Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-10-27, 01:58
  #97
Avstängd
Bubba_bars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GeeStyle
Slick på öronsnibben gör dem tokiga, ge henne en G-punktsorgasm, tjejer kommer ihåg sitt första sprut Även om det inte är hennes första, så kommer hon ändå inte klaga Se till att det hela sker på hennes säng och inte din, kan vara jobbigt.

Du låter som en riktig cassanova...
Citera
2010-10-27, 06:18
  #98
Medlem
p0tatiss avatar
När du kåtat upp henne så hon nästan spricker, visar du henne din https://www.flashback.org/leave.php?...%3D-z4iw8Ppo1o samling!
Citera
2010-10-27, 09:04
  #99
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LaVicky
Champanjen kan du skippa med en gång, hade någon sabbat min ph-balans hade det blivit ett jävla liv.

Haha, fan vad bra. Och precis vad jag tänkte.

Och som sagt, du ska inte bara prova dig fram. Gör vad som är naturligt, dvs. SNACKA INTE DIRTY på beställning. Hångla, smek henne men gå inte direkt på rödbetan. Förmodligen kommer ni båda till en punkt när det sen går av sig självt, känn av läget. Jag tror att det är jäättedumt att planera i förväg, då riskerar det att bli mekaniskt. Men det är nog en bra ingång - att inte gå för fort fram. Knulla direkt efter att ni hånglat om ni blir kåta fort, om det stagnerar dessförinnan - slicka henne. Och där är det nog bra att tänka igenom lite på förhand.
Citera
2010-10-27, 09:24
  #100
Medlem
Kirriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av p0tatis
När du kåtat upp henne så hon nästan spricker, visar du henne din https://www.flashback.org/leave.php?...%3D-z4iw8Ppo1o samling!


HAHA!
Citera
2010-10-27, 10:23
  #101
Medlem
Jag är singel och träffar en hel del tjejer. Brukar köra med lite lättare manipulation..det kommer mer eller mindre naturligt, att låta den ena tjejen förstå att en eller två andra damer är "på" som fan och ringer jämt etc..och att jag minsann tycker dem är tjatiga o jobbiga men att hon är speciell. Kanske skulle utveckla mera men jag har precis inlett ännu en passionerad romans ungefär på detta vis och måste fokusera. Nån skrev tidigare i tråden om att inte låta dem ta på sig själva, det är ett jättebra tips men du måste få hem dem först (1) och från soffan till sängen (2)
Citera
2010-10-27, 15:30
  #102
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mp87
Bjud hem henne till dig, laga middag själv, dyrt och fint ska det vara. Lägg gärna ut små rosor lite överallt i lägenheten, be henne följa rosorna till olika rum, där inne ligger det små lappar med komplimanger om henne som hon får läsa.. kan du spela gitarr? Isåfall är det dags att spela en lugn kärlekslåt framför henne Annars kan du läsa en kärleksdikt. Belysningen ska vara dov, gärna rött och romantiskt. Föreslå sedan att du ska massera henne, när hon tackar Ja så ger du henne en örfil så hon trillar ner i sängen o sen sätter du på henne i prutten.

Hahahaha dagens skratt
Citera
2010-10-28, 00:21
  #103
Medlem
En sak som får mig att bara vilja ha mer och bli riktigt sugen är när man fortfarande har underkläderna på sig, mannen har stånd, kör missionären och man bara känner att den bara ska in, men det går inte eftersom man har underkläderna på dig. Det gillar jag i alla fall, värt att testa
Citera
2010-10-28, 02:24
  #104
Medlem
SummerWines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peeersson
En sak som får mig att bara vilja ha mer och bli riktigt sugen är när man fortfarande har underkläderna på sig, mannen har stånd, kör missionären och man bara känner att den bara ska in, men det går inte eftersom man har underkläderna på dig. Det gillar jag i alla fall, värt att testa


Det är faktiskt sant. Nu blev många av svaren hur du ska få henne att komma men, som du egentligen efterfrågar;

Förhasta inget. Ge henne inget förens hon ber om det. Snudda bara där hon är känslig, känner du att hon tex inte är kåt så fortsätt inte desperat utan backa lite och ta det lugnt liksom. Annars, saker som jag föredrar;

Skeda och få en hård kuk i rumpan, ah alltså inte I rumpan. Smek och kyssar på halsen brukar uppskattas, sen för du bara handen över fittan några ggr. Fokusera på andra delar och "råka" bara röra henne. Försök inte dölja om du har bånge, det är hett. Ge henne komplimanger och visa din uppskattning. Var klar med att du vill ligga men som sagt, förhasta inget.
Citera
2010-10-28, 03:42
  #105
Medlem
Amsterdaims avatar
Hur har det gått? Blev det någon champagne?
Citera
2010-10-28, 04:44
  #106
Medlem
polyesterpams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aristaeus
Champagnescenariot är nog inte att rekommendera direkt. Jag har även kombinerat det med att raka en tjej, men det var många år sedan. Att jag sen "sensuellt" sprutade en mun bubbel över hennes nyrakade fitta var långt ifrån populärt. Kan tänka mig att det är som att hälla spritbaserad After Shave i ansiktet efter Gillette rutinen, fast ungefär 300 gånger värre.

Problemet med att vara ung och uppföra en checklista inför sexeskapaderna, är att det oftast blir konstlat och forcerat. Vilket fröken högst sannolikt kommer att uppfatta och då blir din förväntade effekt tyvärr omvänd.

Visst finns det sexuella blueprints som man kan följa, men träffsäkerheten är ändock låg. Kommunikation, erfarenhet och lyhördhet är ledstjärnorna till att tillfredsställa en kvinna. Kanske inte direkt en "quick-fix", men det är ju inte heller något annat mål som anses som "extremt".

Prova dig fram och var 100 % uppmärksam, vilket även kommer att gälla för varje ny kvinna du möter. Att det sen kan sluta precis var och hur som helst, är väl bara en bonus? Du kanske biter henne i nacken, pratar finlandssvenska, behandlar henne som en hora, bär blöja och suger på en napp, håller fast henne "mot" sin vilja, bjuder in din välhängda kompis, filmar akten, pratar "dirty-talk", överöser henne med kyssar, kör ner tungan i örongången och självklart-även tar henne i 2:an.

Enjoy the ride son.

Fantastiskt bra inlägg. Precis som du säger kan intrycket av planering vara helt kontraproduktivt - det blir stelt och konstlat.

TS, ta råd från denne vise man (?) så kommer du ha framgång. Med andra ord, var lyhörd och prova dig fram och planera för jösse namn inte allt i förväg.
Citera
2010-10-28, 11:58
  #107
Medlem
men vafan, tänk nåt ljusår längre än du gjorde när du skrev
Citat:
Ursprungligen postat av Crazy_Fox
Funderar på att bland annat fixa champagne som jag häller över hennes mage och fitta och sedan slickar, är de bra?
så blir det natten i hennes liv.
Citera
2010-10-28, 16:01
  #108
Medlem
fastwinds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av p0tatis
När du kåtat upp henne så hon nästan spricker, visar du henne din https://www.flashback.org/leave.php?...%3D-z4iw8Ppo1o samling!

Kanske om du klipper dig i samma frisyr så funkar det. Annars var bara lyhörd vad hon gillar och inte gillar
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback