Citat:
Ursprungligen postat av r70
Jag lyssnade och tycker det är grymt synd om Melissa - som hon själv sa "döm inte mig efter vad min mamma gjort". Det är ju för dj-ligt att hon har en mor som konstant utsätter sina barn för detta. Allt från brasilianska vaxningar till telefonsamtal där hon bjuder ut sig, och såklart är det de oskyldiga barnen som får betala

. VÄX UPP FÖR FASIKEN, Linda Rosing! Det är sannerligen på tiden! Ser och hör hon inte hur hennes barn mår dåligt och det är helt och hållet hennes egen förtjänst. HUR kan man försvara en människa som beter sig så

Nu är det så att många mammor pratar snusk på telefon (härligt med såna fruntimmer

det finns till och med såna som har ett sexliv efter de fått barn, det ni!), de har bara inte oturen att ha en sådan idiot till "pojkvän" som lägger ut det på nätet efteråt. Det Hugo gör är fullkomligt vidrigt, och det är inget fel det Linda har gjort att prata som hon gjorde -sånt gör så många andra. Som sagt är det fel på Hugo här.
Liksom det är fel på er som bryr sej så mycket, det är att ni lägger er i och har en åsikt om varje andetag hon gör, som skadar hennes barn. Sluta terrorisera Linda Rosing, så mår också hennes barn bra. Så enkelt är det.