Citat:
Ursprungligen postat av Företagarsvinet
Det asbolut värsta är när dom ska leka med tungan på toppen av snorren - som om dom smakade på en mjukglass ungefär. Helt meningslöst - det är kanten av ollonet som är det erogena. Hur många kvinnor har man inte stött på som virvlat runt med tungan runt kisshålet i flera minuter?
Helt meningslöst, som du säger. Antiklimax faktiskt, och därför lätt avtändande.
Citat:
Sen en annan sak när dom suger djupt - några kvinnor är så rädda för att tänderna ska komma åt att dom spänner läpparna som en calamares eller en o-ring, typ. Mycket osensuellt och oskönt.
Hahaha, som en tandlös gammal kärring! Då ska hon inte bli förv,nad om den slaknar.
Citat:
Nåja, annars föredrar jag djup sugning. Gärna med lite kukskaftsslick inprängt och en varsam hand på kulorna. Det måste vara med gusto och entusiasm - känns det som hon vill vara någon annanstans så får det hellre vara.
Djupt och med entusiamm javisst. Men jag vill inte att hon låter den lämna munnen. Och pungen ska hon låta bli. Inte erogen för fem öre (för mig). Blir lite äcklad om hon slickar den.
Man måste visa var skåpet ska stå och lära henne suga kuk. Om man är blyg för det så kan man inte ha särkilt roligt här i livet.