35 450 besökare online
856 361 medlemmar • 45 794 456 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum > Fordon & trafik > Bilar
Svara på ämne
Ämnesverktyg
MackanXXX
Medlem
MackanXXXs avatar
När jag är ute och kör på E4, E20 mm så brukar jag, inte alltid men ofta ligga i 200+. Saktar dock in för fartkameror.

Drar man om en polisbil så är det ju inte så lätt för dom att hänga på om man ligger i 200+. Så det är ju inte så stor risk att bli tagen.

Brukar ni ligga i 200 blås på tex E4?

Det är ju rätt vanligt, varje gång man kör laligt på dom vägarna kommer der ju alltid nån och drar om i jävligt hög hastighet.

WordOfMouth
Medlem
WordOfMouths avatar
Bara lite nyfiken; Hur gör du om du kör om en polisbil några hundra meter före en fartkamera?

Edit: Nej jag brukar inte köra så fort, min bil gillar inte det.

Skrik & Panik
Medlem
Skrik & Paniks avatar
Rätt vanligt?

Är du helt dum i skallen eller? På dig verkar det som om du har gjort detta till mer regel än undantag.

Av vilken anledning kör du så fort?

actionbent
Medlem
actionbents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MackanXXX
Drar man om en polisbil så är det ju inte så lätt för dom att hänga på om man ligger i 200+. Så det är ju inte så stor risk att bli tagen.

Varför ska dom köra i fatt dig, bara att ropa ut på radion så du blir stoppad längre fram

Iuvenesco
Medlem
Det händer väl då och då. Jag brukar dock inte köra om poliser i 200 km/h. Jag brukar heller inte starta såhär onödiga trådar

Wakeboard
Avstängd
Wakeboards avatar
Kör oftast i 250 på motorväg, bilen är spärrad till 250 km/h annars skulle jag nog köra fortare.

Carl Serung
Medlem
Carl Serungs avatar
Jag brukar köra runt 320 knyck med min Veyron. Tycker det är en rätt skön fart att cruisa i.. En gång körde jag förbi snuten,men då hoppade jag ut ur bilen och visade röven, sprang ifatt bilen och hoppade in igen. (Hade druckit 150 Red Bull så jag var rätt på g, så att säga).

"Den enda kvinna jag har bott tillsammans med är min mor, och hon har inga som helst problem med mina porrvanor. Tvärtom, vi brukar porrsurfa tillsammans."

speeed
Medlem
speeeds avatar
..

Att 200+ ær vanligt ær nog en ganska stor øverdrift, dæremot runt 150-160 brukar ganska många ligga, det blir ju ganska farligt nær tant agda 89 ligger i vænsterfilen och brænner på i 109 kmh....

SebbeBoy
Medlem
SebbeBoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MackanXXX
När jag är ute och kör på E4, E20 mm så brukar jag, inte alltid men ofta ligga i 200+. Saktar dock in för fartkameror.

Brukar ni ligga i 200 blås på tex E4?

Det är ju rätt vanligt, varje gång man kör laligt på dom vägarna kommer der ju alltid nån och drar om i jävligt hög hastighet.

täcker du för dina reggplåtar ? annars e risken stor att snuten plockar numret, ropar ut på radion och en bil längre fram står berädd för å plocka dig.
Har du otur står där en MC

föra att vara tillbaka till topic.

Jo de händer rätt ofta att man vissa delar av motorvägen ligger i 200+.
dock inga längre sträckor eller tider.. efterson bilen slits något åt helvete av de, samt att de går åt rätt bra me soppa.
En psykopat har ingen och kan inte känna empati för andra. Oftast är en psykopat en människa som kan manipulera folk otroligt bra. Han är en kameleont i samhället oftast är det en väldigt trevlig människa med hög IQ.

Wakeboard
Avstängd
Wakeboards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SebbeBoy
täcker du för dina reggplåtar ? annars e risken stor att snuten plockar numret, ropar ut på radion och en bil längre fram står berädd för å plocka dig.
Har du otur står där en MC

TS kör en moddad Koeningsegg CCXR med 1500 hästar som gör 490 km/h så det är inga problem.

SebbeBoy
Medlem
SebbeBoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wakeboard
TS kör en moddad Koeningsegg CCXR med 1500 hästar som gör 490 km/h så det är inga problem.

Du måste vara den användaren som tillför detta forum minst.
Så fort jag stöter på ett inlägg ifrån dig, så är de rent meningslöst patetiskt babbel.
En psykopat har ingen och kan inte känna empati för andra. Oftast är en psykopat en människa som kan manipulera folk otroligt bra. Han är en kameleont i samhället oftast är det en väldigt trevlig människa med hög IQ.

kringlarn87
Medlem
kringlarn87s avatar
När jag kör Karlstad - Sthlm så brukar cruisingspeeden vara runt 180 när man närmar sig Sthlm och vägen blir 2 filig och fin.
Sen så är det ju så bra sikt så man hinner sakta ner om man kommer ikapp en polisbil.

Svara på ämne
Topp Dela »