Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-03-24, 01:02
  #13
Avstängd
~Hallontomten~s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kundalini
men vänta, det var ju ni tjejer som skulle berätta!


Men duuuuh!!
Citera
2009-03-24, 02:21
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ~Hallontomten~
Men duuuuh!!

Ägd... :-)

... och när man har kommit ner till naveln med munnen så flyttar man ena handen ner till ena innerlåret och låter hela handen göra mjuka långa härliga cirkelrörelser och sakta sakta vandra upp mot sitt mål.. man kan även låta fingertoppparna göra samma sak men risken är större att man råkar kittlas istället...
Citera
2009-03-24, 10:20
  #15
Medlem
slugs-Ps avatar
Det är ju bra med tips å så men man märker ju här att sanningen är som med allt annat att alla är olika.
om man har en ny tjej man inte slickat innan så finns det väl lite grundregler typ.
1.Retas lite runt själva fittan, kyssar i ljumskar utmed menen, smekningar osv.
2.börja lugnt och mjukt runt hela fittan för att hitta var just hon har sina "punkter"
3. Skynda långsamt i hårdhet och intensivitet
4 penetrera med fingrar, prova ganska hårt med tungan på klittan när ångan är uppe, många men inte alla gillar det ganska hårt.

Viktigaste tipset enligt mig är att vara lyhörd på tjejens kroppspråk då dom ofta inte vill/vågar ge tips eller kritik.
Citera
2009-03-24, 15:40
  #16
Medlem
NoReplys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tolvan
Samma här. Ge mig ett par exakta och hårda fingrar på clittan så går det direkt men en tunga ger mig ingenting, det känns inte tillräckligt.

jag tror inte att det beror på att killar är dåliga på att slicka utan det är helt enkelt bara inte min grej.

Håller med! Fingrar på clittan funkar alltid.
Det är för mig, precis som du säger: Tungan känns för lite helt enkelt.
Citera
2009-03-24, 15:50
  #17
Medlem
Kojaks avatar
Hmmm... undrar om det finns något att lära sig av hur tjejen suger? Det vill säga suger ni som ni på samma sätt som ni vill bli slickade? Snabbt? Hårt? Mjukt?
Ofta så behandlar man ju människor som man vill bli behandlad själv. Det var bara en tanke.
__________________
Senast redigerad av Kojak 2009-03-24 kl. 15:52.
Citera
2009-03-24, 16:39
  #18
Medlem
Måste väll vara väldigt idividuellt?
Förövrigt så kanske denna kan vara till hjälp? http://www.efukt.com/2124_How_To_Eat_Pussy.html
Citera
2009-03-28, 14:49
  #19
Medlem
Ellen_Ks avatar
Tja, det klassiska felen är att folk gärna beter sig som om det vore någon jävla porrfilm. Som en förbaskad elvisip går de på klitoris, hårt om monotomt. Visst, de första sekunderna är det skönt, men sen blir det tråkigt och man vill bara titta på en film i stället.

Det bästa tipset är det gamla, hederliga alfabetet, rita bokstäverna med tungan. Delvis så ger det variation för den du slickar, och delvis så hjälper det dig att hålla dig sysselsatt, vaken och alert på eventuella reaktioner från din partner. Det värsta som finns är någon som själv är helt uppe i det blå i sina egna porrfantasier och noll närvaro.

Och glöm inte att en fitta är så mycket mer än den lilla biten av klitoris som syns. Gå på upptäcktsfärd mellan klitoris och hallongrottan, försumma inte området mellan (men pilla inte för mycket i urinröret, det är ofta mest lite obehagligt och kissnödighetsframkallande), och se om du hittar något område som verkar ge extra resultat och fokusera lite på det en stund.

