Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2012-02-17, 12:52
  #13
Avstängd
Nu när jag fått smälta filmen en dag så måste jag säga att det är en konstig film. För jag menar, den är ju inte särskilt rolig och knappast spännade/"en wow-upplevelse". Den är bara helt platt. Man frågar sig själv varför de ens gjorde denna. Man skrattar inte, man dras inte in i någon spännande story, det finns ingen spänning... filmen bara är platt... Murphy kändes också väldigt tunn i sin roll, och är jag ensam om att hata den där jäkla ben affleck-brodern? Han kan verkligen inte skådespela för fem öre.
__________________
Senast redigerad av Itsuka 2012-02-17 kl. 12:56.
Citera
2012-02-17, 18:12
  #14
Medlem
Falcãos avatar
Mina förväntningar var visserligen extremt låga men jag tyckte den funkade som underhållning för stunden. De som kollade och förväntade sig något i stil med "Oceans Eleven" får nog läsa på lite bättre i förväg nästa gång de ska se en film.
__________________
Senast redigerad av Falcão 2012-02-17 kl. 18:45.
Citera
2012-02-18, 00:35
  #15
Medlem
Dantias avatar
6/10 var faktiskt ganska underhållande även om man får släppa allt kritiskt tänkande ett tag.

Men...
Citera
2016-03-19, 12:41
  #16
Medlem
Varför titta på film när ni själva medverkar i reality såpan HEIST today?

googla och lär infon finns där ute http://wallstreetexaminer.com/2016/03/qe-nirpitrage-us-money-supply-soars-inflows-favored-stocks/
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback