Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-04-30, 17:52
  #721
Medlem
Adam211s avatar
längd : 16cm
Omkrets: 13 cm
Citera
2010-04-30, 17:53
  #722
Medlem
GainomaxamoniaGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adam211
längd : 16cm
Omkrets: 13 cm
Grattis, du har en medelkuk i Svenska kvinnors ögon!
Citera
2010-04-30, 18:20
  #723
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rappo
Har du kommit/varit i puberteten ännu? Eller det är inte där skon klämmer?

Är du packad eller? Första raden så säger han att han är 20. Då har alla vart i puberteten eller så missade man den.


Gå till läkarn.
Citera
2010-04-30, 19:01
  #724
Medlem
Adam211s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GainomaxamoniaG
Grattis, du har en medelkuk i Svenska kvinnors ögon!


Tyvärr så möter man fortfarande vissa tjejer som tycker att man är för liten mellan benen.

då säger jag bara att det inte är mycket jag kan göra åt saken WYSIWYG helt enkelt.
Citera
2010-05-01, 00:14
  #725
Medlem
mellotrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sirPrice
Spelar väl ingen roll vad som "ser bäst ut". Och bara för att en kuk inte är lång så behöver inte det betyda att den är kort. Finns ju fler alternativ. Längden kan ju ligga inom normalspannet också

Vad tror du majoriteten av tjejer föredrar?
*En lång kuk som är normaltjock
eller
*En tjock kuk som är normallång

https://www.flashback.org/sp21194310

Jag vidhåller, störst omkrets vinner. Först om två kukar är lika tjocka så kan längden eventuellt bli en avgörande faktor

Du är ute på en svajig segeltripp som vanligt. Någon gång haft sex med en kvinna i lampljus? För din skull, förhoppningsvis inte. Precis som bröst är estetiska upplevelser oavsett storlek så är en kuk något en kvinna vill se och uppleva utan att för den skull behöva bli penetrerad, dvs det handlar om proportioner, vad som är vackert och symmetri visavi kroppen. Givetvis har omkretsen betydelse men sitt inte där bakom skärmen med din vanställdhet och basunera ut idioti.
Citera
2010-05-01, 17:46
  #726
Medlem
Showzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GainomaxamoniaG
Grattis, du har en medelkuk i Svenska kvinnors ögon!

I svenska kvinnors ögon? Vad betyder det? Mäter alla tjejer alla kukar och pinpointar att där, där jävlar ligger medel. Nej du, det är nån statlig undersökning.
Citera
2010-05-01, 17:49
  #727
Medlem
Showzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 91prostreet
Det kan det med all säkerhet göra men en omkrets på 18cm är väldigt sällsynt och motsvarar nog en med 25i längd vilket också inte är speciellt vanligt irl. på fb är det strax under medel.

Säkert! För har man stora händer så har man stor kuk. Det fungerar inte så, räkel.
Citera
2010-05-01, 19:19
  #728
Medlem
GainomaxamoniaGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Showz
I svenska kvinnors ögon? Vad betyder det? Mäter alla tjejer alla kukar och pinpointar att där, där jävlar ligger medel. Nej du, det är nån statlig undersökning.
Jag menar att han egentligen ligger över medel, särskilt i omkrets, men enligt de flesta kvinnor i sverige är inte detta stort.
Citera
2010-05-02, 09:24
  #729
Medlem
sirPrices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mellotron
Du är ute på en svajig segeltripp som vanligt. Någon gång haft sex med en kvinna i lampljus? För din skull, förhoppningsvis inte. Precis som bröst är estetiska upplevelser oavsett storlek så är en kuk något en kvinna vill se och uppleva utan att för den skull behöva bli penetrerad, dvs det handlar om proportioner, vad som är vackert och symmetri visavi kroppen. Givetvis har omkretsen betydelse men sitt inte där bakom skärmen med din vanställdhet och basunera ut idioti.
Haha, min kuk ser inte vanställd ut. Var har du fått det ifrån?

