Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-01-09, 17:54
  #1
Medlem
KickAss-1337s avatar
Såg en likadan tråd i tatueringsforumet så tyckte var lite kul att starta en likadan här ^^

Antar att jag får börja. Nu har jag bara gjort fyra stick i mina dagar, öronen, ögonbrynet och tungan. Kan inte påstå att något av dem har gjort speciellt ont, men när jag gjorde högerörat gick jag in på 3,2 mm och det var väll kanske inte det skönaste jag gjort, men overall inte så farligt

Så få höra hur hög smärttröskel alla FB:are har nu då
Citera
2010-01-09, 18:15
  #2
Medlem
förhuden. enda piercingen. det sved till rejält.
Citera
2010-01-09, 18:22
  #3
Medlem
I Got Erections avatar
Septum var inte jätteskönt.
Citera
2010-01-09, 18:36
  #4
Medlem
MisterToms avatar
Sternum tyckte jag nog gjorde mest ont vid själva ingreppet, men att töja läpp är fan inte skönt. Töja bröstvårta är inte heller så skönt, men läppen vinner där. Fast det kanske inte riktigt hör till tråden, så sternum vinner.

edit: Bra förslag. Jag har piercat... Örsnibbar, bröstvårta, klitoriskappa, labret, diverse surface och sternum. Töjt örsnibbar, labret och bröstvårta.
__________________
Senast redigerad av MisterTom 2010-01-09 kl. 20:01.
Citera
2010-01-09, 18:53
  #5
Medlem
Har bara öron

Skulle även vara kul om folk kunde jämföra förväntningarna innan med hur ont det gjorde.

Och en viktig grej, skriv vilka ställen på kroppen du piercat också! Annars är det kanske inte så stor mening med tråden
Citera
2010-01-09, 19:15
  #6
Medlem
KickAss-1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deetteed
Skulle även vara kul om folk kunde jämföra förväntningarna innan med hur ont det gjorde.

Bra idé! Personligen trodde jag faktiskt att tungan skulle kännas lite, fast hade hört blandade reaktioner. Jag tillhör dock dem som tycker att det gjorde mer ont när han satte på tången. Sticket kändes knappt alls, att bita sig i tungan gör fan dubbelt så ont! På en skala 1-10 tycker jag tungan är en tvåa
Citera
2010-01-09, 19:17
  #7
Medlem
Ankfanskaps avatar
Jag har 3 stycken som sitter i läppen allihopa. En i underläppen den kändes inte alls. Sen har jag två mouchés som jag gjorde samtidigt. Den första kändes inte alls. Men den andra fy fan vad ont det gjorde, det var även den som gjorde ondast efteråt också och var mest svullen.
Citera
2010-01-09, 19:32
  #8
Medlem
dekanmis avatar
Ondast stället att ta piercingen på har fan varit näsan för mig.
Ondaste stället under läktiden var nog när jag tog snakebites.
Citera
2010-01-09, 20:55
  #9
Medlem
YngreHerres avatar
Pistolerade öronen och det låg väl på 1/10. Att töja har inte gjort ondare än 3/10, är på 16mm i båda öronen nu så det har blivit ett par gånger.
Septumsticket var inte farligt alls, 2/10. Att töja gjorde ont från 3.2 till 4, där var smärtan kanske 4/10.
Prince Alberten var out of this world, var som att bli stucken två gånger då det kändes som han pausade mitt i för att ta i mer kraft. Så 11 av 10 _två gånger_
Att töja har inte varit roligt heller men är inte så jävla farligt i jämförelse, Pa'n överskuggar det..
Ska göra om den till en apadravya snart men då tänker jag köra på med emlakräm och panodil för att dämpa, kan inte ta den där smärtan igen alltså..
Citera
2010-01-10, 03:38
  #10
Medlem
Infirmuss avatar
Jag trode att septum skulle göra jätteont, men den kände jag knappt.
Min labret kände jag knappt heller, däremot gör det ont som fan att töja skiten. (fast rätt mysigt efter!)
Naveln var en barnlek.
Tungan också.

Däremot, mina 3,2mm lobes tyckte jag var mest obehagliga. Iaf det andra sticket. Men så farligt var det inte heller. Men ja, det gjorde mest ont, fast ändå inte riktigt ont. Hah, jag känner mig lite felvänd smärtvis.
Citera
2010-01-12, 23:24
  #11
Medlem
Har endast två st piercingar, tunga och öronsnibb. Kan säga att örat gjorde ondare än tungan
Citera
2010-01-13, 02:54
  #12
Medlem
annsi6s avatar
Bröstvårtorna gjorde ondare än naveln, naveln gjorde ondare än öronen.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback