2008-03-25, 20:20
Medlem
ThePuppetMasters avatar
Det var ett helvete att klura ut var den här tråden bör ligga, men jag satsar på att den platsar här. Jag vet inte om det bara är jag som känner så här eller om det jag kommer beskriva är något folk vägrar prata om på grund av att det är politiskt inkorrekt, men det är det som flashback är till för.

Hur som helst så får jag en känsla ibland att jag måste slåss. Det känns ungefär som att vara kåt fast jag är inte sugen på att knulla utan sugen på att slåss. Jag blir liksom blodtörstig, det är inte ofta jag känner så här, men det blir mer och mer vanligt. Ibland flera gånger i veckan.

Bör jag kontakta psykolog eller ska jag ragga upp en slagsmålsdate i underground forumet?
Citera
2008-03-25, 20:28
Medlem
ABBORREs avatar
Ehhe
Jag kan inte bli arg
http://www.flashback.org/showthread.php?t=637866

kontakta psykolog
Citera
2008-03-25, 20:31
Medlem
Regentens avatar
börja träna boxning...
tar inte lång tid innan man har fått så mycket stryk att man blir fromm som ett lamm.
Citera
2008-03-25, 20:32
Medlem
-Unstable-s avatar
@ABBORRE - Ilska måste väl inte vara direkt sammanlänkad med ett begär att orsaka skada / förstörelse.

@TS - Kontakta psykolog, om inte enbart för att ditt begär att 'slåss' inte ska gå ut över någon oskyldig så för att du uppenbarligen har andra beteenden som du själv inte finner normalt.
Citera
2008-03-25, 20:33
Medlem
ThePuppetMasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ABBORRE
Ehhe
Jag kan inte bli arg
http://www.flashback.org/showthread.php?t=637866

kontakta psykolog

Jag vet, men just idag känner jag mig ordentligt sugen på att slåss.
Citera
2008-03-25, 20:33
Medlem
hehe123s avatar
hehe vet hur du känner dig känner så lite då och då! Det ända du kan göra är att nita nån annars gömmer du bara dina känslor å tillslut kommer du få damp och döda någon!
Citera
2008-03-25, 20:34
Medlem
ThePuppetMasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Unstable-
@ABBORRE - Ilska måste väl inte vara direkt sammanlänkad med ett begär att orsaka skada / förstörelse.

@TS - Kontakta psykolog, om inte enbart för att ditt begär att 'slåss' inte ska gå ut över någon oskyldig så för att du uppenbarligen har andra beteenden som du själv inte finner normalt.

Så sugen är jag inte; jag skulle aldrig ska en oskyldig, har aldrig gjort kommr aldrig att göra.
Citera
2008-03-25, 20:36
Medlem
Devreauxs avatar
öppna en fightclub
Citera
2008-03-25, 20:38
Medlem
-Unstable-s avatar
Du skriver ju själv att det eskalerar att du får denna känsla oftare och oftare, känn dig fri att rätta mig om jag påstår att det inte direkt är ett lovande scenario för den 'oskyldige'.
Citera
2008-03-25, 20:41
Medlem
Haha ett sådant sug kan jag också känna och likt dig är jag aldrig arg och skulle aldrig slå en random person ute på stan. Jag har aldrig varit i slagsmål inte ens när jag var ett barn. Det är knepigt sånt där. Tyvärr är jag för feg för fight clubs och dylikt också men det är såklart en gradskala hur sugen man är och vore jag riktigt sugen skulle jag väl fixa något liknande.
Citera
2026-01-20, 22:18
Medlem
Såhär flera år senare kommer jag in i bilden haha
Känner du fortfarande det här suget att få slåss?
För jag kan också göra det ibland. Gör det just nu, hade varit gött med slagsmål (dock inte med nån random oskyldig ute på gatan!)
Citera
2026-01-20, 22:21
Medlem
Svennen brukar bli sån när han dricker alkohol.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in