Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-03-02, 17:26
  #3733
Medlem
Det kan inte vara att han inte håller sig till svenska då? Han, och alla andra för den delen, fick ju en tillsägelse av Gry i söndags.
Angående Nickys varningar dvs.
2011-03-02, 18:00
  #3734
Medlem
Oldberrys avatar
Är det någon mer än Rodney och den där tjejen som haft sex eller visat pattarna, kan man se det någonstans i så fall?
2011-03-02, 18:10
  #3735
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oldberry
Är det någon mer än Rodney och den där tjejen som haft sex eller visat pattarna, kan man se det någonstans i så fall?
Grabben som fick en psykos och hans tjej hade det(sex) innan de åkte.
2011-03-02, 18:12
  #3736
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oldberry
Är det någon mer än Rodney och den där tjejen som haft sex eller visat pattarna, kan man se det någonstans i så fall?
Paret Rickard och Ebba hade sex innan Sanna och Rodney.
Klipp finns på bigbrother.se.

Sen spekulerades det i chatten om att Roza och Nicky höll på, det lät som pussar och något litet stön här och där.
Men nightvision är ju avstängt utan Directors cut så vi såg inte vad som hände.

Katerinas tuttar finns det bild på. Det är vad jag vet.
Kolla i big brother naket tråden.
2011-03-02, 18:17
  #3737
Medlem
Multifunktionells avatar
Alla är uppklädda förutom gurkan som går i gula kycklingtofflor, keps på snedden, grå mjukiskortbyxor och en palestinasjal. Lite kunde han faktiskt ansträngt sig.
2011-03-02, 18:21
  #3738
Medlem
Nu börjar en fransk fest i uppdragsrummet. Pågår till kl. 21.00 där. Efter fortsätter den i huset. Äntligen!
Får en känsla av att idag kommer det spåra. Spåra å det grövsta. Hoppas min magkänsla är rätt. BB2011 behöver kicka igång ordentligt. (nej, de 3 avhoppen är ingenting)

KÖÖÖR!
2011-03-02, 18:30
  #3739
Medlem
Praetorians avatar
Fan va fattig årets BB är. Kan inte dimma ljusen lite och göra mysig middag med lite musik? Nä dom ska sitta i en lagerlokal och smaska.

Har för mig att 2006 eller nått fanns det styrbara kameror + alltid nightvision i sovrummet. Nu är man helt i händerna på PK-4an som byter kamera så fort det är lite pill under täcken.
2011-03-02, 18:49
  #3740
Medlem
JustTheBeginings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Praetorian
Fan va fattig årets BB är. Kan inte dimma ljusen lite och göra mysig middag med lite musik? Nä dom ska sitta i en lagerlokal och smaska.

Har för mig att 2006 eller nått fanns det styrbara kameror + alltid nightvision i sovrummet. Nu är man helt i händerna på PK-4an som byter kamera så fort det är lite pill under täcken.

Styrbara kameror? Hur stabilt skulle det vara om hur många som helst satt och försökte styra kameran hela tiden? (Antar att du menade att man själv kunde styra)

Däremot har du rätt att det alltid var nightvision i sovrummet (när det var släckt), i alla fall vad jag minns.
2011-03-02, 18:57
  #3741
Medlem
Haha vad fan, har Sanna och Rodney haft sex igen? Natten tills idag?
2011-03-02, 19:02
  #3742
Avstängd
Oscaaaars avatar
Håller med! Hunk eden är ett jävla skämt, det var ju tre st homokillar som tränat på gym i 1år.

Detta är en hunk!! http://www.google.se/imgres?imgurl=h...:0&tx=71&ty=78
2011-03-02, 19:04
  #3743
Medlem
DeiMos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustTheBegining
Styrbara kameror? Hur stabilt skulle det vara om hur många som helst satt och försökte styra kameran hela tiden? (Antar att du menade att man själv kunde styra)

Däremot har du rätt att det alltid var nightvision i sovrummet (när det var släckt), i alla fall vad jag minns.


Har sett live stream där man kan styra vart man vill själv, är nog någon sort av 360 kamera som har en överbild överallt bara att man kan välja vart man vill se. Tror det är så han menar. För då kan alla se vart dem vill utan att man på verkar vart andra ser.
2011-03-02, 19:05
  #3744
Avstängd
trejolts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrLazio
Nu börjar en fransk fest i uppdragsrummet. Pågår till kl. 21.00 där. Efter fortsätter den i huset. Äntligen!
Får en känsla av att idag kommer det spåra. Spåra å det grövsta. Hoppas min magkänsla är rätt. BB2011 behöver kicka igång ordentligt. (nej, de 3 avhoppen är ingenting)

KÖÖÖR!

Dom får väl ingen mer alkoholdryck efter middagen?

Hur som helst ligger Sara högst på min lista, jag vill se henne spåra ur totalt

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback