Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2011-03-11, 02:47
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Consentido
Jag skulle ju göra den i kappan,och piercaren ansåg att det inte skulle kunna komma in tillräckligt med luft så att det hade kunnat bli lättare för infektioner eller vad han sa.
Det är väl klart jag ska ta hand om en piercing, varför skulle jag ens uppge det öht?

Skulle det komma in mindre luft ?
Ok men om Man piercar ollonet och har förhud kvar skulle en klitoriskappa få mindre luft ? Han hade nog fått för lite luft !
Jag har en PA och bröstvårtorna och dom
tog längre tid att läka . Min sambo har i dom innre & yttre blygdläpparna + kappan och bröstvårtorna , det läkte hur fint som helst trots hon gick i jeans . Ni kvinnor kan ju ha kjol/klänning och troslösa då kommer luften lättare åt ! Fast Jag kunde ju tatt på Mig killten , tänkte inte på det...

Gör en , grymt snyggt ! Det är bra läkekött i underlivet , både Jag och sambon blev förvånade hur snabbläkt det var .
Citera
2011-03-29, 03:33
  #14
Medlem
Jag tog min för ett år sedan, och måste säga att det är sjukt väl spenderade pengar.
Fick betala 700 kr tror jag. Den läkte jättefort och det var inga problem med att det gjorde ont eller någonting. Snyggt är det också!

Endel påstår att de får orgasm jättelätt efter att de piercat, tex när de sitter på bussen och så. Det är ju bara skitsnack! Måste vara något psykiskt eller bara rent ljug..

Hur det är när man har sex lär ju vara helt individuellt (precis som allt annat). Men man känner sig ju lite sexigare i alla fall!

Hoppas det var lite till hjälp !
Citera
2011-10-03, 16:07
  #15
Medlem
Nevinas avatar
Jag är lite nyfiken på om TS har gjort piercingen eller ej? TS nämnde även att hon är lite rädd för smärtan. Det är ju väldigt individuellt hur ont man tycker det gör att pierca sig. Jag gjorde min VCH för ett par år sedan. Det var klart en obehaglig känsla, men jag tyckte inte att det gjorde särskilt ont.
Citera
2011-10-03, 20:01
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nevina
Jag är lite nyfiken på om TS har gjort piercingen eller ej? TS nämnde även att hon är lite rädd för smärtan. Det är ju väldigt individuellt hur ont man tycker det gör att pierca sig. Jag gjorde min VCH för ett par år sedan. Det var klart en obehaglig känsla, men jag tyckte inte att det gjorde särskilt ont.


Ja jag har gjort den o förstår inte att jag inte gjort de tidigare. Vill inte göra om den för skönt va de ju inte, men gjorde inte alls så ont som jag trott att de skulle. Man ska ju inte titta på klipp på Youtube, de gör ju inte så ont att man gråter o grejer. Men den inverkar ju faktiskt positivt på sexlivet så om jag hade vetat de jag vet idag hade jag gjort den för länge sen.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback