• 31 283 online
  • 1 179 895 medlemmar
  • 60 925 361 inlägg
2007-12-25, 12:47
Medlem
SgtApones avatar
Hojk!

Hur i hela friden installerar jag Halflife 2 och Orange Box på en dator som INTE har internet-uppkoppling?

Kan jag installera HL2 på flera (egna) datorer samtidigt? Vad händer då om man vill lira på 2 burkar samtidigt..??

Och hur installerar jag "Lost Planet - Extreme conditions" utan att Steam lägger sig i?

GMY
Citera
2008-01-05, 06:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SgtApone
Hojk!

Hur i hela friden installerar jag Halflife 2 och Orange Box på en dator som INTE har internet-uppkoppling?

Kan jag installera HL2 på flera (egna) datorer samtidigt? Vad händer då om man vill lira på 2 burkar samtidigt..??

Och hur installerar jag "Lost Planet - Extreme conditions" utan att Steam lägger sig i?

GMY
Svaret är otroligt enkelt.
1. Skaffa bredband.
2. Nu när du har bredband, tanka både HL2 och LP:EC. Då har du direkt tjänat in 2 månaders bredband.
3. Känn dig jävligt nöjd.
Citera
2010-11-17, 15:13
Medlem
DoubleWoods avatar
Lånar tråden..

Nu sitter jag på en burk med bredband (eller ja, comhem-kabel..) och Steam är inte med i matchen, kan ej logga på.

Så ska det alltså inte gå att starta spelhelvetet utan att Steam ska paja hela skiten?

Finns _ingen_ metod för att komma runt Steam (förutom tanka piratkopia, men nu sitter jag ju på ett original)..??

edit:

www.steampowered.com verkar ligga nere, dvs dit Steam vill koppla upp sig.
Förbannade skit, hur länge har det gjort det? Är det tillfälligt, återkommande eller är fanskapet nedlagt?
Senast redigerad av DoubleWood 2010-11-17 kl. 15:24.
Citera