Flashback bygger pepparkakshus!
2011-01-25, 19:56
Medlem
torstenhingstens avatar
JAg tycker Heartbeat i sthlm är Bättre än maxim i karlstad
Citera
2011-02-02, 08:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Koskenkrova
Där ser man. Berätta gärna lite mer.

Vet inte riktigt vad jag ska berätta. Kom dit vid 19:00 en måndag. Det var en annan där och två trevliga tjejjer. Den ena var den som skriver på bloggen. Båda var trevliga men främst hon som skriver på bloggen.

Så jag valde en privat och den gillade jag. Ungefär samma standard som Heartbeat, men jag tycker nog att den privata var bättre än på Heartbeat. I alla fall med henne. :-)

Tycker nog att dansandet på golvet var bättre på Heartbeat dock.
Citera
2011-03-03, 15:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av osoblue80
Vet inte riktigt vad jag ska berätta. Kom dit vid 19:00 en måndag. Det var en annan där och två trevliga tjejjer. Den ena var den som skriver på bloggen. Båda var trevliga men främst hon som skriver på bloggen.

Så jag valde en privat och den gillade jag. Ungefär samma standard som Heartbeat, men jag tycker nog att den privata var bättre än på Heartbeat. I alla fall med henne. :-)

Tycker nog att dansandet på golvet var bättre på Heartbeat dock.

Men gulle du då!
Ska försöka anstränga mig lite mer nästa gång på golvet! Men jag gillar ju privatrummen mest!
XOXO Vegas
Citera
2011-08-19, 17:07
Medlem
suntrips avatar
Bumpar lite...

Är Maxim i Karlstad öppet eller stängt? Har hört talas om en vattenläcka...
Citera
2011-08-20, 23:21
Medlem
suntrips avatar
Ingen som vet något?
Citera
2011-10-02, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av suntrip
Ingen som vet något?
De e öppet nu iaf
Citera
2013-05-28, 16:19
Medlem
Vad är det för priser på denna klubb?
Citera
2013-05-28, 18:18
Medlem
BlueStars avatar
Eskortservice och prostitution --> Erotik och sexualitet
/Moderator
Citera
2018-08-25, 20:19
Medlem
shadow666s avatar
Kommer åka förbi karlstad om några veckor, Hur fungerar det här med priserna? man betalar inträde förstår jag, men sedan när man kommit in, vad är kravet för att få va kvar så att säga?
Citera
2019-07-06, 20:49
Medlem
Någon som vet något om klubben är igång
Citera
2019-09-01, 12:43
Medlem
Ja den är igång . Dock drog en av tjejerna den unga marockanskan, och tog några av gästerna med sig ”hem” så lite mer glest på folk nu. Och ägar paret har väl haft sina svartsjuka drama under öppningstider så hör att många helst håller sig därifrån p.g.a detta då damen gillar göra hennes gubbe svartsjuk på folk som kommer dit . Man vill väl inte hamna emellan ngt där . Förståligt.
Citera
2019-09-02, 13:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GossipGirls656
Ja den är igång . Dock drog en av tjejerna den unga marockanskan, och tog några av gästerna med sig ”hem” så lite mer glest på folk nu. Och ägar paret har väl haft sina svartsjuka drama under öppningstider så hör att många helst håller sig därifrån p.g.a detta då damen gillar göra hennes gubbe svartsjuk på folk som kommer dit . Man vill väl inte hamna emellan ngt där . Förståligt.
Jag var där för några år sedan. Då var det ett par tjejer som stripp dansade på scen. Det fanns också tillgång till privatrum. Är det samma utbud idag. Hur många tjejer är där? Unga?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in