Sen har de flesta en "sweet spot" som man kan ligga kvar på ett tag fram till orgasmen, där det bara är att köra på. Alfabetet som sagt.
Citera
2009-03-29, 00:22
  #20
Medlem
när ni snackar om hårt tryck på klittan, hur menar ni,, tryckande, cikulerande rörelser???
Citera
2009-03-29, 10:28
  #21
Avstängd
-Gudfadern-s avatar
jag har hört att många tjejer gillar om man tex sugit på en isbit ska vara skönt. alltså att tungan är riktigt kall. Eller m man drukigt te så tujngan är varm.

Jag och mitt ex prövade det en gång. Jag började som vanligt med att smeka lite, retas lite med tungan, kyssa hela fittan etc. Sen när ja börjat slicka lite fint i cirkus 5 min så stoppade ja en isbit i munnen lite fort, sen fortsatte slicka när tungan blivit kall. De va grymt uppskattat. 5 min senare (efter "istiden") när min tunga börjar nå den normala tempraturen så tar ja en klunk varmt te (hade både is och te vid sängkanten). Sen fortsatte ha ich slicka. Och just övergången från kallt till varmt och tvärtom var uppskattat.

Så tjejer, har ni någon erfarenhet av detta? om ni inte har prövat så tycker ja ni ska göra de
Citera
2009-03-29, 13:23
  #22
Medlem
playmates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Gudfadern-
jag har hört att många tjejer gillar om man tex sugit på en isbit ska vara skönt. alltså att tungan är riktigt kall. Eller m man drukigt te så tujngan är varm.

Jag och mitt ex prövade det en gång. Jag började som vanligt med att smeka lite, retas lite med tungan, kyssa hela fittan etc. Sen när ja börjat slicka lite fint i cirkus 5 min så stoppade ja en isbit i munnen lite fort, sen fortsatte slicka när tungan blivit kall. De va grymt uppskattat. 5 min senare (efter "istiden") när min tunga börjar nå den normala tempraturen så tar ja en klunk varmt te (hade både is och te vid sängkanten). Sen fortsatte ha ich slicka. Och just övergången från kallt till varmt och tvärtom var uppskattat.

Så tjejer, har ni någon erfarenhet av detta? om ni inte har prövat så tycker ja ni ska göra de

Har faktiskt inte testat det men det låter spännande! Det ska jag definitivt uppleva någon gång
Citera
2009-03-29, 13:40
  #23
Medlem
belaruss avatar
[quote=~Hallontomten~] Eller så blir dom tidspressade och inte inte vill utsätta sin partner för en omgång som kanske skulle ge resultat men kan ta upp till 1,5h.
QUOTE]
Jag älskar att slicka och kan göra det hur länge som helst. Uthålligheten är det inget fel på. Ett problem är dock om det blir för länge att man river upp strängen mellan underkäken och tungan. Kan nog vara därför edel slutar för tidigt.
Citera
2009-03-29, 14:10
  #24
Medlem
MaxDLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ellen_K
Tja, det klassiska felen är att folk gärna beter sig som om det vore någon jävla porrfilm. Som en förbaskad elvisip går de på klitoris, hårt om monotomt. Visst, de första sekunderna är det skönt, men sen blir det tråkigt och man vill bara titta på en film i stället.

Det bästa tipset är det gamla, hederliga alfabetet, rita bokstäverna med tungan. Delvis så ger det variation för den du slickar, och delvis så hjälper det dig att hålla dig sysselsatt, vaken och alert på eventuella reaktioner från din partner. Det värsta som finns är någon som själv är helt uppe i det blå i sina egna porrfantasier och noll närvaro.

Och glöm inte att en fitta är så mycket mer än den lilla biten av klitoris som syns. Gå på upptäcktsfärd mellan klitoris och hallongrottan, försumma inte området mellan (men pilla inte för mycket i urinröret, det är ofta mest lite obehagligt och kissnödighetsframkallande), och se om du hittar något område som verkar ge extra resultat och fokusera lite på det en stund.

Sen har de flesta en "sweet spot" som man kan ligga kvar på ett tag fram till orgasmen, där det bara är att köra på. Alfabetet som sagt.
På hur stort område skall man köra detta alfabet?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback