• 10 520 online
  • 1 152 493 medlemmar
  • 59 622 296 inlägg
  • 3
  • 4
2011-08-25, 00:41
Medlem
TheKickss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FunkyCatso
Fejsa fakta. Du är en ful, fet, svettig och äcklig subba med celluliter och hängpattar som ingen längre vill knulla gratis. Du intalar dig att din kille inte längre vill ha sex. Det är lögn. Han vill ha sex, bara inte med dig. Han knullar andra, yngre och tajtare slynor. Han knullar gymnasiebrudar med perfekta häckar och fasta bröst. Han sprutar dem i munnen och de sväljer mer än gärna. Du vill inte ens bli dunkad doggystyle längre, du är för fet och otränad för att kunna stå på knä längre än fem sekunder. Ditt hår är slitet och ofräscht, dina ben fulla med små blåmärken och tvådagarsstubb, din andedräkt får en att tänka på döda kameler som ligger och ruttnar i ökensol.

Du e passé.

Du kan ju inte ens ha läst trådstarten...

Hur går det för dig TS? Har det blivit ngn förändring?
Citera
2011-08-25, 01:30
Medlem
asscrackerzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeastOfBurden
Varning för wall of text.

Jag älskar min sambo. Jag vill bara ha det sagt. Jag vill inte skylla på någon, det är ingens fel egentligen. Men tamefan om han inte brutit ner mitt sexuella självförtroende. Vi har varit tillsammans i många år och han har alltid hävdat under alla år att han älskar mig. Jag älskar honom, vi har det bra, blabla osv tråkigt relationsbabbel.

Men som i många andra relationer man läser om så vill han inte ligga med mig längre.

Det började för flera år sedan, det började mattas av sakta men säkert som det gör med tiden. Man är inte lika sugen längre, helt enkelt. Han ville ligga någon gång i veckan, och då var det klart på 10 min högst. Jag brinner fortfarande, och skulle gärna ha sex varenda dag om det gick. Men han orkar/vill inte. Han säger att han inte tycker sex är så viktigt, och att det går i perioder.

Jag sunkar inte ner mig. Jag tänker alltid på att vara fräsch. Jag rakar mig överallt. Jag köper sexiga underkläder och ger honom shower i sängen. Jag tänker på vad jag äter. Jag stödjer honom i allt han gör. Jag köper saker han vill ha.

Men då hans intresse för mig är svalt fysiskt, så har jag sakta men säkert tvingats stänga av min sexualitet. Jag orkar inte bli dissad, det enda sättet var att stänga av allt jag känner. Min libido har dött, jag är aldrig kåt längre. Jag kan kolla på porr och pilla på mig själv i ren tristess. Jag ser mig själv som ett äckligt kvinnosvin, jag blir provocerad och arg när folk flörtar med mig för jag tycker de är sjuka som gör det. Jag kände inte såhär förr. Jag var en sexuell varelse som njöt av min och andras kroppar. Nu ser jag mig själv som en svullen sjöko, som egentligen borde vara själv. En nersläckt sexualitet. Allt detta har resulterat i att jag lätt blir arg och äcklad av sex som omger mig, i form av idiotiska dejtingserier på TV eller hur vänner gosar med sina respektive. Folks intresse för sex provocerar mig, det påminner mig själv hur mycket jag vill ha det själv men inte kan få det. Att jag inte förtjänar det, så äcklig som jag är. En vänlig själ som är lämplig att leva med, men får blott ett uppehållande mercyfuck för att hålla ihop hemmets väggar. Det gör mig arg, ledsen, jag hatar sex just för att jag nekats det själv och det har reducerat mig till ett äckligt brunstigt hondjur. Jag hatar närhet mer och mer, just för vad det gör för mitt självförtroende. Jag hatar hur beroende jag är av skiten.

Man kan ju tro att eftersom detta fenomen är naturligt så borde jag finna mig i det mer, han älskar mig ju som person. Men ju längre tiden gick, ju fler dissarna blev, desto djupare grävde det sig inom mig och ruttnade i maggropen. Nu har det infekterat hela mig.

Jag vet inte vad jag ska göra. Vår relation är bra, trygg och balanserad annars. Men pojkstackarn är fast vid en äcklig kossa som inte förtjänar sex, som nu har ett förruttnat självförtroende. En del av mig vill göra slut och leva själv, dra utomlands och reparera min självkänsla. Försöka hitta något värde i mig själv. Sen leva singel till jag kan stå på egna ben. Men jag vill inte lämna honom. Jag vet inte ens vad jag ville ha sagt med den här tråden.

Kanske bara stoppa fingrarna i halsen och spy.

Fitta, du är ju jag i en kvinnokropp.
Citera
  • 3
  • 4