35 479 besökare online
857 924 medlemmar • 45 859 231 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum > Politik > Politik - Inrikes > Offentliga debatter
Svara på ämne
Ämnesverktyg
Northling
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wingie
Det kommer alltid att finnas extremism.
Om man ser till helheten till antalet terror planeringar, allstå inte genomförda så ligger fortfarande islamstisk terrorism i klar minoritet.

Självklart är islamistisk terrorism ett hot, men inte det största hotet mot Europa.
Jag brukar ändå hålla med dig i det mesta men det här vet jag inte... Låt mig fråga dig. Vad skulle vara det största hotet i Europa? Om vi ignorerar seperatist-rörelser i Irland och Spanien m.m för stunden. Upplys mig.

Besvärjaren
Medlem
Besvärjarens avatar
Okej, så nu en dag senare tycker jag vi kan sammanfatta detta som SDs mest lyckade debatt/fråga de drivit någonsin.
Det JÅ sagt från pulpeten har spelat/citerats nära på överallt nu och det finns inget man kan kritisera i det han sagt .
Det har även givit SD monopol på trygghet/säkerhet i svensk politik.

Och nästa gång en upprörd pedofildyrkare försöker något puckat, kommer det flyga rakt i nyllet på 7-klövern, samtidigt som SD kommer kunna säga med all rätt "vad var det vi sa" .
Den situationen är guld värd, vem kommer ta Fegriks PK-tjafs på allvar efter något sådant, han har då en gång för allah avslöjats som en otroligt feg person som mer än gärna lämnar walk over till terrorister och offrar liv för billiga PK-poäng.

Så en stor fet seger är detta, ingen tvekan om det, och SD kommer kunna skörda det som såtts nu senare också.
SD lyckas med konststycket att både ha och äta kakan. snyggt gjort!!
/ses

Swecurry
Avstängd
Swecurrys avatar
Någon som vet vart den finns att beskåda?

Cliff-Jesus
Medlem
Cliff-Jesuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swecurry
Någon som vet vart den finns att beskåda?

http://svtplay.se/v/2308064/riksdags...ande_extremism

Swecurry
Avstängd
Swecurrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cliff-Jesus
Tack så hemskt mycket!

Svara på ämne
Topp Dela »