Flashback bygger pepparkakshus!
2009-07-24, 03:42
Medlem
TKD_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wonderland
Nour tillhör som de flesta "kända" komiker något nöjesproduktionsbolag, dit man kan ringa och boka dom, går väl en agent på typ fem-sex pers.

Nour har absolut ingen agent som endast företräder henne så det är som sagt mycket möjligt att det går fem-sex pers.
Citera
2009-07-24, 03:58
Medlem
sleinads avatar
Nour är häftig. Antagligen hade herrn som fick en spark förtjänat det.
Citera
2009-07-24, 04:01
Medlem
Gerras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av countingcrows
Fast det borde ju inte tas till hänsyn då det är fullt lagligt att filma en annan person, provokation kan i såna fall härledas till allting och därmed (åtminstone lite) berättiga en hel del.
Du känner inte att Nours pungspark hade varit värre om hon hade levererat den helt otippat och i nykter miljö, utan att den föregåtts av filmning eller ordväxling?
Citera
2009-07-24, 09:54
Medlem
Thebabblarns avatar
hon blottade ju även fittan i ett avsnitt. det är roligt. och tjejer får ju "blotta" brösten på stranden. men inte i en park? knepigt. man jag tycker att tjejer och killar ska ha samma lag. det har dom, men det följs inte. tjejerna blir sällan dömda.
det stod i tidning minns jag att det var en busschaufför som "blottade" magen... fick betala böter.

och hade jag visat ballen mitt i en park. så...? vad hade hänt tror ni?

nu ska jag läsa igenom allas kommentarer. så jag förstår vad detta handlade om
Senast redigerad av Thebabblarn 2009-07-24 kl. 10:04.
Citera
2009-07-24, 10:00
Medlem
Thebabblarns avatar
sparkade på nån pung bara för att han filmade? ofan. om hon inte blir dömd så vet vi vad vi kan göra direkt om nån råkar filma oss

aj
Citera
2009-07-24, 10:19
Bannlyst
Ombytta roller.....

Citat:
Ursprungligen postat av BurtMunro
är det i alla fall. Jag menar att hon tjänar pengar på att tafsa på, eller ofreda, främmande människor medan det hela filmas. (Som jag förstått det, har aldrig sett skräpet själv.) När hon sedan blir filmad i en krogkö och känner sig kränkt (bekant ord?) och påtalar det för filmaren, som snällt tar bort det han filmade, så avslutar hon det ändå med en liten misshandel. Som i värsta fall kan leda till obehagliga konsekvenser för offret.

Helt rätt.
Hyckleri på en komisk nivå, hon lever på att göra olika utspel för att få press. I hennes produktionsbolag finns även Fredrik o Filip, vilka fick på skallen förra månaden för att dom inte tog in kvinnor i sina program....

http://roaproduktion.se/komiker/

Ska vi ha komedi föreslår jag att vi tar denna mediahora och placerar henne i ett datingprogram där hon går på en "romantisk middag" på ett hamburgerhak med en kille som heter Tarek... (syftar här på killen Tarek i Mcdonaldstråden som sparkade ner en kund).
https://www.flashback.org/showthread.php?t=956456
Senast redigerad av centralen 2009-07-24 kl. 10:23.
Citera
2009-07-24, 10:50
Medlem
padrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dredge
Varför ska man filma för?
Så han kan slänga upp det på nätet och spela allan eller?
Skulle ngn filma mig om jag hamnade i ngt skit skulle han också få en omgång.

Skogsturken, är det du?

Filma på offentlig plats är inte olagligt, till skillnad från att spöa någon. Först blir hon sexuellt ofredad och nu filmad och provocerad i en krogkö. Det är karma det!
Senast redigerad av padron 2009-07-24 kl. 10:55.
Citera
2009-07-24, 10:56
Medlem
Gerras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hanoi_rocks
OT Gerra vad menar du med:

Otrogen hund i huvudstaden kommer att få en smak av Zulfiqar, regeringen kommer att brinna. Gud är stor. Sverige kommer att möta den arabiska penis?
Det är bara ett försök bland många att hålla kräken på FRA sysselsatta med meningslöst trams.

Och så tillbaks till topic: Nour har ingen blogg eller nåt i den stilen? Vore ju trevligt att få reda på hur hon tänker nykter och privat
Citera
2009-07-24, 11:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allan Akbar
Att döma av namn mm skulle jag vilja påstå att båda har sitt ursprung i Libanon (om än på var sin sida av religionslinjen).

Så den gode Georges är knappast neutral. Men, men, man skall ju hålla på sina kompisar, fast ibland vete katten om de förtjänar stödet...
Vet inte vad Nour har för religion men mina föräldrar är kristna och jag är agnostiker.

Roligt att ni tror jag står på Nour's sida för att vi (tydligen) kommer från samma land. Förstår ni själva hur dumt det låter? Det är som att jag skulle gilla hizballah bara för att de har sin bas i Libanon. Eller något

Jag står egentligen inte på någons sida, men jag kanske är naiv som vill vänta tills hela sanningen kommer ut innan jag tar ställning helt. Jag menar inte att Nour är helt oskyldig men jag är ganska säker på att det finns "more to the story"...
Citera
2009-07-24, 11:25
Medlem
johannes Xs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av georgechamoun
Jag menar inte att Nour är helt oskyldig men jag är ganska säker på att det finns "more to the story"...

säkert, men det vore ännu bättre om hon som komiker var lite rolig i alla fall. Om det inte är roligt när en kille gör det är det garanterat inte roligt när en tjej gör samma. bara sensationssökande.

Finns det nån som tycker att hennes inslag i melodifestivalen var nåt annat än töntigt o pinsamt?
Senast redigerad av johannes X 2009-07-24 kl. 11:27.
Citera
2009-07-24, 11:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johannes X
Finns det nån som tycker att hennes inslag i melodifestivalen var nåt annat än töntigt o pinsamt?
Lyssna på hennes sommarprat, hon förklarar varför det vart så.
Citera
2009-07-24, 20:03
Medlem
Monkeyspanks avatar
Är det hon som fyllfajtats nyligen? Såg på Expessen idag, kan stämma in på apan...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in