29 196 besökare online
855 913 medlemmar • 45 772 548 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum > Övrigt > Arkiverade forum > 1 April 2010 > Användares kommentarer
Ämnesverktyg
Rutinerad-Anka
Medlem
Rutinerad-Ankas avatar
Vilka s.k. bevis finns det att det är fejk? Tillhör ni också den här avdelningen ni som försöker "bevisa" att det inte är fejk?
Att moderatorerna säger att det är en PS-bild från början och sen kommer man till forumet och alla blir upprörda är bevis nog. Att säga att "det bara är så" som bevis är bland det löjligaste...

TSG
Medlem
Den första tråden som startades stängdes ner det tr fan att det är på riktigt, men vafan kan det vara en kupp för att ta ljuset bort från ett nyskapat hemligt forum vafannnnnnnnnnnnnn men en sak är säker det här forumet är riktigt lika riktigt som fb själv.

molotowtoy
Medlem
molotowtoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rutinerad-Anka
Vilka s.k. bevis finns det att det är fejk? Tillhör ni också den här avdelningen ni som försöker "bevisa" att det inte är fejk?
Att moderatorerna säger att det är en PS-bild från början och sen kommer man till forumet och alla blir upprörda är bevis nog. Att säga att "det bara är så" som bevis är bland det löjligaste...
Jag trodde inte det var fake, men nu när en massa säger det så har jag låtit mig övertalas lite.

[Strange Days]
Medlem
[Strange Days]s avatar
Oavsett om det är ett aprilskämt eller inte så hoppas jag åtminstone att vi medlemmar inte kommer att drabbas.
Det är ju liksom inte vårt fel att om det nu skulle vara så att någon admin eller moderator har gjort något som denne inte borde ha gjort.

HC47
Medlem
HC47s avatar
Det är ju borta nu.

Edit: Nej, det var det inte!

johnny_vicious
Medlem
johnny_viciouss avatar
Man får ju bara ge en eloge till Kalasponny som uppenbarligen har genomfört ett av flashbacks bästa aprilskämt genom tiderna. "Skärmdumparna" han postade var otroligt välgjorda. Och av reaktionerna att döma har han fått med sig jävligt många i sitt lilla spratt.

HC47
Medlem
HC47s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnny_vicious
Man får ju bara ge en eloge till Kalasponny som uppenbarligen har genomfört ett av flashbacks bästa aprilskämt genom tiderna. "Skärmdumparna" han postade var otroligt välgjorda. Och av reaktionerna att döma har han fått med sig jävligt många i sitt lilla spratt.
Är, varför skicka bilder när man kan länka direkt till forumet?

https://www.flashback.org/t1160862

TSG
Medlem
Lägg ner nu det är visst äkta det är inte fake någonstans har ju varit och läst på hela kypplingsforumet.

Bean11
Medlem
Bean11s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnny_vicious

Hahaha, nu är det ju för fan uppenbart att det är ett aprilskämt tillverkat av moderatorerna. Nej bara TSG är tillräckligt korkad för att inte förstå att det där är riktigt kasst skådespeleri. :P

Topp Dela »