Men däremot, eftersom kukens omkrets är större än längden, så får kuken ett trubbigt och kompakt utseende. Mitt tjocka ollon gör dessutom att det trubbiga utseendet förstärks ännu mer. Det kanske ser lite komiskt ut, rent visuellt och estetiskt så blir det ingen topplacering. Men min kuk ser definitivt inte vanställd ut. Den ser som sagt trubbig ut däremot, knappast något jag kan göra något åt. Men den ser fin ut

Det här med vilken typ av kuk som tjejer föredrar är givetvis en komplex fråga och kan inte besvaras på ett enkelt sätt. Och alla tjejer är ju givetvis unika i sina önskemål om våra kukar. Men om jag ska svara generellt och försöka sammanfatta min analys i tre ord så blir det: Tjockast kuk vinner
https://www.flashback.org/sp21194310

Jag tror att min analys är en god approximation av sanningen. Men ni behöver inte dela min analys om ni inte vill. Jag kanske är heeeelt ute och cyklar. No one knows
Citera
2010-05-02, 11:52
  #730
Medlem
.-.-.s avatar
Det verkar finnas många här på fb som ständigt ska snacka ner storleken på porrkukarna.
Är det för att intala er själva att ni har lika stora?

Shane D, tex. Det finns inte en chans att han bara har 16 i omkrets. Runt 20 känns mer troligt.

Om man spanar in dildos som är gjutna av porrstjärnornas stakar så är dom inte så gigantiska som man kan tro.
Själv så har jag tydligen samma omkrets som Ron Jeremy.
Och eftersom den växer för varje bokstav jag skriver här på fb så lär den snart vara i klass med Blackzilla.

http://www.sextoyfun.com/category.php?a=psdicks&cid=344
Citera
2010-05-02, 23:19
  #731
Medlem
Varför gav gud mig min fula lilla kuk? (Långt inlägg)

Detta är något jag tänker på varje dag. Jag är 25 år och oskuld, praktiskt taget aldrig umgåtts med tjejer. Har gått på på krogen typ 5 ggr och thats it. Ser inte ful ut, 6-7 på en 1-10 skala.

Detta är något som har utvecklats under en längre tid och numera är min vardag hemsk. Förut var det bara om kukens storlek vid stånd, nu även slak. Varje dag går jag omkring och tänker på att jag förmodligen är mindre där nere än alla andra män. Inte kanske längden, men framförallt tjockleken.

STORLEK

Längd:

Min kuk är 13-16 cm lång vid stånd. Jag skulle önska att kunna säga 16 som den är när jag har 100% stånd, men så fort man börjar simulera ett knull (man kan göra det i hemmet på många sätt, man kan lägga kuken på bordskanten och knulla etc) så krymper den max till 13 cm. Ollonet är även då ganska tomt (inte som de flesta ollon man ser över nätet, dom är blodfyllda som det skall vara)

Se bild: http://img180.imagevenue.com/img.php..._123_642lo.jpg

Antingen är det som jag berättade nyss eller så är det bara en storleksfråga, allas ollon kanske ter sig på liknande sett men det är bara det att mitt ollon är så smalt (så otroligt lite massa där inne)

Vissa dagar är jag nöjd med länden, andra inte.

I slakt tillstånd varierar länden, ibland ser den helt normal ut och ibland krymper den ihop och blir en minikuk med förhuden heltäckande över ollonet

Omkrets:

Här är det största problemet. Min kuk är max på största stället 11.5 cm runtom, det är på mitten, den är smalare vid roten och allra smalast vid ollonet (endast 10-10,5 cm) Detta är ett problem jag inte vet hur jag ska lösa, jag tänker på det dag ut och dag in. Jag har börjat med jelqing men har inte kunnat se resultat än.

