Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-09-01, 22:51
  #181
Medlem
Throwdowns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterj76
Kul att det gillas i alla fall. Tänkte ni kunde få lite mer bakgrundsinfo, så här har ni all epostkonversation jag haft med dem.. Ha i tanken att vi endast ville få låten spelad i början.




And that's it än så länge.. Hail ringer upp och showar.

Vi sprang ner och köpte ett helt nytt abonnemang bara för den här grejjen på kvällen, tre minuter innan lokala macken stängde. Stoppade in SIM-kortet i telefonen och trodde allt var aktiverat, laddade även med 50 spänn över internetbanken bara för att vara säkra. På morgonen gick det ändå inte för SR att ringa telefonen. Då fick HailToTheKing helt enkelt ringa till dom istället med dolt nummer. Gick ju bra de också och vilket jävla resultat!

För nya läsare, intervjun kan hittas här: http://www.youtube.com/watch?v=S7IGHdHnw78
Citera
2011-09-01, 22:51
  #182
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av fEALLAN
Och det var ju exakt det jag skrev mer eller mindre?

Jo, men tyckte det kunde vara bra att styrka ditt påstående med någon mer som har "upplevt" värmlandsradion..
Citera
2011-09-01, 22:53
  #183
Medlem
yggdrazils avatar
Säg till när ni inte tror att ni kommer på fler bus så får vi fråga dem hur länge de visste.


Edit: Nej, gud vad trist det låter så här i efterhand.
Citera
2011-09-01, 22:59
  #184
Medlem
Joe-Smiths avatar
Det enda jag kan säga är.
Hatten av för dig mitt mästartroll

Edit så här i efterhand. efter att ha läst mer och lyssnat en gång till.. Trollet blev trollat men han är likt förbannat ett mäster troll.
Humor på hög nivå. Det här var kul.
__________________
Senast redigerad av Joe-Smith 2011-09-01 kl. 23:15.
Citera
2011-09-01, 23:09
  #185
Medlem
ejakuleras avatar
Legendariskt.

Och låtvalet sedan, herregud haha.
Citera
2011-09-01, 23:10
  #186
Medlem
Tjockstarks avatar
hahahahahahah fyfan jag grinar


Och låten dra åt helvete

Idag har historia skrivits !
Citera
2011-09-01, 23:13
  #187
Medlem
Efilnikufesins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crapi
Lär ju bli en jävligt tråkig fb-trollning om hon inte skriver det på fb.. eller?

Ska ge det en lyssning nu.

Jovisst, det hade det. Men om hon inte hade skrivit det hade hon säkert samla ihop några andra som hade kunnat fullfölja hela grejen och sen lagt upp det här^^ Men som sagt, hoppas inte det avslöjas!

EDIT: Blev nog ett "litet" missförstånd, trodde intervjun skulle hållas imorn, hade inte kollat igenom alla sidor i tråden Jag är lite sen så att säga...
__________________
Senast redigerad av Efilnikufesin 2011-09-01 kl. 23:16.
Citera
2011-09-01, 23:14
  #188
Medlem
Fyfan va klockrent detta var

Norrlänningen som pratar gör inte saken värre heller, måste fråga vart han kommer ifrån? (inte kommer han från Arvika iaf )
__________________
Senast redigerad av birdsong 2011-09-01 kl. 23:18.
Citera
2011-09-01, 23:16
  #189
Medlem
Skogsvattes avatar
Vilken jävla låt.

Pojkstackarn som intervjuades lät ju till en början nervös som fan, men jag tycker ändå att hela sprattet lyckades förbannat bra. Mer sånt här!
Citera
2011-09-01, 23:17
  #190
Avstängd
Hahaha, fyfan vad klockrent ! Och låten på slutet, hahah!
Citera
2011-09-01, 23:23
  #191
Medlem
HailToTheKings avatar
Ja mina vänner det ska inte ta slut här inte! Vi försöker nu jobba på något mer som vi kan dela med oss av till flashbackarna stora problemet är väl om dom skulle hitta den här tråden, vilket är en ganska stor risk faktiskt då det sprids som en löp eld genom sverige
Citera
2011-09-01, 23:27
  #192
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HailToTheKing
Ja mina vänner det ska inte ta slut här inte! Vi försöker nu jobba på något mer som vi kan dela med oss av till flashbackarna stora problemet är väl om dom skulle hitta den här tråden, vilket är en ganska stor risk faktiskt då det sprids som en löp eld genom sverige

Vart kommer du ifrån? Du är inte arvika bo iaf
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback