• 11 252 online
  • 1 203 508 medlemmar
  • 62 273 733 inlägg
2010-07-08, 21:45
Avstängd
Gammel Mans avatar
Jag köpte 2 lösfittor (latex) och en kukring med vibration såklart. För det första så skulle jag knulla den första lösfittan jag köpte men den sprack och så var det en lösfitta som hade bröst, 2 hål, jag försökte få in kuken i fittan men det gick fan inte, tillslut fick jag in kuken i analen men den sprack också.

Det var julafton och jag satt på behandlingshem och hade köpt en kukring så jag satt på mig kukringen när vi skulle ha julbord för det var snygga personal haha. Jag satt på den, den fungera i 5 minuter sen dog den! Jag böt batteri men de hjälpte inte... Han jag köpte den av sa att den skulle fungera i flera timmar men icke!

Har ni också fått dåliga sexleksaker? Köpte grejerna på Lustgården i Karlstad.

Mvh
Citera
2010-07-08, 21:59
Medlem
Effiestonems avatar
Köpte en dildo för 450 spänn som endast gick att starta en gång.
Citera
2010-07-09, 13:06
Avstängd
hyperactivesonics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gammel Man
Jag köpte 2 lösfittor (latex) och en kukring med vibration såklart. För det första så skulle jag knulla den första lösfittan jag köpte men den sprack och så var det en lösfitta som hade bröst, 2 hål, jag försökte få in kuken i fittan men det gick fan inte, tillslut fick jag in kuken i analen men den sprack också.

Det var julafton och jag satt på behandlingshem och hade köpt en kukring så jag satt på mig kukringen när vi skulle ha julbord för det var snygga personal haha. Jag satt på den, den fungera i 5 minuter sen dog den! Jag böt batteri men de hjälpte inte... Han jag köpte den av sa att den skulle fungera i flera timmar men icke!

Har ni också fått dåliga sexleksaker? Köpte grejerna på Lustgården i Karlstad.

Mvh

Har du använt spott/glidmedel?

Prova med att hälla varmt vatten på produkterna, mindre risk för att dom spricks och gå inte så hård som på en fitta, tänk analt
Citera
2010-07-09, 15:31
Avstängd
Gammel Mans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hyperactivesonic
Har du använt spott/glidmedel?

Prova med att hälla varmt vatten på produkterna, mindre risk för att dom spricks och gå inte så hård som på en fitta, tänk analt

Ok de ska jag prova. Yes glidmedel hade jag, köpte med kaktus smak
Citera
2010-07-10, 00:15
Medlem
Roxanas avatar
Fick en:
http://www.sextoysvibratorstore.com/...0-%20Black.jpg

Kom i en tjusig ask och kostade säkert en slant,fick i present. Totalt värdelös. Gick aldrig att starta. Däremot gick den igång av sig själv (!?) vanligtvis mitt i natten, ett antal gånger.
WWWRRRRRRRRRRRRR lät det i lådan. Helt plötsligt.

Har en strap on där själva "trosdelen" tycks bestå av en enkel klipp & klistra -variant. Karborranordningen pajjade första ronden.
Citera
2010-07-10, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gammel Man
För det första så skulle jag knulla den första lösfittan jag köpte men den sprack och så var det en lösfitta som hade bröst, 2 hål, jag försökte få in kuken i fittan men det gick fan inte, tillslut fick jag in kuken i analen men den sprack också.
Blir lätt så med FB-kuk
Citera