Flashback bygger pepparkakshus!
2009-07-23, 17:47
Medlem
Tantaloras avatar
Pojkar, pojkar!
Skärpning nu!
Ett enda OT-inlägg förtjänar tveklöst tillsägelse hädanefter.
Finns det inget att skriva om Ali Reza Dashti Pour så kanske det är bättre att se sig om i forumet, ni kanske hittar något intressant att debattera om.
Denna gång får alexgr och Hannibalis varsin för att de upprepade gånger inte kan hålla sig till topic.

/Mod
Senast redigerad av Tantalora 2009-07-23 kl. 19:13.
Citera
2009-07-24, 13:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hannibalis
Golgolböget Ali förstar inte i sin vildaste fantasi vad som väntar honom,snart e han ute fragan e bara vart han hamnar för han e ju med i snutens skyddsprogramm!!!Synd att ASIR gubbarna misslyckades med att plocka rattan,killen borde ha gatt fri i rätten!!Hade vart rätt skönt om dom hade lyckats klippa bade Ali och Mehdi tva jävla kamelryttare mindre och golbögar!!!SYND!!!!

Kan börja med att säga att jag inte gillar Ali för fem öre. För det första är Ali redan släppt. Skyddsprogram? Han bor och syns mycket på hisingen. Det är inget område som polisen placerar en så hotad kille. Såg han häromdagen.
Citera
2009-07-26, 23:59
Medlem
Hannibaliss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krap88
Kan börja med att säga att jag inte gillar Ali för fem öre. För det första är Ali redan släppt. Skyddsprogram? Han bor och syns mycket på hisingen. Det är inget område som polisen placerar en så hotad kille. Såg han häromdagen.

Sa du menar pa att golböget redan är ute???konstigt att han lallar runt pa hisingen???
Citera
2009-07-27, 10:51
Bannlyst
Citat:
Sa du menar pa att golböget redan är ute???konstigt att han lallar runt pa hisingen???

Jag sa att jag kunde fixa ett möte med honom men du ignorerade mig.... jag undrar varför?
Citera
2009-07-27, 10:56
Medlem
Hannibaliss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alexgr
Jag sa att jag kunde fixa ett möte med honom men du ignorerade mig.... jag undrar varför?

Det är lungt,tack ända!!Om han är ute och är sa säker att han är kvar i Gbg sa lär vi mötas förr eller senare....Sa tack men nej tack jag behöver inte nagot i förhand uppbkat möte,nu far man ta det som det kommer
Citera
2009-07-27, 12:54
Bannlyst
Citat:
Det är lungt,tack ända!!Om han är ute och är sa säker att han är kvar i Gbg sa lär vi mötas förr eller senare....Sa tack men nej tack jag behöver inte nagot i förhand uppbkat möte,nu far man ta det som det kommer

jaha..... trodde du ville ha tag på honom.. men det är kanske mest tomt prat från din sida....
Citera
2009-07-27, 14:58
Medlem
Hannibaliss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alexgr
jaha..... trodde du ville ha tag på honom.. men det är kanske mest tomt prat från din sida....

Vad jag vill är en sak,och jag är inte ensam och tänker defenetivt inte reklamera ut vad jag sa gärna skulle göra!!!Har bara sa svart att tro att han lallar runt pa hisingen??Han har inte en jävel som backar upp han längre,dom ända som kan backa upp han är dom(snuten)som han va sa öppenhjärtad för i förhören som kan backa upp han!!!
Citera
2009-07-27, 15:42
Medlem
Citat:
Vad jag vill är en sak,och jag är inte ensam och tänker defenetivt inte reklamera ut vad jag sa gärna skulle göra!!!Har bara sa svart att tro att han lallar runt pa hisingen??Han har inte en jävel som backar upp han längre,dom ända som kan backa upp han är dom(snuten)som han va sa öppenhjärtad för i förhören som kan backa upp han!!!

innan han åkte dit råkade han ut för mordförsök efter mordförsök men han gömmde sig aldrig så tror inte han skulle göra det nu, sen att båda han o mehdi e golare e en annan femma.
Citera
2009-07-27, 16:18
Medlem
azzus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av same.9
innan han åkte dit råkade han ut för mordförsök efter mordförsök men han gömmde sig aldrig så tror inte han skulle göra det nu, sen att båda han o mehdi e golare e en annan femma.
Vilka har han golat ner? Hittar ingenting om honom i några artiklar...
Citera
2009-07-27, 16:22
Medlem
Hannibaliss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av same.9

Vad jag vet sa hade han väl bunkrat upp hemma,vet inte vem uppe i Gbg som skulle vara en sadan idiot att ställa sig pa hans sida??Vi satt och lyssnade pa hans förhör och han snackar pa duktigt!!Nu har han inte Naser längre pa sin sida,det är om han tar upp nagra sandloppor fran Iran
Citera
2009-07-27, 17:10
Bannlyst
Citat:
Vad jag vet sa hade han väl bunkrat upp hemma,vet inte vem uppe i Gbg som skulle vara en sadan idiot att ställa sig pa hans sida??Vi satt och lyssnade pa hans förhör och han snackar pa duktigt!!Nu har han inte Naser längre pa sin sida,det är om han tar upp nagra sandloppor fran Iran

Jag tycker du ska åka hem till honom å knacka på å säga allt detta du skriver här direkt till honom.... varför har du ä men inte å?

Och använd inte ord du inte vet betydelsen av.... reklamera betyder nått helt annat....
Citera
2009-07-28, 06:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av azzu
Vilka har han golat ner? Hittar ingenting om honom i några artiklar...

rykterna säger att han setts in o ut från parkeringen på skånegåtan varje dag, sen va det personer i hans närhet som åkte fast på "konstiga" sätt o misstankarna blev bara mer o mer, men tror hans tidigare vänner har starka bevis att han golat annars skulle de inte sätta pris på hans huvud
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in