Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2011-07-24, 17:42
  #13
Medlem
Soul Patrols avatar
Det kan vara gott i matlagning. Jag brukar göra en enkel béchamelsås
med finhackad crabsticks,stenbitsrom och färsk dill. Den är faktiskt
riktigt god till pastan.
Citera
2011-07-24, 19:28
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Artichokes
Jag köper crabfish när jag ska göra sushi (till makirullarna). Har även hänt att jag tagit fram det när inget annat funnits hemma och slängt ihop nån sås eller röra med det. Gott ju!

Vi gillar olika !
Citera
2011-07-24, 19:29
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fickludd
Man kan göra egna fiskbullar vilket kan bli väldigt gott.

Ja det är ju en annan sak då vet du ju vad du stoppar i bullarna .
Citera
2011-07-24, 19:38
  #16
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av svennekebab
Ja fiskbullar som också är wt-mat.
Ja du äter väl bara kebab? din neger...
Citera
2011-07-25, 00:54
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av idioten500
Ja du äter väl bara kebab? din neger...

Kebab är klass
Citera
2011-08-19, 14:39
  #18
Medlem
melonklubbas avatar
Det är fan inte gott brukar be dom byta ut det mot något annat när jag köper sushi.
Citera
2011-08-19, 14:49
  #19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av melonklubba
Det är fan inte gott brukar be dom byta ut det mot något annat när jag köper sushi.

Nej det är sjukt att gilla crabfish .
Citera
2011-08-19, 15:36
  #20
Medlem
Gillar crabfish, iaf den sorten vi hade där jag jobbade förut (en lunchrestaurang), har dock aldrig sett den i vanlig affär och tycker de där surimisticksen är skitäckliga. De i saltlake är däremot bättre. Gott att ha i sallad.
Citera
2011-08-19, 15:38
  #21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rumtug
Gillar crabfish, iaf den sorten vi hade där jag jobbade förut (en lunchrestaurang), har dock aldrig sett den i vanlig affär och tycker de där surimisticksen är skitäckliga. De i saltlake är däremot bättre. Gott att ha i sallad.

Så ni serverade crabfish på restauren, vilka sallader o ev maträtter körde ni crabfish i?

Var på ica-focus (GBG mittemot Liseberg) igår o köpte räksallad lite olika typer o frågade ängsligt om det fanns crabfish i. Hon svarade sånt jobbar vi inte med .
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback