Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2011-07-01, 18:29
  #13
Medlem
FFMs avatar
Hur mycket tror du det hjälper att söka tröst i ett forum? För det är ju det du gör. Du verkar inte bry dig det minsta om hur du kan förbättra sin situation, då du ju redan gett upp. Så känns det som läsare iaf.

Skärp dig för fan!!!

Fanns perioder i mitt liv då jag under pluggets tid låg hemma o rökte på i flera veckor. Resulterade i att vänner blev färre och.. ja du kan tänka dig själv. Visst, det var riktigt jävla kul och ärligt talat skulle jag än idag vara sugen på att mekka en fet jävel och brajja loss in i det gamla. Men livet erbjuder så mycket mer. Varför förstöra sig med sådant skit liksom?

Har du ett jobb? Hur gammal är du?
Aldrig för sent att styra upp sig igen. Börja med nån ny hobby där du lär känna nytt folk. Om dina gamla "vänner" inte står bakom dig i en sådan situation, så har dom heller aldrig varit riktiga vänner.
Citera
2011-07-03, 21:25
  #14
Medlem
Andreashers avatar
Sluta upp med knarket, du kan få bra rehabilitering enkelt eller så trappar du ned tills du slutar självmant.
Hoppas att någon orkar tjöta lite med dig så du får något att göra, eventuellt träffa en ny polare.
Citera
2011-07-03, 22:34
  #15
Medlem
santanders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FFM
Hur mycket tror du det hjälper att söka tröst i ett forum? För det är ju det du gör. Du verkar inte bry dig det minsta om hur du kan förbättra sin situation, då du ju redan gett upp. Så känns det som läsare iaf.

Skärp dig för fan!!!

Fanns perioder i mitt liv då jag under pluggets tid låg hemma o rökte på i flera veckor. Resulterade i att vänner blev färre och.. ja du kan tänka dig själv. Visst, det var riktigt jävla kul och ärligt talat skulle jag än idag vara sugen på att mekka en fet jävel och brajja loss in i det gamla. Men livet erbjuder så mycket mer. Varför förstöra sig med sådant skit liksom?

Har du ett jobb? Hur gammal är du?
Aldrig för sent att styra upp sig igen. Börja med nån ny hobby där du lär känna nytt folk. Om dina gamla "vänner" inte står bakom dig i en sådan situation, så har dom heller aldrig varit riktiga vänner.
Hur fan kan du jämföra röka med benso? Är du efterbliven eller?
Sök hjälp att trappa ur. Vet en polare som fick hjälp nu och trappar ur, verkar dessutom som det går bra för honom.
När jag slutade så trappade jag bara ner utan hjälp men kan va svårt det oxå.
Citera
2011-07-04, 15:57
  #16
Medlem
syndabocks avatar
Har "knarkat" det mesta i olika perioder men benso är min huvud"drog"- Och jag har förlorat allt på grund utav det.

-Utbildning gått åt helvete.
-Förlorat vänner många många vänner. Har knappt några som jag vill kalla vänner kvar.
-Förlorat flickvän.
-Har jobb, men är långt ifrån pålitlig arbetskraft där. Då jag är in och ut på psyket och just nu sitter jag på behandling.
-Mitt psykiska tillstånd är käpprätt åt helvete
-Förlitar mig på mediciner dag in och dag ut för att ens överleva vardagen och ens orka göra ett skit.
-Familj och släkt och alla jag varit i kontakt med får till slut alltid reda på något sätt att jag tar droger även om jag aldrig tar droger med folk för att försöka hålla det så mycket hemligt som möjligt.

Så ja. Finns många sorgliga varelser. Har ingen chans kvar att ge tillbaks något i samhället, min plan är väl att fortsätta knarka tills jag tar mitt sista andetag eller om jag tar tag i mig själv och blir ren (vilket kommer leda till större alkohol-intag och leva med hjälp av mediciner livet ut)

Cheers!
Liiika glaa' ä jaa för det men gladast är nooog rääven
Citera
2011-07-20, 23:10
  #17
Medlem
Astenikers avatar
Psykologisk/psykiatrisk problematik.

Benso -> PP

/Mod.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback