Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2004-09-15, 22:17
  #1
Medlem
Ett rep kan ju va bra och ha, men har ingen aning om vart man kan få tag i ett bra rep till ett bra pris. Om nån har nån bra affär som finns i stockholm och har hemsida så är det ett plus!
Citera
2004-09-15, 22:23
  #2
Medlem
flowss avatar
byggvaruhandel.

claes ohlson kanske har också?
Citera
2004-09-15, 22:29
  #3
Medlem
Capones avatar
järnaffären
Citera
2004-09-15, 22:31
  #4
Avstängd
Om jag var du skulle jag använda repet för att binda fast mig själv hemma. Du har inget i UE-svängen att göra

:mad:
Citera
2004-09-15, 22:33
  #5
Medlem
flowss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mirage
Om jag var du skulle jag använda repet för att binda fast mig själv hemma. Du har inget i UE-svängen att göra

:mad:

Om man ska langa moralkakor kan man väl för fan försöka och hålla skenet uppe genom att iaf posta något som har med inlägget att göra.
Citera
2004-09-15, 22:39
  #6
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av flows
Om man ska langa moralkakor kan man väl för fan försöka och hålla skenet uppe genom att iaf posta något som har med inlägget att göra.

Det var nog mer menat som ett "fuck you" från mig till han.
Citera
2004-09-15, 22:42
  #7
Medlem
Invisibles avatar
LMFAO,,,go and get them tiger...
Citera
2004-09-15, 22:50
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mirage
Det var nog mer menat som ett "fuck you" från mig till han.

En kul kväll på FB UE
Citera
2004-09-15, 22:55
  #9
Medlem
gregerolles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av boudo
Ett rep kan ju va bra och ha, men har ingen aning om vart man kan få tag i ett bra rep till ett bra pris. Om nån har nån bra affär som finns i stockholm och har hemsida så är det ett plus!

Naturkompaniet har rep (för klättrare).. Vet inte om dom har det just i butikerna i stockholm.. finns ett par butiker att välja på...

http://www.naturkompaniet.se/
Citera
2004-09-16, 00:03
  #10
Medlem
Eller så kan du gå in på watski eller någon annan båtaffär.. då slipper du köpa 50 m rep för 2000 kr, för många naturkomp har bara det...
Citera
2004-09-16, 00:13
  #11
Medlem
Stig Inns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av disconected
Eller så kan du gå in på watski eller någon annan båtaffär.. då slipper du köpa 50 m rep för 2000 kr, för många naturkomp har bara det...

Jag köpte tio meter för 200 spänn, ett jävligt grovt klätterrep som jag brukar knöla ner i ryggsäcken. Har dock känts lite overkill eftersom jag aldrig får använda det, det går ju oftast att klättra utan, men häromdagen fick vi användning för det när vi lekte nere i Akaytemplet...

Det köpte jag på Naturkompaniet tror jag, eller den andra som ligger på Sveavägen vad den nu heter...
Man kan köpa på möter, så det behöver inte bli 2000 spänn...
Citera
2004-09-16, 18:16
  #12
Medlem
Jo endel har väl det..

vill man ha bra koll på dragstyrka och repets kvallite så är det smidigt med båtaffärer. Järnhandel, claes ohlsson, ok/q8 och andra jeppar brukar inte behöva bekymra sig om sånt, det gör ju däremot watski mfl.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback