2004-11-01, 17:39
Medlem
Ursas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jeremies
Hon menar saliv inte slem. Saliv gör ju att det glider lite bättre, inget konstigt och mycket upphetsande.

Upphetsande att någon spottar på ens könsorgan?
If it works for you, fine
Citera
2004-11-01, 17:47
Medlem
Kashmirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ursa
Upphetsande att någon spottar på ens könsorgan?
If it works for you, fine

Hehe. Man måste ju inte bokstavligt talat just spotta på kuken.
Går precis lika bra att samla upp massa saliv i munnen och så att säga ´måla på det´, alternativt droppa ner.
Citera
2004-11-01, 19:05
Medlem
Ursas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kashmir
Hehe. Man måste ju inte bokstavligt talat just spotta på kuken.
Går precis lika bra att samla upp massa saliv i munnen och så att säga ´måla på det´, alternativt droppa ner.

Ja, den förstnämnda varianten skulle jag också välja.
Men råd nummer fyra verkar säga något annat.
Citera
2004-11-01, 19:16
Medlem
Kashmirs avatar
Citat:
Ja, den förstnämnda varianten skulle jag också välja.
Men råd nummer fyra verkar säga något annat.

Spotta kan se lite aggressivare ut och det finns ju många som tycker det är tändande i sig.
Annars svårt att veta exakt hur hon menar så möjligt det är slarvigt översatt från min sida. Hon skrev "Spit" och det betyder ju mycket riktigt spotta, men det kan också stå för "stänka". Stänka är väl något lite mildare än att spotta eller hur man nu ska uttrycka det.
Citera
2004-11-01, 19:19
Medlem
Ursas avatar
Citat:
Spotta kan se lite aggressivare ut och det finns ju många som tycker det är tändande i sig.
Annars svårt att veta exakt hur hon menade så möjligt det är slarvigt översatt av mig. Hon skrev "Spit" och det betyder ju mycket riktigt spotta, men det kan också stå för "stänka". Stänka är väl något lite mildare än att spotta eller hur man nu ska uttrycka det.

Verkligen?
Hm, det måste jag fundera på.
Om du förstår mer än jag måste jag fråga- vad är det man tänder på i den handlingen? Att det är lite dominans att spotta på någon?
Citera
2004-11-01, 19:26
Medlem
Kashmirs avatar
Citat:
Verkligen?
Hm, det måste jag fundera på.
Om du förstår mer än jag måste jag fråga- vad är det man tänder på i den handlingen? Att det är lite dominans att spotta på någon?

En tjej som spottar ser lite vildare och kåtare ut.
Förnedrande tycker jag inte det är. Snarare att det handlar om en självsäker, tuff tjej som vet vad hon vill och tar för sig. Det vill säga motsatsen till att hon är passiv.
Citera
2004-11-01, 19:34
Medlem
Ursas avatar
Citat:
En tjej som spottar ser lite vildare och kåtare ut.
Förnedrande tycker jag inte det är. Snarare att det handlar om en självsäker, tuff tjej som vet vad hon vill och tar för sig. Det vill säga motsatsen till att hon är passiv.

Ok, då förstår jag.
För mig är det bara ett uttryck för förakt och äckel, det var därför jag inte kopplade.
Citera
2004-11-02, 07:45
Medlem
Jeremiess avatar
Precis som Kashmir säger så är det ett uttryck för att hon är i kontroll, hon vet vad hon vill ha, hon är vild och kåt. Inte fan vill man att någon harklar sig och sedan lägger en halv deciliter slem på kuken men lite saliv är ok.
Citera
2005-08-18, 18:28
Medlem
Realizts avatar
Bra avsugning

Att bli bra avsugen är meningen med livet för män, minst lika mycket som meningen med livet för en kvinna är att äga 100 par skor som hon kan ägna timmar åt att välja mellan varje gång hon ska gå ut...

Så, hur vill ni bli avsugna?

