2010-03-09, 22:28
Medlem
Vet inte riktigt hur jag skulle ha rubriken så det blev en enkel.

Jag har sökt lite överallt här också, men inte hittat nåt. Och om jag har missat nån tråd så får väl FB's modrövslickare börja skrika på mig att jag är dum i huvudet som inte kan söka.

Till saken:

Kort och gott egentligen - tjejer vill ha stora bröst, och dom köper oftast kläder som framhäver dom. Tjejer som har stora bröst vill självklart ha kläder där dom visas upp ordentligt. Men vad händer om nån främmande kille kollar på dom? Dom blir ett perverst äckel för att tjejen blir förbannad för att man sneglar ner på dom. Nu säger jag inte att alla blir det, men det är en ganska stor del.

Varför vill tjejer framhäva sina bröst när man ändå inte som främmande kille får titta på dom?

(OBSERVERA FÖR FAN: jag säger inte att det gäller ALLA)

Det vore bäst om tjejer kunde svara.
Citera
2010-03-09, 22:32
Medlem
knokkelmanns avatar
har du fått mycket skäll genom dina dagar då du gluttat på småflickors muffins?
Citera
2010-03-09, 22:34
Medlem
Fisksoppans avatar
Jag kan svara för min ex-tjej. Hon har riktigt fina bröst (storlek D), och hon berättade för mig att hon alltid tar det som en komplimang när killar stirrar på hennes bröst. Hon sa att det får henne att känna sig kvinnlig.

Men jag antar att hennes tycke är ganska sällsynt. Även jag upplever att de flesta tjejer blir besvärad om man kollar deras hylla. :/
Citera
2010-03-09, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knokkelmann
har du fått mycket skäll genom dina dagar då du gluttat på småflickors muffins?

Haha har hänt en gång. Var rätt packad på en hamburgergrill som var smockfull och en brud satt framför mig med världens uringning. Och då menar jag extremt mycket. Jag ''råkade'' kolla ner med ögonen på dom och det blev ett jävla hallå och skrik från henne.

Men nu håller vi oss till ämnet
Citera
2010-03-09, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fisksoppan
Jag kan svara för min ex-tjej. Hon har riktigt fina bröst (storlek D), och hon berättade för mig att hon alltid tar det som en komplimang när killar stirrar på hennes bröst. Hon sa att det får henne att känna sig kvinnlig.

Men jag antar att hennes tycke är ganska sällsynt. Även jag upplever att de flesta tjejer blir besvärad om man kollar deras hylla. :/

Du har en duktig kvinna!

Jo, tycker majoriteten iaf av kvinnorna inte uppskattar om t.ex. en främling kollar på dom. Då är man pervers helt enkelt.
Citera
2010-03-09, 23:00
Medlem
Ninaberijas avatar
Jag har stora bröst ibland så kollar killar på dom.
Vilket inte gör mig något , jag brukar skratta åt det.
Tycker inte det gör något.

Ibland glor man ju också på andra tjejers tuttar, lite pinsamt.
Men jag tänker ifall dom har stora ,dom är vana.

Men värst är negativa kommentarer från tjejer med små bröst.
Ty som
"gud dom väller över"

"eller täck dom"

"Är du en silikontjej"

"där sitter du med dina tuttar"
Fruktansvärt irriterande själv så kan man ju inte säga. "där är du ju ! med dina minituttar"
Citera
2010-03-09, 23:15
Medlem
osiriz88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ninaberija
Men värst är negativa kommentarer från tjejer med små bröst.
Ty som
"gud dom väller över"

"eller täck dom"

"Är du en silikontjej"

"där sitter du med dina tuttar"
Hahaha! Så fullständigt och totalt avundsjukt!
Citera
2010-03-10, 01:41
Medlem
Lemmings avatar
Det är först och främst inte för killarnas skull.
Det är en tävling...tjejer emellan.
Citera
2010-03-10, 02:27
Medlem
MissBloodyMarys avatar
Ibland klär jag mig med urringning för att jag kanske har en bad hairday, då är det ingen jävel som kollar högre upp än urringningen...

Om random snubbe glor bryr jag mig inte stort. Om random snubbe kommer med kommentarer stör det mig däremot.

Men - de som glor mest obvious är andra kvinnor. De kan verkligen stirra och göra det med olika attityd och ibland en "diss-blick" vilket jag iofs tolkar som avundsjuka.

Karlar glor inte lika tydligt som kvinnor. Troligen för att de har mer vana av att glo på tuttar i smyg? De kvinnor som ev ger en dissblick är de som är i sällskap med män som glor i smyg.

Så mina två öre är: Titta gärna, men kommentera inte högt. Och - om vi skulle prata, du och jag: Se mig i ögonen, inte i urringningen.
Citera
2010-03-10, 02:37
Medlem
rootswallers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cumgun
Vet inte riktigt hur jag skulle ha rubriken så det blev en enkel.

Jag har sökt lite överallt här också, men inte hittat nåt. Och om jag har missat nån tråd så får väl FB's modrövslickare börja skrika på mig att jag är dum i huvudet som inte kan söka.

Till saken:

Kort och gott egentligen - tjejer vill ha stora bröst, och dom köper oftast kläder som framhäver dom. Tjejer som har stora bröst vill självklart ha kläder där dom visas upp ordentligt. Men vad händer om nån främmande kille kollar på dom? Dom blir ett perverst äckel för att tjejen blir förbannad för att man sneglar ner på dom. Nu säger jag inte att alla blir det, men det är en ganska stor del.

Varför vill tjejer framhäva sina bröst när man ändå inte som främmande kille får titta på dom?

(OBSERVERA FÖR FAN: jag säger inte att det gäller ALLA)

Det vore bäst om tjejer kunde svara.

Citat:
Ursprungligen postat av Lemming
Det är först och främst inte för killarnas skull.
Det är en tävling...tjejer emellan.
alla tjejer vill inte ha stora bröst, alla killar gillar inte stora bröst. själv är jag ett levande exempel på detta (enligt er) icke-existerande fenomen. kändes otroligt nödvändigt för mig att poängtera detta
Citera
2010-03-10, 09:31
Medlem
Superfluouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cumgun
Titta får man visst, men inte glo. Jag ogillar när folk glor på mig oavsett om det är på mina bröst eller något annat. En mer diskret sneglande är inte alls fel och faktiskt är de flesta killar ganska bra på det tycker jag Nu har jag inga jättetuttar så jag kanske slipper de värsta stirrarna va det skälet...
Citera
2010-03-10, 09:52
Medlem
slugs-Ps avatar
Nu är ju inte jag tjej men är det inte ganska stor skillnad på att titta och stirra...

Misstänker att det har med självförtroende att göra, tjejer med bra gillar det eller berörs inte, tjejer med dåligt självförtroende gillar det absolut inte.

Unga tjejer med dåligt självförtroende är ju inte direkt ovanligt samtidigt vill dom visa sina tillgångar för att öka självförtroendet.
Senast redigerad av slugs-P 2010-03-10 kl. 09:58.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in