35 053 besökare online
858 111 medlemmar • 45 866 521 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum > Samhälle > Olyckor och katastrofer
Svara på ämne
Ämnesverktyg
Mandelbrot
Medlem
Mandelbrots avatar
Kan denna gamla artikeln från 2004 handla om Peter?
I så fall tycks han ha försvunnit 2004-02-12.
Citat:
En 26-årig man är försvunnen sedan torsdagen, då han ensam gav sig ut för att åka skridskor på sjön Mjörn utanför Alingsås. Skridskoåkning är hans stora intresse och han är en van åkare.
...
De enda spår efter mannen som hittats är hans cykel, som stod vid Mjörnvallen alldeles invid stranden, och en väska, som hittades på fredagen på isen en bit ut från stranden.
http://www.kuriren.nu/arkiv/2004/02/...ej-funnen.aspx

mjohan84
Avstängd
mjohan84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mandelbrot
Kan denna gamla artikeln från 2004 handla om Peter?
I så fall tycks han ha försvunnit 2004-02-12.

Yes, helt rätt.

mjohan84
Avstängd
mjohan84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dagsedel
Träffade Peter på Teneriffa 2001. Han gjorde ett starkt intryck på mig och min kompis. Vi pratar om honom än idag. Otroligt skön kille, tragiskt det som hänt.

Då måste jag fråga så här, var peter lite "efter" ?
Det ska ha gått en tjej i våran skola som säkert var 10år yngre än peter... han var som besatt av henne och kom dit hela tiden.

BillyWalsh
Avstängd
BillyWalshs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mjohan84
Då måste jag fråga så här, var peter lite "efter" ?
Det ska ha gått en tjej i våran skola som säkert var 10år yngre än peter... han var som besatt av henne och kom dit hela tiden.
Kom igen nu for fan Lasse, traden ar 2 sidor kort, kunde du inte besvarat dig med att lasa de 10 forsta inlaggen? Men som svar pa din dumma javla fraga: Ja, det verkar som att han var lite efter, tydligen hade han assburgers (Aspergers).

Svara på ämne
Topp Dela »