• 52 263 online
  • 1 192 895 medlemmar
  • 61 810 248 inlägg
2009-10-07, 07:50
Avstängd
Perfume-Vs avatar
Xscape

Någon som provat XSCAPE från Spicenordic?

XSCAPE är gjort på högkvalitativa blad och extrakt från kratomträdet.

Absolut det mest potenta kratomextrakt som finns på marknaden!

Styrka: 9/10
Citera
2009-10-07, 08:15
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Perfume-V
Någon som provat XSCAPE från Spicenordic?

XSCAPE är gjort på högkvalitativa blad och extrakt från kratomträdet.

Absolut det mest potenta kratomextrakt som finns på marknaden!

Styrka: 9/10

Nja, dom funkar sådär på mig! Dom fungerar men ger inget kraftigt påslag, lite mysig på sin höjd! Jag brukar kasta i mig runt 5-10 kapslar av sorten escape. Ofta behöver jag närmare 10 för att komma igån. Men om du bestämt dig så ordna krypton istället.. Om du har möjlighet...

Mvh
Citera
2009-10-07, 08:17
Avstängd
Perfume-Vs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thiex
Nja, dom funkar sådär på mig! Dom fungerar men ger inget kraftigt påslag, lite mysig på sin höjd! Jag brukar kasta i mig runt 5-10 kapslar av sorten escape. Ofta behöver jag närmare 10 för att komma igån. Men om du bestämt dig så ordna krypton istället.. Om du har möjlighet...

Mvh
Ja, okej. Jag har ordnat Krypton. Fungerade rätt bra på mig. Var bara nyfiken på om någon anser att XSCAPE är bättre.
Citera
2009-10-07, 08:55
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Perfume-V
Ja, okej. Jag har ordnat Krypton. Fungerade rätt bra på mig. Var bara nyfiken på om någon anser att XSCAPE är bättre.

Dom känns svagare än kryptonet. Och jag blir inte lika sjuk efter dom som utav kryptonet...
Citera
2009-10-07, 10:55
Medlem
deadsets avatar
Av ren nyfikenhet; är det flera här som har upplevt riktigt vidriga avtändningar från Krypton efter ett lite längre tids bruk? Typ att ni knappt ens har klarat att ta er upp från sängen i två till tre dagar på grund av all frossa, ångest och nedstämdhet?
Citera
2009-10-07, 11:22
Medlem
Denmarks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deadset
Av ren nyfikenhet; är det flera här som har upplevt riktigt vidriga avtändningar från Krypton efter ett lite längre tids bruk? Typ att ni knappt ens har klarat att ta er upp från sängen i två till tre dagar på grund av all frossa, ångest och nedstämdhet?

Nej, har aldrig hänt mig. Det du beskriver låter som mina bakfyllor när jag druckit alkohol 2-3 dagar i rad. Och då ligger jag verkligen hela tiden i sängen i 2 hela dagar...
Citera
2009-10-07, 11:57
Medlem
Kan man få ont i magen dagen efter krypton? Tog ca 0,7g igår och idag har jag ont i magen på min högra sida. Har funderat på om det är blindtarmen som spökar men kan hända att det är kryptonet jag tog igår som spökar?
Citera
2009-10-07, 12:08
Medlem
fraess avatar
Priset har ökat lite sen september på spicenordic. Jag tror dom är som nidbilden av knarklangare på skolgården.. Nu snärjde dom folk i september med låga priser, sen klättrar priserna sakta upp igen. Dom tror dom är riktiga economic masterminds.. hoho.
Senast redigerad av fraes 2009-10-07 kl. 12:10.
Citera
2009-10-07, 12:17
Medlem
Hej!
Nu har ja läst en hel hög trådar/inlägg om kratom/krypton utan att riktigt hajja det hela

Om jag skulle få för mig att införskaffa kryton eller kratom, vilket skulle ni rekommendera?

Krypton är rent kratom? eller tvärtom? eller?...
Citera
2009-10-07, 12:20
Medlem
deadsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _SLacKY_
Hej!
Nu har ja läst en hel hög trådar/inlägg om kratom/krypton utan att riktigt hajja det hela

Om jag skulle få för mig att införskaffa kryton eller kratom, vilket skulle ni rekommendera?

Ja, du...
Citera
2009-10-07, 12:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deadset
Ja, du...

Citera
2009-10-07, 12:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av _SLacKY_
Hej!

Krypton enligt mej.. Har tagit kratom 15x och funka inte för 5 öre kanske finns andra kratom extrakt som funkar, men det verkar vara individuellt..
Jag är van opiatare oxå så det kanske inte biter lika bra på mej, men kryptonet funka ganska sådär för att vara laglig drog
Citera