Citat:
Ursprungligen postat av Dawlish
Vad lider du av egentligen? Det hela börjar med att du kallar din flickvän för subba och hynda, du säger att hon ska ta den i röven, och allmänt uttalar dig på ett nedsättande sätt om henne.
Älskar du ens henne? Och angående presenter, så är det ju självklart inte en dålig present om hon skulle uppskattat den. Ditt fel var att du tydligen inte känner din flickvän väl nog för att ge henne något hon faktiskt tycker om. Istället tänker du endast på dig själv. Skulle jag varit i hennes sits, skulle jag gjort slut med dig omgående, för vem vill vara ihop med en känslokall egoist?
Kalla mig inte egoist, det är det sista jag är.
Citat:
Ursprungligen postat av Fuskenstein
Kanske var modelen honn var missnöjd med?
Vem vet, köpte inte den största som fanns. Det var en ganska liten modell.
Citat:
Ursprungligen postat av faldo
säg åt haggan att de e fan de finaste present man kan få fy fan vad otcksamt säger jag skulle uppriktigt sagt bli ilsk om de gällde min hona ...
stå på dig å säg åt henne både de ena å de andra !!!!!!!

Visst är hon otacksam.
Citat:
Ursprungligen postat av fläskbak
Ditt jävla troll har du inget omdömme? Vem vill ha en rövplugg i födelsedagspresent?
Ät min skit, det är snarare du som är ett troll.
Citat:
Ursprungligen postat av Blå Ruta
Du begick ett misstag när det gäller presenteskalering.
Hur nöjda tjejer blir av en present är direkt kopplad med hur bra den förra presenten var. Det innebär att alla presenter jämt måste vara lite bättre än föregående annars blir hon besviken. Detta leder oundvikligt till att presenterna blir dyrare och dyrare tills det blir helt omöjligt att fortsätta det av rent ekonomiska skäl. Hur stor ökningen måste vara mellan varje present är i direkt proportion med hur bortskämd slyna hon är (vilket är ett värde mellan 1 och 2 där ett är minst bortskämd och 2 är väldigt bortskämd. Detta ger en fin ekvation
Priset på presenten du måste ge = priset på föregånde present gånger bortskämdhetsvärdet.
Ex: Du gav ett halsband förra gången som kostade 1000 kronor. Nästa gång det är dags att ge present måste värdet på den vara 1000 kronor gånger hur bortskämd hon är. Om vi säger att hon är ganska bortskämd så får hon kanske 1,5 som värde på det. Det gör att nästa present måste du lägga 1500 kronor.
Det kan vara lockande att ha en högre stigning än vad som krävs av hennes bortskämdhetsgrad. Detta kan ge en många pluspoäng vid det specifika tillfället. Tyvärr så blir det då att man skämmer bort henne, vilket i framtiden kommer öka hennes bortskämdhet, och därmed sätts din ökade givmildhet som ny standard vilket bara gör att hon kommer förvänta sig detta i framtiden och hennes bortskämdhetsvärde ökar.
Alla ser att det här är en omöjlig ekvation och förr eller senare går det inte upprätthålla längre.
Detta gör att man så tidigt som möjligt ska ge presenter som är bra gåvor och uppskattade ("romantiska") men inte är dyra. Detta är en mycket svårare väg att gå, men den kan göra att du undviker att ruinera dig. Förmodligen är ett inte ett val utan du är tvungen att välja den här vägen. Dessutom gäller fortfarande samma ökningsvärde som tidigare så man måste ändå komma på bättre och bättre presenter. men nu är det din fantasi som sätter gränserna och inte plånboken.
Tack för ett bra svar.
Citat:
Ursprungligen postat av BigMojo
hahaha du är kung!!!!
han köppte en buttplugg

du skulle fått henne på lite nasty humör först för det blev nog en liten suprise.
Gör om gör rätt, ut och köp ngt fint ge henne det,
sen när hon är glad ger du henne buttpluggen
Lycka till!!
Tack