Jag skulle verkligen rekommendera LCHF (Low carb high fat)! Ge det en månad och jag lovar du kommer ha tappat minst 5 kilo! Sköter du dig exemplariskt kan du räkna med upp till 10 på en månad. Jag har själv lyckats med det så jag vet att det fungerar. Det bästa med lchf är att du närstan får påminna dig själv om att äta för du behöver aldrig gå hungrig

Min dag såg ut såhär; -varje dag till min målvikt och sedan dess har jag fortsatt med lchf och det var 2 år sen jag började
Frukost: 1 ägg med majonäs (utan socker)
Lunch: 2 Finncrisp med mycket smör och skinka eller annat protein som pålägg med minst 75% kött i. Ca 2 dl grädd spenat soppa (kanonnyttigt!)
Middag: Gravad lax med romsås och 1 avokado (också supernyttigt!)
Kväll: Om det ens behövs, något litet bara som liknar det ovan.
När du äter LCHF kan det gå flera timmar, upp mot 5-6 timmar utan att du ens känner dig hungrig. Jag själv äter bara 3 mål om dagen. Glöm inte att ej vara rädd för fettet, det är det som gör och håller dig mätt!
Förutom denna simpla meny gick jag ut på powerwalk 40 min 3 ggr/vecka under tiden jag gick ner i vikt, nu motionerar jag väldigt sällan och jag har hållit min vikt sedan dagen jag stannade på 63kg. (Du kommer gå ner även om du inte motionerar alls, det går bara saktare)
Läs på lite om LCHF vad du inte ska äta och jag lovar att du inte kommer ångra att du följde mitt råd!
Lycka till!