2010-03-27, 20:24
Medlem
William Hainess avatar
Linda har alltid suttit och yrat om hur hennes barn aldrig ska gå ned samma väg som henne och nu så ser det ut som dottern kommer gå samma väg. Fantastiskt.

Men kanske så kommer hon lyckas komma ur tonårsfasen som Linda aldrig lämnade...
Citera
2010-03-27, 21:42
Medlem
rejdars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av r70
Jag lyssnade och tycker det är grymt synd om Melissa - som hon själv sa "döm inte mig efter vad min mamma gjort". Det är ju för dj-ligt att hon har en mor som konstant utsätter sina barn för detta. Allt från brasilianska vaxningar till telefonsamtal där hon bjuder ut sig, och såklart är det de oskyldiga barnen som får betala . VÄX UPP FÖR FASIKEN, Linda Rosing! Det är sannerligen på tiden! Ser och hör hon inte hur hennes barn mår dåligt och det är helt och hållet hennes egen förtjänst. HUR kan man försvara en människa som beter sig så
Nu är det så att många mammor pratar snusk på telefon (härligt med såna fruntimmer det finns till och med såna som har ett sexliv efter de fått barn, det ni!), de har bara inte oturen att ha en sådan idiot till "pojkvän" som lägger ut det på nätet efteråt. Det Hugo gör är fullkomligt vidrigt, och det är inget fel det Linda har gjort att prata som hon gjorde -sånt gör så många andra. Som sagt är det fel på Hugo här.

Liksom det är fel på er som bryr sej så mycket, det är att ni lägger er i och har en åsikt om varje andetag hon gör, som skadar hennes barn. Sluta terrorisera Linda Rosing, så mår också hennes barn bra. Så enkelt är det.
Citera
2010-03-27, 22:10
Medlem
cynthias avatar
De flesta mammor pratar inte snusk med män på telefon när de redan har ett förhållande.
Citera
2010-03-27, 23:19
Medlem
Så om en dotter säger döm inte mig efter min mamma? Hon verkar ju då insett att hennes mamma inte är som andra mammor, eller hur? Du ute på djupt vatten nu Rejdar, för nu håller du på försvara något som du tidigare inte ansett har hänt. (Titta tillbaka i dina inlägg)
Citera
2010-03-27, 23:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av lkrb01
Så om en dotter säger döm inte mig efter min mamma? Hon verkar ju då insett att hennes mamma inte är som andra mammor, eller hur? Du ute på djupt vatten nu Rejdar, för nu håller du på försvara något som du tidigare inte ansett har hänt. (Titta tillbaka i dina inlägg)

Det räcker med att dottern förstår att folk dömer henne för vad hennes mamma gör. Mamman behöver inte göra fel för det, man kan tycka det men man kan också inte tycka det.

Dottern behöver alltså inte tycka att mamman gör fel, utan hon konstaterar bara att mamman blir dömd.
Citera
2010-03-27, 23:48
Medlem
rejdars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cynthia
De flesta mammor pratar inte snusk med män på telefon när de redan har ett förhållande.
Nu vet du ingenting om Linda hade ett förhållande då eller hur?

Annars har du ganska fel på den punkten att mammor som redan har ett förhållande inte pratar snusk med andra män...
Citera
2010-03-27, 23:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rejdar
Nu vet du ingenting om Linda hade ett förhållande då eller hur?

Annars har du ganska fel på den punkten att mammor som redan har ett förhållande inte pratar snusk med andra män...

Klart hon har. Hon kanske är frireligiös med begränsat umgänge då kan man ju tro på sånt. Men de flesta människor vet hur vuxna kvinnor kan låta. En del har till och med sex med andra. Jo, det är sant.

Sen var det ju frågan om hon hade ett förhållande då. Det var man ju inte enligt de källor som finns.
Citera
2010-03-28, 09:40
Medlem
Lindalovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Har du frågat Linda om hur man får bort champagne ur ett tangentbord?

