2010-12-05, 14:30
Bannlyst
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article8229476.ab

Jag är trött på alla dessa kvasiforskare som hävdar ständigt att; "hajar är inte farliga för oss" eller att de "tar fel på sitt byte". Det är ren bullshit bara, hajar äter människor punkt slut. Jag vill kunna bada i lugn och ro och jag tycker även det är dags att vi människor prioriteras framför andra varelser i evolutionskarusellen. Dags för utrotning av hajar till att börja med. Dags även att slå kvasiforskare på truten för studpida uttalanden som t ex denna korkade jävla idiot till forskare gör här strax innan... :

http://www.youtube.com/watch?v=7pjbH5OuBc4&feature=related

Är det inte dags att vi människor prioriteras och slutar med allt PK-floskel om att rädda varenda jävla varelse som dyker upp?
Senast redigerad av kriptokia2 2010-12-05 kl. 14:34.
Citera
2010-12-05, 14:35
Medlem
Världen är ändå överbefolkat så de spelar väl ingen roll. Så länge de inte utrotar andra arter kan de gärna få simma runt och käka folk.
Citera
2010-12-05, 14:36
Medlem
Patrick-Batemans avatar
Du är alltså smartare än alla "jävla idiot korkade forskare" och vi ska utrota alla hajar så att du kan simma lugnt hör du inte hur idiotiskt det låter
Citera
2010-12-05, 14:36
Medlem
General.Maximus.s avatar
Ska vi inte utrota kossor också för dom kan smitta oss med Creutzfeldt–Jakobs sjukdom?
Citera
2010-12-05, 14:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av maci
Världen är ändå överbefolkat så de spelar väl ingen roll. Så länge de inte utrotar andra arter kan de gärna få simma runt och käka folk.

Ok, så du åker gärna på semester till Florida eller Sydafrika kanske och simmar lungt? Jag hade gärna velat ha total utrotning av arten. Det är vår tur att härska på jorden efter dinosaurierna tycker jag.
Citera
2010-12-05, 14:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Patrick-Bateman
Du är alltså smartare än alla "jävla idiot korkade forskare" och vi ska utrota alla hajar så att du kan simma lugnt hör du inte hur idiotiskt det låter

Angående "forskarna", så tycker jag länken ovan säger allt om deras kunskaper i ämnet. Pinsamt och patetiskt.
Citera
2010-12-05, 14:40
Medlem
Patrick-Batemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kriptokia2
Angående "forskarna", så tycker jag länken ovan säger allt om deras kunskaper i ämnet. Pinsamt och patetiskt.

Får man då fråga vad du har för kunskaper i ämnet
Citera
2010-12-05, 14:41
Medlem
lendrygghs avatar
Varför bövelen ska folk tvunget bada i hajvatten? Förekommer det hajar i havsområdet så får man väl för fanken tänka sig för och antingen bada grunt vid stranden, i inhägnat vatten eller i en insjö. Ren & skär idioti, är huvudet dumt får kroppen lida.
Citat:
Ok, så du åker gärna på semester till Florida eller Sydafrika kanske och simmar lungt? Jag hade gärna velat ha total utrotning av arten. Det är vår tur att härska på jorden efter dinosaurierna tycker jag.
Jo, det har du rätt i. För nu är det ju hajarna som bestämmer, ingen tvekan om saken, och det är något vi måste förändra.
Citera
2010-12-05, 14:41
Medlem
De Miros avatar
är du dum huvudet på riktigt eller skämtar du? Om man nu är rädd för hajar så får man väl helt enkelt hålla sig till poolen istället.
Citera
2010-12-05, 14:43
Medlem
Kipps avatar
Du förstår inte ett skit hur världen fungerar och den funktion hajar fyller, liksom så många andra arter för att inte skiten skall braka ihop. Naturen är farlig, det finns saker som kan döda och äta dig. Så är det, lev med det.

Världen skall inte vara ett tryggt jävla bollhav för dig att rulla runt i utan risk för någonting. Om det är olyckor du är rädd för så utrota människor, bilar, hundar och takpannor.
Citera
2010-12-05, 14:43
Medlem
tj.s avatar
Citat:

Absolut, för att en haj"expert" failar betyder per automatik att alla forskare inom ämnet är dåliga. Bra logik.
Citera
2010-12-05, 14:46
Medlem
Elementarts avatar
Hajar är ju för övrigt toppkonsumenter och livsviktiga för att upprätthålla hälsan hos i sitt ekosystem.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in