2011-06-03, 22:24
Medlem
JagHatarDigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jegg3
Ni som säger att tjejer bara ligger i sängen helt stilla, vad vill ni att man ska göra då? Jucka eller vadå??
Läs detta 79 gånger ts:
Citat:
Ursprungligen postat av Tipptipp
Om du träffare en snubbe så kommer du möta två olika typer. Den ena är oerfaren och den andre är erfaren. Sen ska du inte vara orolig för hur du agerar. Det är det enda tillfället där du har möjligheten att leva ut fullt ut. Kör ett avslappnat rejs där du skiter i hur din kropp ser ut för det bryr vi oss inte om iallafall. Sen så väljer du utifrån din egen fantasi och kör på.

Ingen snubbe kommer backa eller tycka du är konstig och tycker han det så är han antingen prästson eller så är han en torr jävel.

Tips till alla brudar. Skit i vad han ska tycka och kör på.
Kontemplera nu över detta minst en vecka ts. Sen läser du det en 5-6 gånger igen. Och funderar.
Citera
2011-06-03, 22:50
Medlem
JagHatarDigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roxana
Tycker mest det är tragiskt att kommunikationen tycks funka dåligt åt båda hållen.

Killarna gläfser om att tjejerna är usla men gör inget åt det (inte ALLA killar) och tjejerna ligger som klubbade sälar ( inte ALLA tjejer) och bidrar med att existera.
Visst är det tragiskt! Men efter allt ältande om dessa tillsynes enorma problem i den här delen av forumet kvarstår min uppfattning om att ni som orkar fortsätta att informera är beundransvärda. Det var en komplimang till dig och dina likar.
Citera
2011-06-03, 23:42
Medlem
HappyHarrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roxana
Tycker mest det är tragiskt att kommunikationen tycks funka dåligt åt båda hållen.

Killarna gläfser om att tjejerna är usla men gör inget åt det (inte ALLA killar) och tjejerna ligger som klubbade sälar ( inte ALLA tjejer) och bidrar med att existera.

Som tur är finns det lysande undantag. Jag vet inte hur jag skall säga det här utan att det låter som att jag raggar. Men vad du skriver här i E&S vittnar om att du vet mer än jag själv gör om hur män vill ha det. Det finns hopp för mänskligheten!
Citera
2011-06-03, 23:50
Medlem
JagHatarDigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HappyHarry
Som tur är finns det lysande undantag. Jag vet inte hur jag skall säga det här utan att det låter som att jag raggar. Men vad du skriver här i E&S vittnar om att du vet mer än jag själv gör om hur män vill ha det. Det finns hopp för mänskligheten!
Så du anser att om man är skicklig på tillfredsställa motsatta könet så är man ett hopp för mänskligheten?

Ja förutom reproduktionsmässigt då menar jag.
Citera
2011-06-03, 23:55
Medlem
HappyHarrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagHatarDig
Så du anser att om man är skicklig på tillfredsställa motsatta könet så är man ett hopp för mänskligheten?

Ja förutom reproduktionsmässigt då menar jag.

Korrekt uppfattat.
Citera
2011-06-04, 00:04
Medlem
JagHatarDigs avatar
Citat:
Korrekt uppfattat.
Varför?
Citera
2011-06-04, 13:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LaVicky
Känns som att man är lite av ett hopplöst fall om man måste fråga vad man bör göra. Jucka emot, rid honom, kyssar, vadfan som helst. Var delaktig och ta inte bara emot.

Ens egen njutning anser jag att ingen annan än en själv är ansvarig för, men att du bryr dig om det gör ju att du måste anstränga dig, vilket gör att det (oftast) blir nice för din partner med.

Det viktigaste är nog inte vad tjejen gör utan det viktiga är att ni är engagerade! Jag ger gärna tjejen njutning då det är upphetsande men jag vill inte ha sex med en docka utan en het tjej som också vill och vågar visa det!
Citera
2011-06-05, 03:01
Medlem
k-otixs avatar
Sug kuk o hållkäften.
Visa din man att du är en snuskig hora.. Om han nu är into sånt :P

/ en duktig flickvän
Citera
2011-06-05, 03:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av k-otix
Sug kuk o hållkäften.
Visa din man att du är en snuskig hora.. Om han nu är into sånt :P

/ en duktig flickvän

Fantastiskt första inlägg! Välkommen in i gemenskapen hoppas du ska trivas.
Citera
2011-06-06, 06:46
Medlem
Citat:
Som tur är finns det lysande undantag. Jag vet inte hur jag skall säga det här utan att det låter som att jag raggar. Men vad du skriver här i E&S vittnar om att du vet mer än jag själv gör om hur män vill ha det.

Kan bara hålla med.
Du borde ge ut en bok Roxana, "Vad alla flickvänner borde veta om att tillfredställa en man i sängen"
Citera
2011-06-07, 17:52
Medlem
Diablesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av k-otix
Sug kuk o hållkäften.

Är väl ingen risk att hon babblar på med en kuk i käften?

Tror TS är rätt ung och allmänt osäker då det kommer till sex, verkar ju helt lost.
Citera
2011-06-09, 21:55
Medlem
Roxanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av puppyfrogtiger
Kan bara hålla med.
Du borde ge ut en bok Roxana, "Vad alla flickvänner borde veta om att tillfredställa en man i sängen"

Gillar hur du klappar mitt ego.

Tror 2 viktiga grundstenar till bra sex är våga fråga & våga testa nytt.

Man ska inte vara rädd att fråga killen hur han tex vill bli avrunkad eller hur han vill ha sina avsugningar.Det är absolut INTE pinsamt!

Det visar snarare att du är mån om hans njutning och att förkovra dig i sängen.
Vilken kille vill inte främja det..?

Man kan få inspiration till nya saker via porr.
Tex olika ställningar eller användande av sexleksaker medan man knullar.
Upptäckte själv den härliga ställningen reversed cowgirl anal på så vis.

Däremot ställer jag mig lite tveksam till att lära sig kuksugeri via porrfilm då man bara ser det yttre momenten hur tjejen gör, men inte hur hon tex rör tungan medan kuken är i hennes mun.

Själv har jag "använt" killarna jag har haft sex med som försökskaniner.
Vad händer om jag klämmer åt här, blir det skönt om jag rör tungan så, osv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in