• 8 044 online
  • 1 172 362 medlemmar
  • 60 450 379 inlägg
  • 1
  • 2
2010-03-25, 01:50
Medlem
Krim1s avatar
Haft detta på tradd-AT, ett jävla helvete är vad det är.
Citera
2010-03-29, 01:26
Medlem
Heroin_Surfers avatar
Jag använder som sagts tidigare valium när ja ska gå av ett race...det tar bort allt vad restless legs,rastlöshet,oro osv heter...och det är ju den delen av AT:n som är värst..nu har jag dessutom börjat använda nån xanor till valiumet också..precis all rastlöshet försvinner,man behöver bara kämpa med frysningarna och att bli lite deppig om man tar hjälp av benso.
Citera
2010-03-29, 17:24
Medlem
Fan vad jag hatar det där. Är nästan så att man funderar på att skära av sig benen. Finns inget att göra åt saken annat än att ta mer av någon form av opiat eller dyl, brukar inte behövas så mycket för att få bort krypet.
Citera
2010-03-31, 02:21
Medlem
Det ni pratar om i tråden. Där, precis där befinner jag mig nu.
Mina ben värker, det kryper som maskar i dom också dessa hemska myrkrypningar.

Tyckte själv att jag var så duktig i lördags då jag tvärt av slutade med OxyContin, Metadon, Ketogan, Tradolan. Det har varit ett helvete, jag var på god väg. Men nu inatt gick det inte längre.

Panikslagen över dessa krypningar, värk och skakningar gjorde tillslut att jag öppnade godisburken igen.

Det absolu enda jag har tadit nu är 3mg Xanor under tungan, 20 mg Stess lite antihistamin mot klådan samt ca6-9 st tradolan. Skitdumt, jag vet. Men jag stod verkligen inte ut.

Helvetes skit, mina leder värker, det kryper i benen och klådan sprider sig till fingrarna.

Nu skriver inte detta för att få empati utan för att någon kanske sitter på lösningen hur jag ska kunna trappa ner lugnt och stilla. Ingen Cold Turkey som denna gång.

Tog benso för 30 min sen och det har inte hjälp. Väntar ett tag, är det lika då tar jag lite till.
Nu tar jag snart till lipen. Känner inte kaxig nu, är inte det annars heller iofs.
Men nu är tårarna nära på den här tjejen, tro mig.

/Tack alla som orkat läsa
/vesparax
Citera
2010-03-31, 04:06
Medlem
Sov, bara sov.

BZ är ju bra, men allt annat borde också funka. Antihistaminer, barbituter, ...mandrax ?
Bäst är ju sjukhuset med blodrening. Men sånt e för de rika.
Citera
2010-03-31, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vesparax
Det ni pratar om i tråden. Där, precis där befinner jag mig nu...
...
/vesparax

Jag tycker inte du ska se det som ett misslyckande att du tagit benzo och lite Tramadol. Det är ju ingenting mot vad du gått på tidigare.
I övrigt kan jag väl inte säga mer än: Kämpa på, det blir bättre!
Citera
2010-04-01, 23:20
Medlem
mymlan79s avatar
rsl e ett av dom värre symptomen vidAT
dock kan faktiskt vanlig tro hjälpa då treo e blodförtunnande.
det hjälpte mig när jag tände av
du kan även prova att värma en liten handuk i mikron å sedan lägga den över benen det hjälper en liten stund.
å varma bad, dock kan det bli värre en stund efter badet när du börjar bli kall igen...
lycka till å håll ut det blir bättre
Citera
2010-04-01, 23:22
Avstängd
kstroms avatar
Man kan råka ut för det mesta vid en opiat-at så det gäller bara att bita ihop så kommer det att gå över. Det tar sin tid men det kommer att bli bättre!
Citera
2010-04-01, 23:23
Medlem
mymlan79s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vesparax
Det ni pratar om i tråden. Där, precis där befinner jag mig nu.
Mina ben värker, det kryper som maskar i dom också dessa hemska myrkrypningar.

Tyckte själv att jag var så duktig i lördags då jag tvärt av slutade med OxyContin, Metadon, Ketogan, Tradolan. Det har varit ett helvete, jag var på god väg. Men nu inatt gick det inte längre.

Panikslagen över dessa krypningar, värk och skakningar gjorde tillslut att jag öppnade godisburken igen.

Det absolu enda jag har tadit nu är 3mg Xanor under tungan, 20 mg Stess lite antihistamin mot klådan samt ca6-9 st tradolan. Skitdumt, jag vet. Men jag stod verkligen inte ut.

Helvetes skit, mina leder värker, det kryper i benen och klådan sprider sig till fingrarna.

Nu skriver inte detta för att få empati utan för att någon kanske sitter på lösningen hur jag ska kunna trappa ner lugnt och stilla. Ingen Cold Turkey som denna gång.

Tog benso för 30 min sen och det har inte hjälp. Väntar ett tag, är det lika då tar jag lite till.
Nu tar jag snart till lipen. Känner inte kaxig nu, är inte det annars heller iofs.
Men nu är tårarna nära på den här tjejen, tro mig.

/Tack alla som orkat läsa
/vesparax
håll ut det blir bättre
Lycka till...
Citera
  • 1
  • 2