2009-06-03, 19:16
Medlem
Lantbruks avatar
Som rubriken lyder, vad är okej att göra med sin familj eller sina släktingar? Har ni själv gjort något sexuellt med era släktingar?

Exempel på vad ni kan tycka/skriva: "att knulla sin syster tycker jag är lite äckligt, men om hon ger mig en avsugning är det väl okej"

Själv så tycker jag att min adopterade kusin är rätt så het , det är väl allt .

Mvh
Citera
2009-06-03, 19:36
Medlem
micaeles avatar
För att vara riktigt krass kan man väl göra i princip allting så länge det inte blir barn utav akterna? Inte för att det nödvändigtvis är min åsikt, men jag ser heller inte faran i att utöva sexuella händelser i familj eller släkt så fort åldern inte längre är ett hinder.
Citera
2009-06-03, 19:37
Bannlyst
Vad sägs om inte alls?
Citera
2009-06-03, 19:37
Medlem
mudpacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micaele
För att vara riktigt krass kan man väl göra i princip allting så länge det inte blir barn utav akterna? Inte för att det nödvändigtvis är min åsikt, men jag ser heller inte faran i att utöva sexuella händelser i familj eller släkt så fort åldern inte längre är ett hinder.

Det var ett skämt eller hur?
Citera
2009-06-03, 19:43
Medlem
Aiadans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mudpac
Varför skulle det vara det? Så fort det sker mellan två vuxna människor som själva avgör vad de vill göra så är det väl mellan dem själva vad de vill och inte vill göra? Förutsätts ju här givetvis att det inte utövas tvång från någondera partner i relationen.
Citera
2009-06-03, 19:43
Medlem
Citat:

Varför skulle det vara det din jävla moralbög?
Citera
2009-06-03, 19:44
Medlem
mudpacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aiadan
Varför skulle det vara det? Så fort det sker mellan två vuxna människor som själva avgör vad de vill göra så är det väl mellan dem själva vad de vill och inte vill göra? Förutsätts ju här givetvis att det inte utövas tvång från någondera partner i relationen.

Därför man ligger inte med folk i sin familj, det är både olagligt, äckligt och omoraliskt .
Citera
2009-06-03, 19:45
Medlem
Aiadans avatar
Citat:
Därför man ligger inte med folk i sin familj, det är både olagligt, äckligt och omoraliskt .
Det är givetvis upp till dig själv att tycka så, men ska då din åsikt ligga som grund för resten av mänskligheten?
Citera
2009-06-03, 19:47
Medlem
mudpacs avatar
Citat:
Det är givetvis upp till dig själv att tycka så, men ska då din åsikt ligga som grund för resten av mänskligheten?

jag trodde incest var olagligt?

Jag är rätt säker på att en jävligt stor del av världen, ( Kanske inte folk i österike) tycker det är fel och jävligt äckligt att ligga med sin familj. Gör man inte det tycker jag man bör prata med en psykolog.
Citera
2009-06-03, 19:47
Medlem
micaeles avatar
Citat:
Då hade du sett någon fin ironismiley efter inlägget. Så nej, det är inte ett skämt. Jag ser inget hinder i att två vuxna människor med fri vilja har sex med varandra eller njuter av varandrar kroppar oavsett inbördes släktskap.
Citat:
Därför man ligger inte med folk i sin familj, det är både olagligt, äckligt och omoraliskt.
Därmed är din åsikt klargjord, vi anser olika och saken är utagerad. Lagen kommer av moral, moral kommer av religion, religion kommer av makthungriga människor som ändå gör allt detta bakom kulisserna och utan insyn. Att du finner det äckligt är en produkt utav uppväxt, moral och trångsynthet.
Citera
2009-06-03, 19:49
Medlem
Aiadans avatar
Citat:
jag trodde incest var olagligt?

Jag är rätt säker på att en jävligt stor del av världen, ( Kanske inte folk i österike) tycker det är fel och jävligt äckligt att ligga med sin familj. Gör man inte det tycker jag man bör prata med en psykolog.
Många saker har varit olagliga i världen, däribland tidelag och homosexualitet. Jag håller fortfarande fast vid att om det är mellan två vuxna, medgivande partners så ska de givetvis få hålla på med vad de vill med sina egna kroppar, även om det nu inbegriper sex inom släkten.
Citera
2009-06-03, 19:51
Medlem
mudpacs avatar
Citat:
Många saker har varit olagliga i världen, däribland tidelag och homosexualitet. Jag håller fortfarande fast vid att om det är mellan två vuxna, medgivande partners så ska de givetvis få hålla på med vad de vill med sina egna kroppar, även om det nu inbegriper sex inom släkten.

Med familj menar jag Far, dotter, son,mor, bröder , systrar. Tycker du det är okej står jag fortfarande vid mitt förra inlägg.

tidelag ser jag förövrigt inget problem med att det är olagligt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in