Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2008-11-20, 21:17
  #1
Medlem
Vad betyder detta om ens tjej beter sig på detta viset att hon chattar med andra killar på internet fast hon är ihop med mig och när jag konfronterar henne med detta så stänger hon bara av skärmen så jag inte ska se något. Jag börjar seriöst tvivla på vårat förhållande. Vad tror ni hon skriver om med killarna? Vad ska jag göra? Jag är förvirrad!!!
2008-11-20, 21:20
  #2
Avstängd
Phillehhs avatar
Jag kan ABSOLUT säga ett tips som jag och andra flashbackare gjort. Det som är väldigt bra är att lägga en keylogger på hennes dator, många här har gjort det och fått reda på hemligheter.
Om du konfronterar henne när du går in på hennes rum och hon sitter på MSN och stänger av skärmen, då kan du isf bara säga: Vad döljer du för mig, är det någon hemlighet du har som du itne vill att jag ska se?
2008-11-20, 21:21
  #3
Medlem
Dumpa. (Det har du ju själv redan insett)
2008-11-20, 21:22
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Treo citrus
Vad betyder detta om ens tjej beter sig på detta viset att hon chattar med andra killar på internet fast hon är ihop med mig och när jag konfronterar henne med detta så stänger hon bara av skärmen så jag inte ska se något. Jag börjar seriöst tvivla på vårat förhållande. Vad tror ni hon skriver om med killarna? Vad ska jag göra? Jag är förvirrad!!!

uhm..? ta ett rejält snack med henne.. det är ju knappast jobbet hon pratar om med en kompis om hon stänger av skärmen
2008-11-20, 21:22
  #5
Avstängd
Lemasives avatar
Fan är det därför hon svarar så segt ibland? Fan ge henne lite space mannen.
2008-11-20, 21:23
  #6
Medlem
Och din tjej är vad, 15 år?...
2008-11-20, 21:30
  #7
Medlem
Sleazebags avatar
Förstör hennes dator och självkänsla NU, innan det är för sent..
2008-11-20, 21:34
  #8
Medlem
Xarplins avatar
akta dig så att hon inte förstör hela datoren
2008-11-20, 21:40
  #9
Medlem
Bureks avatar
Ändra inställningar på hennes msn så att konversationerna ska sparas. Välj en mapp på datorn där hon inte brukar va inne på. Eller installera en key logger.
De enklare att konfrontera henne när du vet om hon är otrogen eller ej.
2008-11-20, 21:42
  #10
Medlem
Tack för era svar. Ska genast fixa en sk keylogger
2008-11-20, 21:42
  #11
Avstängd
Roland Järverups avatar
Jaadu, det där låter ju inte stabilt för fem öre. DUMP!
2008-11-20, 21:47
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Treo citrus
Tack för era svar. Ska genast fixa en sk keylogger

En fråga, bor ni tillsammans? om du gör det på hennes dator hemma hos henne kan det ju gå otroligt fel
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback