2010-11-02, 16:37
Medlem
Prodelins avatar
Tänkte vi kunde lista dom sämsta städerna i Sverige man kan bo i.

1. Stockholm
(Otrevliga människor, ytliga, dyrt, men framförallt är det en deprimerande miljö, WT-staden nummer 1)
2, Malmö (Välkommen till Sveriges Bagdhad, otrygg stad bo i, fördel dock nära kontinenten)
3, Sundsvall (luktar nästan jämt och staden har en otrevlig stämning av förfallet USSR)
4. Eskilstuna (Den sovande staden, inte mycket händer och mycket kriminella gäng)
5. Gävle (Kommuniststaden nummer 1 i Sverige, alla är röda här och tänker rött, deprimerande miljö)
6. Norrköping (En stad som förvandlats till det sämre pga av en liberal flyktingpolitik, en gång en rik industristad)
7. Örebro (Tillhör det kända gnällbältet, alla gnäller här, en stad man bara passerar för att den är så tråkig)
9. Örnsköldsvik (Trist gammal industristad, absolut ingen finns här, man tror alla flyttat ut när man besöker staden)
Citera
2010-11-02, 16:46
Medlem
General.Maximus.s avatar
Luktar inte alls i Sundsvall såvida du inte åker ut mot Timrå och kör förbi Östrand
Citera
2010-11-02, 17:02
Medlem
Hur får du Stockholm till största wt staden ?
Citera
2010-11-02, 17:16
Medlem
Prodelins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mann1
Hur får du Stockholm till största wt staden ?

Bara åka till valfritt köpcentrum en helg så får du se eller rör dig i centrala delarna, Vasagatan, Kungsgatan....
Citera
2010-11-02, 17:21
Medlem
Ja ja , men allvarligt talat så finns det minst 100 st hålor i landet där befolkningen enbart består av wt så tycker inte det stämmer.
Citera
2010-11-02, 17:30
Medlem
Prodelins avatar
Citat:
Ja ja , men allvarligt talat så finns det minst 100 st hålor i landet där befolkningen enbart består av wt så tycker inte det stämmer.

Tycker jag inte, hela Sthlm är ju en stor soptipp där all skit hamnar, hur fan kan man tycka det är bra?

Finns bra ställen i Sverige men inte dom jag listat upp.
Citera
2010-11-02, 17:33
Medlem
avgns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prodelin
Bara åka till valfritt köpcentrum en helg så får du se eller rör dig i centrala delarna, Vasagatan, Kungsgatan....
Har du varit i Stockholm eller? I innerstan bor det nästan bara övre medelklass.
Får man fråga vart du själv bor? Norrland skulle jag gissa på.
Citera
2010-11-02, 17:53
Medlem
WorkingClassBoys avatar
P3 hade för några månader sen en omröstning på Sveriges sorgligaste stad. Det var nån liten håla som "vann" men Falköping kom tvåa. Själv blev jag förvånad över att Borås inte var med bland dom nominerade. Har bott här hela mitt liv (bortsett från ett år i Stockholm) och det är fanimig den tråkigaste staden jag vet.
Citera
2010-11-02, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prodelin
Tycker jag inte, hela Sthlm är ju en stor soptipp där all skit hamnar, hur fan kan man tycka det är bra?

Finns bra ställen i Sverige men inte dom jag listat upp.

Varför denna aggression mot Stockholm?
Det är staden i landet där flest rika bor och även huvudstaden.
Jag vet inte om du syftar på några yttre förorter när du nämner Stockholm som en soptipp men du kan ju inte ha varit där så ofta iaf. I mina öron låter du som en bitter norrlänning.
Citera
2010-11-02, 18:09
Medlem
Prodelins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avgn
Har du varit i Stockholm eller? I innerstan bor det nästan bara övre medelklass.
Får man fråga vart du själv bor? Norrland skulle jag gissa på.

Du är kul grabben, jag är född här till skillnad mot lantisar som du som tror dom är viktiga för att dom bor i Sthlm.

Kolla runt i världen så ser du att Sthlm är bara en skithåla i yttre periferin av EU, ett så kallat Norrbotten, skrattar varje gång såna som du tror ni bor i världens centrum
Citera
2010-11-02, 18:10
Medlem
Prodelins avatar
Citat:
Varför denna aggression mot Stockholm?
Det är staden i landet där flest rika bor och även huvudstaden.
Jag vet inte om du syftar på några yttre förorter när du nämner Stockholm som en soptipp men du kan ju inte ha varit där så ofta iaf. I mina öron låter du som en bitter norrlänning.

Aggression? jag är bara förbannad på alla lantisar som flyttat hit och förpestat stadens attityd.

Och det är bara lantisar som snackar om medelklass och pengar som om denna grupp är viktigare än andra människor, grow up säger jag bara, livet handlar inte bara om yta och pengar.
Citera
2010-11-02, 18:13
Medlem
Tycker Stockholm beskrivningen stämmer väldigt bra, första intrycket jag fick när jag var där första gången iaf.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in