30 126 besökare online
857 020 medlemmar • 45 821 342 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum > Övrigt > Arkiverade forum > Sexnoveller
Ämnesverktyg
Caine777
Medlem
Mycket bra skriven! Kanske skulle ta och skriva färdigt någon av mina egna noveller...

Sickboy
Medlem
Sickboys avatar
Håller med, mycket bra och fint skriven, trots att necrofili inte är nått jag i vanliga fall skulle läsa . Blev en bra och erotisk stämmning som jag inte hittat ens i många "seriösa" sexnoveller.

En jävla smartskalle
Medlem
En jävla smartskalles avatar
Jag är alldeles normal och hetero och allt vad det heter, men nekrofili är intressant.

Detta var den första sexnovellen jag har läst här, och den var bra, fast det inte är min grej med döingar!

Goddess_Purgatory
Medlem
Goddess_Purgatorys avatar
Mycket bra, och faktiskt rätt gripande.

Jag blev inte kåt, men ändå starkt manad att läsa vidare.

Bra gjort!

"Ursäkta ordvalet, men du ser lite sur och ludrig ut. Men jag antar att det är konst "
Inte riktat till mig, men värt att citera pga den överraskande ingivelsen att nästan pissa ner mina Hanky Panky's:

Vintersömn
Medlem
Vintersömns avatar
Tack för alla värmande ord som har kommit under julen. Jag ser fram emot att se Caines färdigskrivna alster någon gång i framtiden.

Caine777
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vintersömn
Tack för alla värmande ord som har kommit under julen. Jag ser fram emot att se Caines färdigskrivna alster någon gång i framtiden.
Förhoppningsvis inatt. Än så länge 1088 ord, och det lär väl bli lika många till.

-=E2=-
Avstängd
-=E2=-s avatar
jävligt fint skriven..
nekrofili är vekligen inte min grej, men jag dras till noveller.

Skulle vara nice om du kunde skriva en [straight, "normal"]

Harry Bomber
Medlem
Harry Bombers avatar
Du har öppnat mina ögon för nekrofili, som du sa, på det estetiska planet.

Nabokov
Medlem
Nabokovs avatar
Välskriven och bra, forsätt med ditt skrivande!

/N

Herr Papaver
Avstängd
Herr Papavers avatar
Ja den var faktiskt jäkligt bra, gillar ju nekrofili själv också...smög faktiskt omkring på Sundsvalls sjukhus med en kamrat i tonåren och letade efter bårhuset.

Hittade det också men det tar vi en annan gång...en intressant upplevelse, ruskigt mycket pirr i magen kan tilläggas

Vintersömn
Medlem
Vintersömns avatar
Tack för alla snälla kommentarer. Nu kanske man törs försöka plita ihop fler berättelser någon gång i framtiden, om jag får tid och lust.

Bråkmakarn
Medlem
Bråkmakarns avatar
Första sexnovellen jag läst här på FB faktiskt!

Jag satt och skruvade mig lite och försökte tänka ut kommande scenario i förtid medans jag läste och undrade om han skulle möta nån på vägen ut som frågade om han sett att dom satt upp övervakningskameror i obduktionssalen

Jag visste redan innan om dina skrivartalanger, och det här var också jäkligt bra!

"-Jag tror att ju fler rasfrämmande poliser vi får, desto mer korrumperad kommer poliskåren att bli. Och vi kommer att få läsa en massa sjuka saker som "ung flicka våldtagen i baksätet på polisbil".. - M_A_R

"...Sverige fritt är en lösen för alla när vårt folk bryter upp ur sina främmande band.."

Topp Dela »