Jag gillar två olika varianter:

När det känns fysiskt bra. Inte djupt, utan så att tungan ligger mot den där strängen under ollonet, mannens klitoris (har den ett namn?). Hon ska röra tungan fram och tillbaka och sidledes och lite hur som helst. Hastigt är bäst, men omväxling förhöjer, hon kan t.ex. trycka hela tungan hårt mot undersidan av kuken och dra den sakta bakåt. Hon ska titta upp in i mina ögon. Munnen ska sträckas ut och kinderna dras in så att man verkligen ser att hon suger. Själva sugandet är inte så viktigt. Mest bara för att skapa kontakt mellan kuken och insidan av hennes mun. Läpparna ska sluta tätt runt så att man känner att man sitter fast inne i henne. Men läpparna stimulerar inte så mycket fysiskt, det är bara tungan det handlar om. Man kan ha kuken utanför munnen också, och hon nafsar och suger bara på undersidan av ollonet (strängen igen), med läpparna parallella med kuken.

När det ser sexigt ut. Det handlar om djup penetrering! Det känns ju inte så mycket fysiskt när den är djupt inne, men det är det visuella och tanken på att hela är inte som är upphetsande. Antingen är jag stilla och hon tar själv in den djupt. Vare sig hon kämpar lite för att få in sista centimetern eller gör det som om det vore ingenting, så är det sexigt på olika sätt. Får puta med läpparna för att hjälpa till att täcka hela, men sexigt också att hon tar den hela vägen ändå. Hon ska stanna så och hålla den inne en stund, inte ta den ut så långt alls. Eller så sitter hon still (självklart sitter hon på knä och jag står) och jag knullar hennes mun och håller fast henne i håret eller bakom huvet. Det är så häftigt att ha den kontrollen! Att driva in den djupt, hålla den där en stund, att knulla munnen hastigt ut och in. När den där strängen kommer ovanför tungan inne i munnen ska hon slicka den av och an. Då vet man inte var det bäst, djupt eller vid tungan!

Om hon bara nickar huvet upp och ned löst över kuken när man ligger ned, så slösar hon bara tid...
Citera
2005-08-18, 18:51
Medlem
Företagarsvinets avatar
Dom flesta kvinnor är extremt dåliga på avsugningar. Blev precis avsugen nyligen av den första som varit riktigt bra - alla andra har varit kassa.

Det asbolut värsta är när dom ska leka med tungan på toppen av snorren - som om dom smakade på en mjukglass ungefär. Helt meningslöst - det är kanten av ollonet som är det erogena. Hur många kvinnor har man inte stött på som virvlat runt med tungan runt kisshålet i flera minuter?

Sen en annan sak när dom suger djupt - några kvinnor är så rädda för att tänderna ska komma åt att dom spänner läpparna som en calamares eller en o-ring, typ. Mycket osensuellt och oskönt. Suga kuk ska vara avslappnat, vått och just sugande - ungefär som när man suger på en isglass som Spirello eller nåt.

Nåja, annars föredrar jag djup sugning. Gärna med lite kukskaftsslick inprängt och en varsam hand på kulorna. Det måste vara med gusto och entusiasm - känns det som hon vill vara någon annanstans så får det hellre vara.
Citera
2005-08-18, 18:59
Medlem
Don Fadäsos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Företagarsvinet
Dom flesta kvinnor är extremt dåliga på avsugningar.
Till skillnad från de flesta män?
Citera
2005-08-18, 18:59
Medlem
Realizts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Företagarsvinet
Det asbolut värsta är när dom ska leka med tungan på toppen av snorren - som om dom smakade på en mjukglass ungefär. Helt meningslöst - det är kanten av ollonet som är det erogena. Hur många kvinnor har man inte stött på som virvlat runt med tungan runt kisshålet i flera minuter?
Helt meningslöst, som du säger. Antiklimax faktiskt, och därför lätt avtändande.
Citat:
Sen en annan sak när dom suger djupt - några kvinnor är så rädda för att tänderna ska komma åt att dom spänner läpparna som en calamares eller en o-ring, typ. Mycket osensuellt och oskönt.
Hahaha, som en tandlös gammal kärring! Då ska hon inte bli förv,nad om den slaknar.
Citat:
Nåja, annars föredrar jag djup sugning. Gärna med lite kukskaftsslick inprängt och en varsam hand på kulorna. Det måste vara med gusto och entusiasm - känns det som hon vill vara någon annanstans så får det hellre vara.
Djupt och med entusiamm javisst. Men jag vill inte att hon låter den lämna munnen. Och pungen ska hon låta bli. Inte erogen för fem öre (för mig). Blir lite äcklad om hon slickar den.

Man måste visa var skåpet ska stå och lära henne suga kuk. Om man är blyg för det så kan man inte ha särkilt roligt här i livet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in