2010-01-07, 16:04
Medlem
Public Enemys avatar
Povel Ramels son Mikael!
Han fick Karamelodikt-stipendiet och ingen har någonsin hört honom spela
Citera
2010-01-07, 16:11
Moderator
skunkensunes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 25TaLife
Han är väl inte direkt talanglös? Hans band är ju rätt bra, och släppte för inte så längesen sin första platta

Om man säger namnet Lundell, vem tänker man på då? Carl eller Ulf?
Självklart så lever han på sin fars namn, men lyckas han leverera? Nej, knappast. I så fall skulle han vara mer av ett namn än han är idag. Det senaste jag hörde av honom var en tämligen medioker musikvideo för dryga femton år sedan med sitt band. Busty tror jag att det hette.

Dessutom säger du ju det själv;
Citat:
Ursprungligen postat av 25TaLife
[...]rätt bra[...]

Inte bra, väldigt bra eller mycket bra. Utan "rätt" bra. Med andra ord, och i synnerhet som vi gör nu, medioker om man jämför med hans far.
Citera
2010-01-07, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LaQuashikatifa
Klanen Wahlgren .

jag tänkte direkt på dom.
Citera
2010-01-07, 16:45
Medlem
25TaLifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skunkensune
Om man säger namnet Lundell, vem tänker man på då? Carl eller Ulf?
Självklart så lever han på sin fars namn, men lyckas han leverera? Nej, knappast. I så fall skulle han vara mer av ett namn än han är idag. Det senaste jag hörde av honom var en tämligen medioker musikvideo för dryga femton år sedan med sitt band. Busty tror jag att det hette.

Dessutom säger du ju det själv;

Inte bra, väldigt bra eller mycket bra. Utan "rätt" bra. Med andra ord, och i synnerhet som vi gör nu, medioker om man jämför med hans far.

Jag tycker fortfarande inte att han är på alls samma nivå som tidigare nämda Benjamin Wahlgren tex.
För att inte tala om Martin Timells son som är med i tv och snickrar kaninburar.

Att Calle sen är sämre än sin far är väl å andra sidan en fråga om tycke och smak? Nu håller jag ju med dig i frågan att han är sämre än sin far, men det gör väl inte honom till talanglös per automaik?
Citera
2010-01-07, 17:04
Medlem
Coolcittes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Public Enemy
Povel Ramels son Mikael!
Han fick Karamelodikt-stipendiet och ingen har någonsin hört honom spela

Har du hört hans plattor? Långt ifrån talanglös, kan jag säga...
Citera
2010-01-07, 17:12
Medlem
Gretchans avatar
A och C Schulman
Citera
2010-01-07, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skunkensune
Carl Lundell, son till Ulf. Tror inte så många har hör talas om hans musikkarriär.

http://2.bp.blogspot.com/_Z9qRHoYh7d...00-h/calle.jpg

Åhhh, han såg la go ut. Inte.
Citera
2010-01-07, 17:34
Medlem
nero1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jizzballll
Nu är väl inte föräldrarna Hilton kändisar va? Rika som as.. Ja! men kända?

Nähä? Hört talas om hotelkedjan HILTON?? En av världens stösta kedja.. Vad tror du namnet kommer ifrån? Deras efternamn finns även med i filmer.. Bangkok Hilton..

Jo deras farsa är nog ganska känd. Åtminstånde hans efternamn..

Men Paris måste ju vara en av galaxens största fåntratt.

Ful är hon också. 3 meter lång och överkörd av en ångvält...
Citera
2010-01-07, 18:07
Medlem
KiteOnTiles avatar
Bröderna Skarsgård!

Stellan är en av sveriges absolut bästa skådisar men borde agerat mer "pappa" när ungarna skulle välja yrkesbana. Det har blivit duktigt pinsamt att se dessa pojkar försöka agera. Men namnet Skarsgård säljer säkert, såväl i sverige som utomlands och då tolereras tummande på kvalité.
Citera
2010-01-07, 18:18
Medlem
gulfns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nero1
Men Paris måste ju vara en av galaxens största fåntratt.

Ful är hon också. 3 meter lång och överkörd av en ångvält...

Några 3 meter lång är hon absolut inte. Hon är runt 170 cm om jag inte missminner mig, och det är en ovanligt vanlig längd för tjejer idag (svenska).
Citera
2010-01-07, 18:22
Medlem
Falcãos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KiteOnTile
Bröderna Skarsgård!

Stellan är en av sveriges absolut bästa skådisar men borde agerat mer "pappa" när ungarna skulle välja yrkesbana. Det har blivit duktigt pinsamt att se dessa pojkar försöka agera. Men namnet Skarsgård säljer säkert, såväl i sverige som utomlands och då tolereras tummande på kvalité.

Alexander Skarsgård är ju sjukt framgångsrik nu med stora roller i tokhyllade serierna "Generation Kill" och "True Blood". En riktigt duktig skådespelare.
Citera
2010-01-07, 18:24
Medlem
Sven-Dufva1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KiteOnTile
Bröderna Skarsgård!

Något onyanserat att kalla Alexander Skarsgård talanglös, eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in