Flashback bygger pepparkakshus!
2010-12-04, 16:49
Medlem
camos avatar
Igår gjorde jag misstaget att gå till ett ställe i Stockholm fullt av brats. Men ja, man måste ju prova nya ställen ibland.

Stället var fullsmockat av folk och det blir ju lite knuffigt ibland, tyvärr. Dock får jag en alldeles onödigt otrevlig knuff av en kille mitt på dansgolvet. Jag säger åt honom att ta det lite lugnt och sluta knuffas. Direkt börjar han bli ful i mun mot mig varpå jag besvarar det hela med otrevliga ord jag med. Det är nu det intressanta händer.

Hans brud/ragg/whatever lägger sig i och börjar skrika på mig också. Jag blir less på det här och har ingen lust att ens försöka vara trevlig tillbaka:

- "Varför är din kille så jävla tjock för?" frågar jag henne trots att han inte var tjock alls.

Hon ger mig en rätt lös örfil och säger att hon kan få mig utslängd därifrån på två sekunder. Jag svarar henne att hon kan suga mitt långfinger.
Hon + han går. Mindre än 30 sekunder senare blir jag plockad av en vakt och jag får inte den minsta chans att förklara min version av det hela. Ingen vakt har sett nånting.

Nån som varit med om något liknande? Tjejer som är stammisar/suger av vakterna/etc får folk utslängda bara de knäpper med fingrarna och pekar? Hade jag ens haft en chans att styra upp situationen? Vad ska man göra? Suck på Stockholm...
Citera
2010-12-04, 16:53
Medlem
Tyvärr är det så.
Inte varit med om det men kan tänka mig att det är vanligt förekommande.

Citera
2010-12-04, 16:59
Medlem
thefisks avatar
Du borde antingen ha slagit tjejen, eller åtminstone anmäla henne såhär i efterhand. Då kanske hon också lär sig att det oftast kommer konsekvenser av att bruka våld mot någon.

Men för att svara på din fråga. Nej, jag har aldrig råkat ut för något liknande.
Citera
2010-12-04, 17:05
Medlem
Europolitans avatar
Du ska inte beblanda dig med skitfolk.

Händer något sånt där får du avlägsna dig trots att det är hon som har gjort fel då du har allting emot dig. Ingen backar dig medan alla backar dem, och så länge du inte har folk på din sida är det kört.
Citera
2010-12-04, 17:05
Medlem
General.Maximus.s avatar
Skulle ha spöat båda två.
Citera
2010-12-04, 17:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av camo
Vad ska man göra? Suck på Stockholm...
Gå till vakten först och säg att nån tjej är totalt rabiat och antagligen lite för full eftersom hon blev totalt tokig och skulle gå till vakten och slänga ut dig för att du inte ville köpa drinkar till henne. Hårt mot hårt är det enda som funkar.
Citera
2010-12-04, 17:10
Medlem
Malkos avatar
Pick your battles!
Citera
2010-12-04, 17:21
Medlem
Dörrvakter i Stockholm är ju bland de största idioterna som finns på denna planet. Klart (blivande WT-) tjejer kommer tillskansa sig makt genom att manipulera dem. Så är livet i Stockholmsnatten...
Citera
2010-12-04, 20:05
Medlem
Det är nog inte bara i Stockholm det där förekommer tyvärr

Har själv gjort det en gång men då var det befogat. Tvekar inte på att göra det om det är en kille som tafsar/inte tar ett nej. Men den där situationen var ju idiotisk, så länge man inte skriker/säger fula ord/antastar/är döfull så kan man väl få vara kvar? eller?

Dålig attityd yes, därför går jag endast till ställen där jag själv är VIP så jag kan kasta ut vem jag vill och slippa riskera att bli utslängd själv (skulle ju iofs inte hända men)

Tröttsamt med tjejer som ska "bråka" för att deras kille/ragg/whatever gör det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in