• 11 070 online
  • 1 180 050 medlemmar
  • 60 927 166 inlägg
2010-10-14, 12:06
Medlem
Jag har sett fram emot Gothic 4 Arcania hur länge som helst bara för att höra sen hur värdelöst det är :/ Jag har dock inte spelat det än och tänkte därför ger det en chans ändå. Den har inte fått så bra recensioner heller men det brydde jag mig inte om eftersom även Gothic 1 fick hur dåliga recensioner som helst - och det var det bästa spelet jag någonsin har spelat. Det som berört mig mest är att gamla gothic-fans även tycker den är kass så. Frågan är, ska jag köra på Gothic 3 istället + den senaste community patchen (och den sista), har hört att det ska vara spelbart nu. Eller ska jag testa Gothic 4 istället?
Senast redigerad av RiceRiceBaby 2010-10-14 kl. 12:37.
Citera
2010-10-14, 12:13
Medlem
Tycker som alla andra, det är fan skit, men ändå spelar jag det i väntan på Fallout. Man blir lite deprimerad/förbannad när dom förstör en serie på det viset.

Det körs skit också, gör gkortet svinvarmt, demot var bra men fullversionen är helt störd.

Kommer ihåg att dom sa att dom ville att Gothic 4 skulle bli årets bästa RPG, lite skrattretande.

Men jag vet inte, tanka det själv och se hur det är? Det är ju egentligen det bästa.
Citera
2010-10-14, 14:00
Medlem
SteveZissous avatar
Ja, kan någon verifiera att Gothic 3 är spelbart med den nya patchen om det är det? Eller någon som ens provat?
Citera
2010-10-23, 15:23
Medlem
Jag gillar faktiskt Gothic spelen. Har aldrig testat 3an dock, men om man bara finner sig i logiken och spelsättet blir det ganska underhållande. Spelade en del Risen och nu Gothic 4, dock är filmerna eller "cut-scenes" väldigt fula.
Citera
2010-11-17, 15:41
Medlem
Paladias avatar
Gothic 3 kommer snart i en "enhanced edition", som förutom att innehålla en drös med buggfixar kommer att innehålla alla officiella patcher, hela senaste community-patchen, en nyskriven grafikmotor, nya modeller, den nya combat-motorn, bättre prestanda med mera. Se http://forum.worldofplayers.de/forum...d.php?t=902795

Således så anser jag det klokt att vänta på den (som ska komma Q4 2010) innan man ger sig an Gothic 3.
Citera