2002-11-07, 14:14
äldre konto (old)
Ej medlem
Har dömts till 2 års fängelse för att han vid upprepade ggr spöat sin brud.

mvh..
Citera
2002-11-09, 04:29
äldre konto (old)
Ej medlem
Vi vet det nu! Det finns hundra trådar om Jocke på det här stället!
Citera
2002-11-09, 17:00
äldre konto (old)
Ej medlem
Re: Jocke i pluton svea...

Citat:
Ursprungligen postat av Triskelon
Har dömts till 2 års fängelse för att han vid upprepade ggr spöat sin brud.

mvh..

Härligt! En nasse till bakom galler. Han var ju E-tuna's NSF führer, ser ut att vara hög kriminalitet bland nassefolket i vanlig ordning.
Ja så gick väl PitBullFarm i graven, de kunde ha frågat mig så kunde jag talat om hur det skulle sluta. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Citera
2002-11-09, 18:12
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Germania
Vi vet det nu! Det finns hundra trådar om Jocke på det här stället!

Tycker det är bra att det även förs fram info om det negativa med nazism.
Citera
2002-11-10, 10:10
äldre konto (old)
Ej medlem
HUR KOMMER DET SIG ATT MAN INTE FÅR LÄSA OM DET HÄR PÅ DEN-SVENSKE.COM, INFO14.COM ELLER PATRIOT.NU????

Före detta nazistledare dömd till två års fängelse
2002-11-06
I går dömdes en 31-årig, före detta förgrundsfigur för Eskilstunas nazister, till två års fängelse för grov kvinnofridskränkning. Offret är mannens före detta flickvän – som misshandlats och hotats till livet vid ett flertal tillfällen.

Den före detta förgrundsfiguren inom nazistpartiet NSF i Eskilstuna, slog och hotade sin flickvän under stora delar av den tid de var tillsammans.

Svartsjuk
En gång ville flickvännen, i form av aktiv inom naziströrelsen, åka iväg på en demonstration.
   Mannen tyckte att flickvännen inte skulle åka eftersom hon kunde utsättas för våld från vänsteraktivister.
   Då slog han henne hemma i bostaden.
   Andra gånger var mannen svartsjuk eller enbart irriterad.
   Något som räckte för att kvinnan skulle bli misshandlad eller hotad.

Pågick i två och ett halvt år
De återkommande hoten och våldet fortsatte under ungefär två och ett halvt år. Fram till en punkt då misshandeln höll på att kosta kvinnans liv.
   Bakgrunden är ett svartsjukedrama där mannen hittade ett brev från en hög nazistledare adresserat till kvinnan.
   I rätten berättade kvinnan hur hon väcktes mitt i natten av att mannen slog och sparkade på henne ”överallt”.
   Sedan tog han stryptag på henne och sa ”titta på mig nu, för nu dödar jag dig!”.
   Kvinnan som kämpade för sitt liv tänkte att hon var för ung för att dö – men behandlingen var ännu inte över.
   Mannen släppte strupgreppet så att kvinnan fick luft i lungorna – sedan hämtade han ett basebollträ.
   Enligt kvinnan förklarade mannen att basebollträt var ”bra att ha om man ska slå ut din hjärna på väggen”.
   Sedan frågade han om det gjorde ont i kvinnans kropp.
   När kvinnan svarade jakande sa han:
   – Om du ligger med mig går det över.
   Efteråt somnade mannen – och kvinnan flydde smygande från hemmet.

Håller sig gömd
Sedan dess har hon hållit sig gömd för att undgå mannen.
   Gärningsmannen höll sig också undan polisen tills han kunde gripas tio dagar senare. Men under tiden hann han begå ytterligare ett brott.
   På en hemsida på Internet hotade han nämligen kvinnans båda föräldrar – vilka under rättegången berättade att de var rädda att mannen skulle göra samma sak med dem som han hade gjort med flickvännen.

Fängelse och skadestånd
Den före detta förgrundsfiguren inom Eskilstuna naziströrelse dömdes i går till två års fängelse för grov kvinnofridskränkning och olaga hot.
   Han ska betala 75 000 kronor i skadestånd till ex-flickvännen, 48 000 kronor till hennes pappa och 10?000 kronor till hennes mamma.
   Mannen är tidigare dömd för flera fall av misshandel.
Citera
2002-11-10, 12:04
äldre konto (old)
Ej medlem
Var det inte någon som var här och påstod sig vara flickvän till denne "karlakarl"?

Känns ju som ganska genomskinligt efter den behandling som beskrivs ovan tycker jag...
Citera
2002-11-11, 12:15
äldre konto (old)
Ej medlem
Fy fan va dåligt av Jocke.. han va en av sveriges kändaste nazister.. och nazister är väldigt imot invandrare delvis för att dom inte har någon respekt för sina tjejjer.. och han är ju likadan själv.. det är sånt som kallas dubbelmoral! mycket skämmigt och dåligt...
Citera
2002-11-11, 12:45
äldre konto (old)
Ej medlem
för alla som hört låten "bärs och brännvin" kan ju bevittna på att han har nån typ av hjärnskada
Citera
2002-11-11, 12:46
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reptil
Fy fan va dåligt av Jocke.. han va en av sveriges kändaste nazister.. och nazister är väldigt imot invandrare delvis för att dom inte har någon respekt för sina tjejjer.. och han är ju likadan själv.. det är sånt som kallas dubbelmoral! mycket skämmigt och dåligt...

Mycket vanligt att nassar spöar sina tjejer under alkohol och drogpåverkan. Nassesvinet har plågat tjejen i över 2 år och ändå står det inget på NSF's sajter, underligt med tanke på att hon tillhör NS-rörelsen och var sekreterare i NSF E-tuna.
Nazister är ett märkligt släkte. :mrgreen:
Citera
2002-11-11, 12:48
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adolf II Hitler
för alla som hört låten "bärs och brännvin" kan ju bevittna på att han har nån typ av hjärnskada

Är det vanligt med hjärskador inom NS-rörelsen?
Du behöver inte svara för de flesta av oss vet redan svaret.
Citera
2002-11-11, 15:12
äldre konto (old)
Ej medlem
Jag vill bara påminna om att Jocke inte har varit nazist de senaste 2-3 åren och ni kan ju räkna ut själva vad jag menar. Sen att NSF valde in honom i det lokala NSF i Eskilstuna kan räknas som NSF:s största misstag, om de har lite vett så kunde de klura ut att något liknade skulle ske tids nog.

Personligen så önskar jag att denna missledde person blir sig själv igen.

Ps Man är inte nazist för att man själv kallar sig det.
Citera
2002-11-11, 17:01
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wolfgang
Jag vill bara påminna om att Jocke inte har varit nazist de senaste 2-3 åren och ni kan ju räkna ut själva vad jag menar. Sen att NSF valde in honom i det lokala NSF i Eskilstuna kan räknas som NSF:s största misstag, om de har lite vett så kunde de klura ut att något liknade skulle ske tids nog.

Personligen så önskar jag att denna missledde person blir sig själv igen.

Ps Man är inte nazist för att man själv kallar sig det.

Det är bara ca 1,5 år sen som E-tuna Ns gick ihop med NSF och de högsta tupparna väkomnade tatofreaket med öppna armar och nazihälsningar.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in