Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-08-15, 12:12
  #289
Medlem
Kom ihåg när jag och en kompis var 10 eller 11 år. Vi runkade ute i skogen. Varför vet jag inte men vi gjorde det. Det värsta var att han sa ifall det kommer något, säg till!


känns lite lagom gay nu efteråt
Citera
2011-09-18, 19:14
  #290
Medlem
Internetanonyms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hoonbrand
Jo man kan vara hetro och gilla det. Homosexualitet har inte bara med sex att göra. Det har imho mest att göra med om man blir KÄR i människor av samma eller motsatt kön.
Homosexualitet handlar väll bara om sex!
Citera
2011-09-26, 03:20
  #291
Medlem
Indeos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Internetanonym
Homosexualitet handlar väll bara om sex!


Du kan ju fortfarande vara kär i någon av samma kön utan att ha sexuellt umgänge med denne.
Det gör dig i mina ögon ännu mer gay än om du tex skulle ha sex med någon samkönad för skojs skull.


OnT:
Typen bönder, småstadsfolk, och fulla finlandsfärjebrudar upplever mig ganska ofta som gay trots att jag inte är det. Orkar dock inte bry mig och brukar svara "vad spelar det för roll?" gångerna jag tvingas konfrontera frågan. Har dock svårt att pinpointa mina bögattribut, fattar det inte riktigt själv men bryr mig inte. Däremot så ser riktiga bögar av nån anledning att jag är straight, något jag inte heller fattar!

Men visst. Jag sitter ofta med ena benet korsat över det andra. Jag har inga problem att hänga med polare på gaybarer förrutom att jag automatiskt känner mig lite utanför och exkluderad i deras sociala miljö. Det är inte så vanligt att dom vill sitta och ha en längre konversation med någon som dom ändå inte kan knulla sen.

Jag blir nog tyvärr dock automatiskt lite bögigare i mitt kroppsspråk och sätt när jag umgås med mina gaypolare och i deras kretsar. Jargongen smittar av sig. Jag försöker dock lägga band på det eftersom det inte vill "leka bög" och att det kan bli dålig stämning om man råkat ge folk falska förhoppningar...
__________________
Senast redigerad av Indeo 2011-09-26 kl. 04:14.
Citera
2011-09-26, 23:32
  #292
Medlem
alpha-betas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IQ1000minst
För egen del "råkade" jag göra en mycket gay sak en gång: När jag var full så skulle jag väcka en kompis som sov i ett eget rum. Jag knackar på dörren och han kommer ut i bara kalsongerna. Då tittar jag LÅÅÅNGSAMT ner i hans skrev - dröjer med blicken en bra stund och står med öppen mun som ett ärkehomo och sen tittar jag långsamt upp på honom som ser ganska obekväm ut. Vår vänskap var aldrig densamma.

Berätta om era egna homoäventyr!

För några år sedan så var jag och en polare inne i en tidningsbutik. Jag skulle leka vapengalning, tog första militärtidningen som jag hittade, rullade upp mittupplagan och visade den till min polare i tron att det var typ en fet AK-47:a i bilden. "Vad tycker du" frågade jag och gjorde typ så här: med ögonen.

Min polare tittade på mig med en ganska chockad och djupt äcklad min och folk inne i butiken gav mig underliga blickar. Jag var tvungen att titta i mittupplagan för att ta reda på vad det var för vapen så alla blev så chockade av, och till min förvåning var det bild på en ung solbränd herre med en väldigt inbjudande blick och med ett stadigt grepp om sin kuk. Jag lade snabbt ifrån mig tidningen och jag och vännen avlägsnade oss från butiken ganska snabbt. Vi har skrattat ganska gott åt händelsen nu när några år har passerat.
Citera
2011-09-27, 14:39
  #293
Medlem
vågaifrågasättas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zanderman
En gång så knullade jag en kille i munnen i typ 5 minuter, ganska rått halsknull också, så han blev sådär härligt tårögd, efter det fick han göra likadant på mig och det var spännande! Kändes lite småbögigt dock men vi är båda säkra på våran sexualitet

Världsklass.
Citera
2011-09-29, 20:15
  #294
Medlem
Ballzfritzls avatar
En midsommarnatt för många, många år sedan inträffade det ofattbara.

Jag var sådär lagom kalasfull när det kom fram en kille från ingenstans och tog mig handen och drog iväg mig. Full och glad som jag var försvann jag bakom ett hörn med min nyfunna vän och han började fråga ut mig om jag hade flickvän, osv.

- Nej, svarade jag.
- Ok, hon din kompis. Den lilla, är hon singel?
- Ja.

Så gick han vidare till henne och började småprata. Efter detta beställde han ett par drinkar till oss i baren och efter det enbart till mig. Sedan frågade han om jag ville följa med på en efterfest och visst ville jag det.

Jaja, det hela slutade med att jag vaknade upp bredvid honom, han i kalsonger och jag (tack och lov) fullt påklädd bredvid honom hållandes runt hans arm.
Här fick jag min första flashback från kvällen, så jag ställde mig upp och rusade ur tältet.

Det var nog sista gången jag var på Öland en midsommar.
Citera
2011-09-30, 02:34
  #295
Medlem
DelGriffiths avatar
Gömde mig i garderoben för att skrämma några vänner men det misslyckades så jag kom ut ur garderoben.
Citera
2011-09-30, 15:58
  #296
Medlem
Lightnights avatar
Har väl hänt några gånger. Den gång jag minns bäst var jag med en kompis på ett kafé. Man fick menyer vid bordet och det kom ut en snubbe och tog beställningen. När han kom hade vi fortfarande inte bestämt vad vi skulle ta. Min kompis slår upp sista sidan i menyn och säger att detta ska vi ha. Vad han då inte insåg var att det var nån fort av kärleksbakelse för två. Servitören trodde ju direkt att vi var homo och jag är nästan säker på att han var det också. Tyvärr var den bakelsen slut sa han, så vi fick ta nåt annat. När vi till slut bestämt oss frågade servitören om det räckte med en sked, men till slut fick jag fram att vi ville ha varsin bakelse och varsin sked.

Det roligaste var att min kompis inte uppfattade vad som hände alls.
Citera
2011-10-03, 14:00
  #297
Medlem
fritjofkonkass avatar
En gång när jag umgicks med några vänner var jag så trött, groggy och allmänt borta att jag gick och la mig i första bästa säng för att sova. Väl i sängen upptäckte jag att en polare redan låg där. Jag var för trött för att resa mig, så jag låg kvar. Han lär ha undrat vad fan jag sysslade med som börjar sontanskeda med en likakönad...
Citera
2011-12-23, 17:00
  #298
Medlem
Sigma:Rs avatar
Jag och ungefär 10 andra sov hos en polare under ett LAN. Jag är bland de sista som vaknar, går till köket för att dricka vatten via rummet där alla vakna håller till. Hälsar på dem, går vidare till köket och inser till min förfäran att den fetaste morgonbången i mannaminne heilar innanför mina mjukisbyxor.
Citera
2011-12-23, 22:53
  #299
Medlem
SpaceBounds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FlavourRoshan
Hahaha vilket trevligt sammanfattande. Alla jag visar det för blir antingen svinrädda eller börjar asgarva.

kan inte du lägga ut en bild på peddo-smilet ? , blev lite smått nyfiken....
Citera
2012-08-23, 00:21
  #300
Medlem
cagivas avatar
Har pussat några polare på kinden i fyllan och "smekt" dom på diverse ställen på kroppen! Inget jag skäms över eller ångrar, 100% straight förresten.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback