2010-04-04, 21:55
Medlem
Den såkallade Salemmarchen är den mest patetiska som finns, är det bara jag som tycker det eller?

Allt är patetiskt.
Citera
2010-11-03, 00:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pEddobear
Den såkallade Salemmarchen är den mest patetiska som finns, är det bara jag som tycker det eller?

Allt är patetiskt.

Varför tycker du det?
Citera
2010-11-03, 21:13
Medlem
Lars-Arnes avatar
Salemmanifestationen handlar inte om att manifestera minnet till ett busfrö, ett helgon, en fiskare eller en alkoholistson. Att denna manifestation började just i Salem var en ren slump. Daniel Wretström var varken den första eller sista att uppleva den dödssköna berikningen mångkulturen ger oss. Manifestationen kunde lika gärna startat i Rissne 1999, där sju invandrare förgrep sig på en 14-årig flicka, eller 2002 i Filipstad, eller 2010 i Växjö. Denna manifestation skulle kunna äga rum i princip varje dag i varje stad, året runt.
Salemmanfestationen är en manifestation för de som vill manifestera mot det våld våra "gäster" dagligen ustätter oss för.
Det är en manifestation mot daltandet med "de stackars missanpassade tonåringarna i ungdomsgängen".
Det är en manifestation mot politikernas folkfientliga demokratur, där statsministern själv nyligen sa att sverigedemokrater får "skylla sig själva" då de blir överfallna.
Det är en manifestation mot den omvända rasismen, svenskfientligheten. Svenne-fittor som i milda fall örfilas och kränks får till svar av sin lärare att "han är bara lite förälskad i dig". Lärare som i sin tur hotas och misshandlas, och ingen vågar göra ett skit p.g.a. den överhängande rasist-stämpeln.
Det är en manifestation mot rättssystemet där mord resulterar i böter med samhällstjänst och grov våldtäkt blir till sexuellt utnyttjande.
Det är en manifestation för svenskarnas rätt till trygghet, rättvisa, rörelsefrihet och åsiktsfrihet.

Du som tyckte manifestationen var patetisk; När du möter ett invandrargäng så kutar du med ryggen, tittar ner i marken och småskrattar lite när du får kränkande ord slängda efter dig. Klart du tycker manifestationen är patetisk eftersom du är en sådan fjolla utan värdighet, solthet eller karaktär.
Citera
2010-12-07, 09:43
Medlem
themooses avatar
Lars-Arne.
demonstrationen är patetisk, Jag tror du vet att det har gått för långt med den nu.
Vad är meningen med den nu för tiden ens? Ingen orkar lyssna längre. Det bli bara massa bråk, det väcker ingenting hos politiker.

Motståndsrörelsen kommer för att slåss, nazisterna slåss tillbaka och det blir kaos i hela jävla salem.

Man kan inte ta sig dit eller bort därifrån.
Okej så om ett invandrargäng går bakom dig och skriker glåpord så måste man demonstrera? Är det inte fegare att vara många istället för att ge dem på käften direkt?
Citera
2010-12-07, 10:37
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Nej jag kommer inte
Citera
2010-12-07, 10:43
Medlem
killallthewhitepeoples avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pEddobear

Allt är patetiskt.
Då har du inte sett 1a maj och möten/demonstrationerna runt la mano det du där kan vi snacka pinsamt!
Citera
2010-12-07, 13:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av killallthewhitepeople
Då har du inte sett 1a maj och möten/demonstrationerna runt la mano det du där kan vi snacka pinsamt!

Vi vågar i varje fall vara inne i stan, utan polisbeskydd mitt på dagen. Inte ute i någon skogsförort omringade av alla Stockholms läns snutar och några till

Men varför skriver vi i 2009-tråden överhuvudtaget?
Citera
2010-12-07, 15:42
Medlem
nordanvinds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av themoose
Lars-Arne.
demonstrationen är patetisk, Jag tror du vet att det har gått för långt med den nu.
Vad är meningen med den nu för tiden ens? Ingen orkar lyssna längre. Det bli bara massa bråk, det väcker ingenting hos politiker.

Motståndsrörelsen kommer för att slåss, nazisterna slåss tillbaka och det blir kaos i hela jävla salem.

Du vet absolut inget, det märks direkt. Det här bli tredje året jag åker till Salem och jag har aldrig märkt av något bråk. Jag har heller aldrig hört om något bråk, i alla fall från nationalisternas sida.
Det är "motdemonstranter" som bråkar, som förstör och skapar en otrygg stämning i Salem, inte nationalisterna. Att påstå något annat är efterblivet.
Citera
2010-12-07, 15:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av themoose
Lars-Arne.

Man kan inte ta sig dit eller bort därifrån.
Okej så om ett invandrargäng går bakom dig och skriker glåpord så måste man demonstrera? Är det inte fegare att vara många istället för att ge dem på käften direkt?
Man vill ju inte sänka sig till deras ociviliserade nivå förstår du väll.
Citera
2010-12-07, 15:59
Medlem
Hemons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PEWPEWPEW
Har ni inte tröttnat på det här lilla fackeltåget än? Folk som bor där kan ju inte trivas med det här?
är Salem mekka för nazister?
Hhaha Klockren! det har jag också alltid undrat!?
Citera
2010-12-11, 07:09
Medlem
felpost.
Senast redigerad av Vortur 2010-12-11 kl. 07:17.
Citera
2010-12-11, 09:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sd-Micke
Vi vågar i varje fall vara inne i stan, utan polisbeskydd mitt på dagen. Inte ute i någon skogsförort omringade av alla Stockholms läns snutar och några till

Men varför skriver vi i 2009-tråden överhuvudtaget?

Vi? Du var ju Sverigedemokrat nyss? Är det många Sverigedemokrater som demonstrerar på första maj tro?
Njae, tveksamt, du är allt en riktigt trollgubbe du och inte ens den mest sinnesslöe läsaren kan ta ditt dravel på allvar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in