Utseende:
Som om inte det vore nog med storleken, min kuk är inte speciellt snygg, den är faktiskt ful. Den är böjd nedåt samt åt sidan. De flesta har nog sett kukar böjda uppåt, de ser man ofta inom porren och de uppfattas snygga av tjejer. Endast när jag har 100% stånd pekar ollonet rakt fram, annars hänger den liksom, inte så trevlig och inte heller sexigt enligt 99% av alla tjejer. Den har dessutom en annan defekt som kallas "turkey neck", det vill säga att pungen sitter kopplad ihop med skaftet ganska långt ut, så att den ser mindre ut än vad den är, ser man den från sidan ser den mycket kortare ut än vad den ser ut uppifrån.

Jag har de senaste 2 åren börjat kolla på shemale porr, jag vet inte varför men det var en handfull shemales jag fastnade för och nu har jag en hel drös jag tycker är snygga. Det senaste året har jag börjat bli upphetsad av shemales med väldigt små snoppar och förundras över hur många thai shemales som har kukar som liknar min kuk.

VARFÖR HAR JAG FÅTT EN ASIATISK KUK???!!

Min kuk ser nästan exakt ut såhär:
http://img210.imagevenue.com/img.php..._123_176lo.jpg

lite längre kanske men annars exakt så. Jag har börjat känna mig väldigt feminin på grund av detta, jag känner mig verkligen inte som en man, skulle ni känna er som en man med en sån kuk? Jag känner mig som ett mellanting mellan man och kvinna

Jag har även börjat samla på bilder på kukar som är väldigt stora, framförallt grova, för att min är så smal.

Det blir värre för varje dag som går och även när jag går hemma så kan jag helt plötsligt komma på att "oj, just nu känner jag att den är extremt liten" när jag tänker så kommer ofta en rysning ett par sekunder därefter och den blir ännu mindre. Jag hatar känslan att den är liten i slakt tillstånd, jag har t.o.m börjat undvika vissa kalsonger eftersom att i vissa så är den mindre oftare (förmodligen pga värmefördelning) Om inte jag är varm så är kuken liten, fryser jag så är den minimal.

Jag mår extremt dåligt och faktum är att detta bara är ett av mina problem.

Jag kommer aldrig vara avslappnad i ett förhållande med en tjej, för jag vet att det är hon som har makten över mig, hon kan närsomhelst lämna mig för att bli tillfredsställd på riktigt.

Ofta när tjejer kommenterar i kuktrådar kan dom säga att det ändå inte är längden som har betydelse utan omkretsen, då får jag alltid en liten rysning, det påminner mig om hur ruskigt smal min kuk är. Dom säger nog det för att vara snälla för att många har ganska normala tjocklekar.

Jag har aldrig raggat och kommer aldrig att ragga heller eftersom att jag känner att jag lurar tjejen, att jag får henne att bli besviken över min kuk.

Det är mycket som har gått upp för mig den senaste tiden, jag har alltid tyckt att våldtäkt inte är så farligt egentligen, men har förstått att det är det med en normaltjock penis, jag hade nog fått in min i en torr tjej ganska enkelt.

Ju mer jag porrsurfar desto mer främmande blir vanligt sex mellan tjej och kille, jag börjar se porren som det normala och vanligt sex som konstigt och otäckt (eftersom jag vet att tjejen skulle vilja ha en storlek större), jag vet inte ens om jag skulle kunna få stånd tillsammans med en riktig tjej.


Mina planer för framtiden är väldigt små, Jag gör inget om dagarna och har börjat fundera på att åka till thailand och knulla småkukade transor (varför jag funderar på transor här istället för riktiga tjejer vet jag inte, men det hör nog ihop med mina problem)

Note: vet inte om detta med transor bara är en grej jag tänder på på internet, kanske skulle balla ur om det var tal om det på riktigt (det är vad jag tror)

Vill bara avsluta med att säga att det är internet som har förstört mitt liv.
__________________
Senast redigerad av porrskadad4ever 2010-05-02 kl. 23:26.
Citera
2010-05-02, 23:23
  #732
Medlem
Snittet på omkretsen är 10cm på män i världen. Du är över medel
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback