2011-06-19, 18:05
Medlem
http://fitline.com

ingen som har info om detta företaget?

dom säljer vitamintillskott för mycket dyra pengar. söker man på nätet så får man upp pyramidspel..
Citera
2011-06-30, 08:03
Medlem
Dom som nämner pyramidspel vet inte ens vad ett pyramidspel innebär och är olagligt i Sverige.

Sen till priset. Man får verkligen vad man betalar för. Visst de kanske är dyrare än andra kosttillskott i månaden. Men om man ser utifrån effekt och pris så är det billigare än alla kosttillskott jag har provat.

Jag har ätit dom i ca 3 månader snart och jag anser att dom är värda varenda krona och mer därtill med tanke på hur mycket dom har gjort för mig. Sover 2-3h minder per natt och vaknar pigg i princip alla mornar vilket jag inte har gjort på över 9 år. Min mage har även blivit bättre och är inte lika känslig mot gluten, mjölk och sötsaker som den var förut, då jag kunde ligga ner och kvida om jag åt för mycket av något i flera timmar.

Om du är seriös och vill ha bra kosttillskott och vill veta mer kan du skriva pm till mig kan jag berätta mera.
Citera
2011-06-30, 13:40
Medlem
dotboys avatar
Visst är det fantastiska kosttillskott !
Jag märkte otrolig skillnad redan efter ett par veckors bruk och gick snabbt över till att äta enbart dessa suveräna produkter, ingen annan så kallad mat alltså.
Jag har har blivit extremt mycket effektivare på jobbet, snyggare, rikare, springer maraton lätt.
Framförallt, brudarna ! Det bara rasar in attraktiva kvinnor i mitt liv, tur att jag bara behöver sova ca 30 minuter per dygn tack vare Fitline !
Så vill du ha fler brudar, mer pengar och kallare öl så är det här något för Dig !
Citera
2011-06-30, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dotboy
Visst är det fantastiska kosttillskott !
Jag märkte otrolig skillnad redan efter ett par veckors bruk och gick snabbt över till att äta enbart dessa suveräna produkter, ingen annan så kallad mat alltså.
Jag har har blivit extremt mycket effektivare på jobbet, snyggare, rikare, springer maraton lätt.
Framförallt, brudarna ! Det bara rasar in attraktiva kvinnor i mitt liv, tur att jag bara behöver sova ca 30 minuter per dygn tack vare Fitline !
Så vill du ha fler brudar, mer pengar och kallare öl så är det här något för Dig !

typ som det här inlägget. Mycket intelligent människa som vet mycket om FitLine....
Citera
2011-07-01, 01:54
Medlem
mefedronkungens avatar
Jag körde upp mitt fitline i röven. Sen dess har 10.000 tyska bögar vart där o mumsat. Så om du gillar tyska bögar e fitline bra grejer det
Citera
2012-10-16, 19:43
Medlem
Maxthons avatar
Var i Göteborg för några veckor sen där den här sekten hade nån form av årsmöte.
Bodde bara på samma hotell som dessa idioter och 3 stycken försökte kränga på mig en årsprenumeration på dessa magiska piller för endast 849kr i månaden.

Är detta nån form av pyramidspel?

http://www.expressen.se/halsa/ar-vitamintillskotten-bra-eller-bara-bluff/
Citera
2012-10-16, 19:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av witver
typ som det här inlägget. Mycket intelligent människa som vet mycket om FitLine....

Titta en grundlurad stackare som säljer skiten.
Alternativt en professionell damage control partner.
Jaja, så länge det finns idioter så lyckas norrmännen med samma manöver år efter år, med samma upplägg och samma tomma fraser.
Citera
2012-10-16, 20:54
Medlem
beppe34s avatar
Har kommit i kontakt med detta och det finns ingen gräns för vad detta medel är bra emot:
- migrän
- cancer
- trötthet
- ledvärk
- adhd
- skallighet
- ...the list goes on and on and on....

Det enda jag inte sett är att de lovar att amputerade kroppsdelar ska växa ut igen -- men det kommer väl snart.

Man undrar ju varför inte sjukvården bara kastar sig över detta supermedel och ger det till ALLA sina patienter direkt!

Ifall någon som äter medlet inte mår så bra så kontras det med: - jamen då är det en "utrensning pågång" ...
och de som äter detta tycker alltså att det är OK att må dåligt! -- för då jävlar rensas kroppen

Kvacksalveri på hög nivå och många som blir lurade på pengar tyvärr!
Citera
2013-01-23, 11:03
Medlem
Jag har druckit Fitline i några månader och jag mår mycke bättre

Dricker en morgondryck som heter Activze som ger en bra start på dagen, samt en restorate på kvällen som gör det enklare att somna om man har haft det stressigt.
Citera
2013-03-16, 17:07
Medlem
Jag har druckit produkterna nu i 4 månader och jag tycker det är värt pengarna.
Jag har provat allt möjligt inget har hjälpt mig men dessa har.
Att bara köpa 3 olika vitaminer på apoteket kostar mer än 800 kr.
Fitline innehåller mer än 3 vitaminer. Om man har brist på vitaminer och mineraler så är Fitline något.

Jag säger detta för jag själv är sjuksköterska och jag har kollat upp det, jag dricker inte onödigt.

Fitline är inget farligt man ska bara tänka att det är bara tillskott av vitaminer.
Jag började dricka det eftersom jag slarvade med maten, jag fick inte i mig tillräckligt, jag stressade mycket på jobbet. Sprid inte massa skit om något ni inte vet något av.

Vid mer info, kontakta mig
Citera
2013-03-16, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WeyWeyWey
Jag har druckit produkterna nu i 4 månader och jag tycker det är värt pengarna.
Jag har provat allt möjligt inget har hjälpt mig men dessa har.
Att bara köpa 3 olika vitaminer på apoteket kostar mer än 800 kr.
Fitline innehåller mer än 3 vitaminer. Om man har brist på vitaminer och mineraler så är Fitline något.

Jag säger detta för jag själv är sjuksköterska och jag har kollat upp det, jag dricker inte onödigt.

Fitline är inget farligt man ska bara tänka att det är bara tillskott av vitaminer.
Jag började dricka det eftersom jag slarvade med maten, jag fick inte i mig tillräckligt, jag stressade mycket på jobbet. Sprid inte massa skit om något ni inte vet något av.

Vid mer info, kontakta mig

Annars finns ju apotekets multivitamintabletter för 80 öre per dygn.

Citera
2013-03-16, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Katalysator

Annars finns ju apotekets multivitamintabletter för 80 öre per dygn.

Det är ju för enkelt.. gubben e ju sjuksyrra, och har kollat upp detta

Å sjuksyrran har sagt att det är inte farligt så länge man bara tänker att det är vitaminer.
Mao är det livsfarligt om man tänker på något annat..
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in