Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-07-18, 15:16
  #1
Medlem
Flyger till New York om en vecka och har bestämt mig för att köpa Playstation 3 där. Undrar mest över vad nackdelarna med detta är, vet att man itne kan spela blue-ray filmerna från Sverige på den. men finns det fler nackdelar?

Här tänkte jag köpa playstationet: http://www.circuitcity.com/ccd/widge...4889&c=1#STEP1

Om ni har några tips på andra bra affärer med spel&tillbehör i new york får ni gärna skicka pm eller nåt
2008-07-18, 15:33
  #2
Medlem
Spelen är regionslåsta till region A i USA medans vi i Europa kör på region B.

Alltså måste du beställa spel från staterna om du vill köpa nya lir..


Är också inne på att köpa PS3 nu när jag drar till U.S men finns också mycket som talar mot eftersom man inte får ut allt PS3'an har eftersom allting blir bra mycket struligare..
2008-07-18, 16:00
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av e x p l o s i v
Spelen är regionslåsta till region A i USA medans vi i Europa kör på region B.

Alltså måste du beställa spel från staterna om du vill köpa nya lir..


Är också inne på att köpa PS3 nu när jag drar till U.S men finns också mycket som talar mot eftersom man inte får ut allt PS3'an har eftersom allting blir bra mycket struligare..

Där har du fel, alla spel till playstation 3 är regionsfria därav kan man köpa spel från japan om man vill!
2008-07-18, 16:07
  #4
Medlem
Megalomanias avatar
Det finns massor av trådar som tar upp detta. Sök.

Tråd låst.

/ Moderator

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback