34 866 besökare online
858 111 medlemmar • 45 866 520 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum > Kultur & Media > Reklam och marknadsföring
Svara på ämne
Ämnesverktyg
MR
Medlem
MRs avatar
Jag har senaste tiden funderat på designa mina egna t-shirts, eller åtminstone ett par stycken när jag väl får idéer. Samt även göra presenter till familjen genom att designa något och göra det på någon produkt via Vistaprint (eller annat företag om det finns något, som är bättre?).

Nu har jag dock ett erbjudande via min mail om att jag får 1 t-shirt gratis, även frakten är gratis står det. Funderar på ta någon design i deras galleri då jag inte har någon aning om eget jag kan göra och om det isåfall blir gratis.

Men jag funderar på om man kan lita på Vistaprint? hur kan det vara helt gratis? Även frakt? Inte för att frakten säkerligen kommer kosta mer än 30 kr? Även om det är billigt.
Men helt gratis? verkar inte hitta någon finstil text och funderar om någon har fått gratis t-shirt från Vistaprint eller annat?

Står även att erbjudandet är endast 24 timmar, och fick mailet på morgonen, så ska kanske beställa en t-shirt innan kl 00:00 idag. Om det går att lita?

galne-golem
Medlem
galne-golems avatar
Fick 250 visitkort gratis från Vista print men frakten gick på 60 spänn å så står det Vista print på baksidan men det kan man leva med.

Karrebarre1
Medlem
Karrebarre1s avatar
Jo, definitivt, köper mina visitkort därifrån, samt stämpel. Seriösa och håller det dom lovat

banangodis
Medlem
banangodiss avatar
Jodå, det är ett seriöst företag beställt saker därifrån, aldrig varit problem.

sommarlov
Medlem
sommarlovs avatar
Vad kul det skulle vara, om du fick din T-tröja, med ditt tryck på framsidan, och ett stort VISTAPRINT, på backsidan!

MR
Medlem
MRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sommarlov
Vad kul det skulle vara, om du fick din T-tröja, med ditt tryck på framsidan, och ett stort VISTAPRINT, på backsidan!
Hahaha

Fan, jag läste för snabbt i mailet. Trodde att det skulle vara 100% gratis (dvs även frakten, och det fick mig att tänka om det är på riktigt). Men endast gratis frakt om man köper för över 280 kr. Frakten var tydligen runt 57 kr exklusive moms, så det blev 71 kr totalt.
Fortfarande billigt för en t-shirt med tryck, brukar ju kosta 50 kr för en blank t-shirt i affärerna. Beställde nydligen lär komma fram i slutet på månaden

Hamton
Medlem
Jag har beställt en stämpel därifrån och är nöjd med resultatet. Säg upp nyhetsbreven med en gång bara, jag fick ett om dagen som alla var i stil med:
"Grattis Hamton! Du är den utvalde"
"100% REA bara för dig"
"Du är vår bäste kund"
"Du får allt gratis"

Ja, ni fattar...

Att-Mada
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av galne-golem
Fick 250 visitkort gratis från Vista print men frakten gick på 60 spänn å så står det Vista print på baksidan men det kan man leva med.
Vart på baksidan och hur stort?

morgonorre
Medlem
morgonorres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Att-Mada
Vart på baksidan och hur stort?
Står inget alls på baksidan. Jag köpte 250 visitkort från VP men allt som står är det jag bestämt. Hyffsat pålitligt företag. Lite tjatiga i sin marknadsföring kanske, men det är inget att oja sig över.
3 t-shirtar har det blivit. Nån var gratis, med tryck. Fast frakten (från Holland) gick på 66.- Blev en billig tröja ändå. Köpte Julkort också med egen design. 10 st under 100 pix. Inget att klaga på.
Kvalitet kostar, inget är gratis egentligen.

Shiv3r
Medlem
Har också beställt Visitkort från dem. Körde "gratis"varianten så det står "visitkort är gratis på Vistaprint.se" på baksidan. Så det kanske inte är att föredra att välja gratisalternativet om man skall ha korten till något seriöst. Pålitligt företag i alla fall.

Att-Mada
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av morgonorre
Står inget alls på baksidan. Jag köpte 250 visitkort från VP men allt som står är det jag bestämt. Hyffsat pålitligt företag. Lite tjatiga i sin marknadsföring kanske, men det är inget att oja sig över.
3 t-shirtar har det blivit. Nån var gratis, med tryck. Fast frakten (från Holland) gick på 66.- Blev en billig tröja ändå. Köpte Julkort också med egen design. 10 st under 100 pix. Inget att klaga på.
Kvalitet kostar, inget är gratis egentligen.
Jag tänkte trycka en t-shirt, så det står alltså ingenting på baksidan av kläderna?

notsoperfect
Medlem
notsoperfects avatar
Det har inte stått något på baksidan på min t-shirt i alla fall, förutom den texten jag ville ha.
Har beställt både det ena och det andra därifrån och har aldrig haft några problem....

Svara på ämne
Topp Dela »