Citat:
Ursprungligen postat av searchsian
Ja absolut. Visst kan jag förklara. Av samma anledning Mercedes är en tajkon bil/beirut bil.
Varje gång man glider in för att tanka så brukar man ju ställa sig lite vid sidan av för att slå ihjäl lite tid. Just då brukar man observera någon bmw-turk glida in på macken. Ut kommer en lönnfet turk/arab med en stor guldkedja och hårig nacke. Han går oftast precis som hans gener aldrig nått det sista steget i evolutionen. Bakom honom går hans "homies" med kepa och försöker se asgrymma ut (hans assistenter på den lokala pizzerian):
Det är lite roligt att du nämner att det inte är så... råkar ha en viss vän på arbetet som det är lite babianstuk på. Han styrketränar ju så att han ser sprickfärdig ut..., han gråter som en bebis om någon andas på hans bil för den kan ju bli repig. Han står alltid 800 meter exakt från närmsta bil varjge gång han går och handlar. Han pratar alltid om att pippa varje 20 åring som går förbi, trots att han själv är 40 och saknar hår

.
Hör och häpna en lågutbildad rasist. Så ovanligt. Rasister är inte ett dugg bättre än personerna du föraktar ni har lika kass syn på samhället, samma avundsjuka, lika låg lön. De anser att det är viktigt att ha en "cool" bil, då får de väl ha det. På samma vis anser jag det är viktigt att ha ett fint hem och en hög levnadsstandard. Har jag sedan råd med en fin bil på det är det bara ett plus. Vill de bo i en liten avlägsen lägenhet i en förort och äta nudlar varje kväll får de väl göra det. Sen har du rätt i att många invandrare kör en tio-årig gammal BMW som de tycker är ashäftiga men å andra sidan kör många svenskar en 20-årig gammal Volvo som de tycker är ball...