För övrigt...vad är problemet?
Jag var helt hundra på att du skulle gilla uppmärksamheten.

Så fixerad som du är av Linda Rosing!
Du har tom erkänt i ett inlägg att du faktiskt stalkar henne.

Så.Hur har Linda det nu i kväll?
Har hon glänst i all sin glans på krogen? Eller var det drinkvärdinna hon skulle vara?
Spelade Peter i ryssland och VEM var det då som agerade barnvakt?
Om hon nu var ute och agerade drinkvärdinna.

Så road som du är av att få till det att du är förtjust i Linda,fast vi initierade Lindalovers vet att i ditt fall är det det motsatta, så utgår, ja, nästan kräver jag att du faktiskt vet vad jag efterfrågade!

Och jag undrar fortfarande...har Linda drällt champagne i sitt tangentbord?
Och om, hur bar hon sig åt att få bort kletet?

Det borde du rejdar veta!

Och vart tog Lindas föräldrar vägen då barn och kusiner (Alva, Melissa, Norton och Kevin) fick McDonalds och Peter (om han nu var hemma?) och tant Linda åt kinamat?

"Nu har vi nyss ätit klart, barnen ville äta Mc Donalds och jag och Peter åt Kinamat."

Mae, lysande med länkarna som ger en talande och tydlig bild av en kappvändare av rang

Speciellt den första länken är träffande för personen benämner sig själv för just det h*n är - en Lindastalker https://www.flashback.org/sp15914902
Citera
2010-03-28, 13:52
Medlem
rejdars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lindalover
Och vart tog Lindas föräldrar vägen då barn och kusiner (Alva, Melissa, Norton och Kevin) fick McDonalds och Peter (om han nu var hemma?) och tant Linda åt kinamat?

"Nu har vi nyss ätit klart, barnen ville äta Mc Donalds och jag och Peter åt Kinamat."

Mae, lysande med länkarna som ger en talande och tydlig bild av en kappvändare av rang

Speciellt den första länken är träffande för personen benämner sig själv för just det h*n är - en Lindastalker https://www.flashback.org/sp15914902
Som sagt tyckte jag det var kul att ta fram gatubilder som visade att utsikten stämde med bilderna i bloggen, jag har också hittat huset i "Solsidan" på samma sätt https://www.flashback.org/t1135621

Det betyder inte att jag har nåt emot att hon flyttade in hos Peter, och betyder defintivt inte att jag tycker det är OK att håna Linda Rosing i åratal, som du har gjort t ex, för du var väl också med och såg på dygnetrutsändningar från Bigbrotherhuset 2003?
Citera
2010-03-28, 14:19
Medlem
cynthias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lindalover

Om hon nu vet att barnen till släktingar kommer så inte fasiken går man väl och köper skräpmat till dem? Skulle inte mormor också dyka upp den här helgen? Färdtjänsten blev inställd?

Citat:
andledningen till att jag inte har uppdaterat bloggen är för att jag håller på med att få en ny.
bloggadressen är förtillfället hemlig jag kommer avslöja den så fort jag får!
så håll ögonen öppna här!
Melissa har lärt sig av mamma hur man skriver blogginlägg. Undrar vad jobbet på Finest.se går ut på när det behövs samordnare och allt.

Synd bara att Finest.se redan har lagt upp henne som ny bloggare.

http://www.finest.se/melissa
Citera
2010-03-28, 14:32
Medlem
Thore Thinners avatar
Citat:
Melissa har lärt sig av mamma hur man skriver blogginlägg. Undrar vad jobbet på Finest.se går ut på när det behövs samordnare och allt.

Synd bara att Finest.se redan har lagt upp henne som ny bloggare.

Hon har lärt sej att handskas lätt med sanningen också, iom att hon sa att hon heter Melissa Rosing.
Citera
2010-03-28, 14:33
Medlem
William Hainess avatar
Citat:

Den bloggen är inte Melissas - det är någon tjej från Enköping.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in