olagligt??? Vad snackar du för skit?? Ha HA de ockuperar inte de flesta har flytt hit men du kanske vill slänga ut flyktingar? Här är olagligt har för mig de tar deras pass i Somalia osv.
Ja det är oftast de vitas fel kanske vad som händer där i Afrika (rasism finns överallt) men fakta är att Europeér, jänkare osv har trott devar guds avbild och körde över andra folk gjorde dem till slavar osv osv. Se på Belgiens kung en kung som trodde han var Gud och hade Rwanda som en leksak.
Fy fan! Sen har vi min gamle vän Idi Amin. Han hade mycket god mat i sitt kylskåp