2008-12-23, 19:04
Medlem
BraSmas avatar
Tänkte bara höra vad ni har att säga om den här godingen. Själv har jag en nästan komplett samling från 2002 som man är lite smått stolt över. Jäkligt skojig serie som har hängt med mig länge.
Citera
2008-12-23, 19:53
Medlem
Partons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BraSma
Tänkte bara höra vad ni har att säga om den här godingen. Själv har jag en nästan komplett samling från 2002 som man är lite smått stolt över. Jäkligt skojig serie som har hängt med mig länge.

Är den enda serietidning jag läser. Har svårt att förstå var Darnell får allt ifrån.
Tror jag har har båda tidningarna från första utgivningsåret någonstans här hemma. Hyffsad nöjd över det
Citera
2008-12-23, 20:00
Medlem
surfacings avatar
Jajemänsan! Delad förstaplats med serien Rocky. Jag har prenumererat i några år förut. Brukar köpa tidningen lite pö om pö nuförtiden också. Och när jag känner att det rycker i anus ibland så har jag en fet back här hemma att välja och vrakar ur .
Citera
2008-12-23, 20:08
Medlem
BraSmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Parton
Är den enda serietidning jag läser. Har svårt att förstå var Darnell får allt ifrån.
Tror jag har har båda tidningarna från första utgivningsåret någonstans här hemma. Hyffsad nöjd över det

Så pass! Jo jag har också velat införskaffa de tidigare utgåvorna, men jag begriper mig inte riktigt på tradera så det är ett projekt jag får skjuta upp till senare.

Åh förresten, med första utgivningsåret, menar du då 1988 då Herman dök upp i Fantomen för första gången, eller syftar du på 1998 då han publicerades som serie? (eller han kanske var med i bacon & egg, minns inte riktigt)
Citera
2008-12-24, 00:18
Medlem
Alvéss avatar
Herman hedning är en mycket bra serie,kanske den bästa i Sverige. Synd bara att den inte går att köpa i vanliga butiker
Citera
2008-12-24, 00:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alvés
Herman hedning är en mycket bra serie,kanske den bästa i Sverige. Synd bara att den inte går att köpa i vanliga butiker
Vadå? Kan man inte köpa den på Ica? Det kunde man ju förr...
Citera
2008-12-24, 00:36
Medlem
♫♫♫s avatar
Underbar serie! Har alla nummer sedan hösten 2002

Jo... Har sett den på både Pressbyrån och ICA men inte överallt.
Citera
2008-12-24, 23:58
Medlem
älskar den köttiga fan
Citera
2008-12-25, 11:04
Moderator
Snuffelbutts avatar
Brukar köpa julalbumen! Tycker det är för lite Hedning i tidningarna för att det ska vara värt att pröjsa! Har dock den kompletta samlingen jultidningar! nr1 och framåt! (dom gamla var svartvita om någon undrar)
Citera
2008-12-25, 12:34
Medlem
Beethovanias avatar
Jag har inte läst Herman Hedning jättemycket, men på den gamla goda tiden då man sålde jultidningar brukade jag ofta köpa ett litet samlingsalbum med Herman Hedning till mig själv. Oftast tyckte jag att serierna var väldigt roliga, speciellt när Herman skulle banka skiten ur Lilleman medans Gammelman tittade på tårögd.

Fanns även ett roligt album där Herman lyckades bli ledare över ett gäng utomjordingar, de gav honom roliga titlar som "Ers Överjävlighet" eller "Ers Vidrighet"

Då det var ett bra tag sen jag läste Herman Hedning så vet jag inte riktigt om jag fortfarande tycker om humorn. Det blir väl att ta reda på det.
Citera
2008-12-25, 13:13
Medlem
Clit_Commanders avatar
hade prenumeration på tidningen men glömde av att betala räkningen så dem slutade att komma hem i brevlådan. väldigt rolig tidning kanske ska börja prenumerera på den igen. har förresten en sådan liten Herman Hedning figur man fick den i en utgåva för något år sen
Citera
2008-12-25, 15:38
Bannlyst
kan stoltsera med att jag har läst alla HH sedan start, dessvärre har många försvunnit. Det är en serie som bara blivit bättre med åren, och jag kommer troligen att fortsätta läsa den ett bra tag. Den är snudd på genial.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in