34 150 besökare online
856 313 medlemmar • 45 791 621 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum > Om Flashback > Flashback > Flashback i Media
Svara på ämne
Ämnesverktyg
DanteAlighieri
Medlem
DanteAlighieris avatar
Flashback omnämndes precis i programmet Karatefylla.

The League of the Extraordinary 09's

Kungensbordell
Medlem
Kungensbordells avatar
Märkte det. Var lite skojigt faktiskt.

Bajsneger
Medlem
Bajsnegers avatar
En kille påstod att man kunde ställa alkoläsk på grillen, så att vätskan dunstar och sockret binder alkoholen till ett pulver. Man skulle tydligen bli asfull av att snorta detta och han slutar påståendet med det klassiska "det har jag läst på Flashback"
För er som inte tittade!
Nu med över 100 inlägg.

fritjofkonkas
Medlem
fritjofkonkass avatar
Posta gärna en länk till ämnet, eller berätta utförligt om omnämnandet. I vilket sammanhang?

Edit: ovanstående hann före.

...ett tu tre är modsen där och trålar, och trollar du finns ingen förmildrande omständighet.

Konkas visar vad han går för! | Fenomenet överkammad flint | . . . "Titta här, vilka vader jag har!" -Golge Jakobsson

Kungensbordell
Medlem
Kungensbordells avatar
Någon som vet om det faktiskt har skrivits här? Av någon anledning så skulle jag inte bli förvånad.

tantvrist
Medlem
tantvrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WakeUpScreaming
Så fort Flashback nämns så finns det nördar som startar en tråd direkt.
Och nördar som tror att de får någon sorts respekt i att påpeka brist på diskussionsunderlag i trådar som dessa

Dessutom är det här flashback i media, gillar du inte att höra om när flashbacks nämns i media så råder jag dig att inte öppna trådar i just "flashback i media".

f.ö var det lite lustigt, intressant att se hur flashback blir större och större.

Zelogath
Medlem
Zelogaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kungensbordell
Någon som vet om det faktiskt har skrivits här? Av någon anledning så skulle jag inte bli förvånad.
Själv tror jag inte det, utan det var bara något som skulle kunna ha skrivits på Flashback vilket gjorde det kul och aktuellt

Eller kanske blev Karatefylla inspirerad av denna tråden och spånade vidare på det?
https://www.flashback.org/t167247
"Jag håller inte med om vad du säger, men jag är beredd att gå i döden för din rätt att säga det."

Thespian
Medlem
Thespians avatar
Nu på lördag kommer dom prata om Flashback i Extra Extra som går på tv3

SakerOchTing
Medlem
Påminner mig lite om när de nämnde flashback i "Solsidan". Då nedanstående koncept var med i både "karatefylla" och "solsidan"

Spoiler:
-"Hur vet du det?"
-"Jag läste det på flashback!"

namgreb
Medlem
namgrebs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SakerOchTing
Påminner mig lite om när de nämnde flashback i "Solsidan". Då nedanstående koncept var med i både "karatefylla" och "solsidan"

Spoiler:
-"Hur vet du det?"
-"Jag läste det på flashback!"

När jag inte kan backa upp något jag säger så drar jag alltid till med: Det läste jag på flashback! Funkar prima!

Notera: Jag är inte speciellt aktiv längre, så svar på PM m.m. kan dröja.

Frigo
Medlem
Frigos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajsneger
En kille påstod att man kunde ställa alkoläsk på grillen, så att vätskan dunstar och sockret binder alkoholen till ett pulver. Man skulle tydligen bli asfull av att snorta detta och han slutar påståendet med det klassiska "det har jag läst på Flashback"
För er som inte tittade!

Citat:
Ursprungligen postat av Kungensbordell

Ja det har skrivits här, dock var det flera år sedan som jag läste det vill jag minnas så kan ej hitta på inlägget igen.

Dock så finns det ett par trådar som behandlar ämnet

Svara på ämne
Topp Dela »